قیمت و خرید دیزل ژنراتور C550D5 کامینزپاور + مشخصات فنی پارسیان دیزل

به دلیل وجود فاکتور های مختلف، میزان سوخت مصرفی در ژنراتور ها می تواند کاهش یافته یا افزایش پیدا کند.

کمپانی بنز ایدم در سال (1348) با سرمایه گزاری های مشترک بین ایران و آلمان به نسبت 30 درصد و 70 درصد برای تولید موتور های دیزلی نیمه سنگین و سبک که در شهرک صنعتی غرب تبریز تاسیس شد و به بهره برداری رسید. شرکت پرکینز توانسته با ارائه کیفیت و ضمانت نامه و خدمات پس از فروش معتبر، رضایت مشتریان خود را بدست آورد و تولیدات خود را در رابطه با تولید دیزل ژنراتور پرکینز روز به روز افزایش دهد.

دیزل ژنراتورهایی که سر و صدای کمتری دارند، به طور قطع در محیط‌هایی که نیاز به کمترین سطح صدا دارید، ترجیح داده می‌شوند. KVA توان مشخص شده برای یک دستگاه الکتریکی را نشان می‌دهد و شامل توان اکتیو و توان راکتیو را در بر می‌گیرد. توان اکتیو (Active Power) به مقدار واقعی توانی اشاره دارد که برای کارکرد دستگاه الکتریکی لازم است و توان راکتیو (Reactive Power) نیز به مقدار توانی اشاره دارد که برای تولید میدان مغناطیسی لازم است.

این هزینه ها به مرور زمان بیشتر از اضافه هزینه ای می شود که بابت خرید دستگاه با کیفیت پرداخت کردید. باید به قابلیت های ایمنی دیزل ژنراتور توجه کنید که بهتر است دارای ایمنی‌هایی مانند، حفاظت در برابر جریان الکتریکی ولتاژ بالا و حفاظت در برابر اضافه بار باشد.

این ماژول الکترونیکی اساساً یک PLC کوچک می باشد، سیگنال های الکتریکی را دریافت می کند و تصمیم می گیرد که در مرحله بعدی چه روندی انجام بگیرد.

  • از این رو در ادامه این مطلب به بررسی مهم ترین فاکتورهایی که باید در هنگام خرید دیزل ژنراتور به آن توجه ویژه داشته باشید می پردازیم.
  • در صورتی که در ژنراتورهای گازی هزینه اولیه تهیه بسیار بیشتر بوده و تنها مزیت آن از نظر اقتصادی برای مصرف کننده، تامین آسان تر سوخت آن است.
  • تابلوی ATS  غالباً در هنگام کار باعث ایجاد حرارت شده و این حرارت بایستی از تابلو به بیرون رانده شود.
  • یک دیزل ژنراتور بادوین به موازات شبکه اصلی
    می تواند برای تامین برق اضافی زمانی که منبع ورودی از شبکه برای پاسخگویی به تقاضای
    بار کافی نیست استفاده شود.

تابلو کنترل دیزل ژنراتور به عنوان فرمان دهنده عملکرد‌های مختلف دستگاه دیزل ژنراتور، نقش مهمی در کارکرد محصول دارد. برند‌های معتبر دیزل ژنراتور با عنوان آکسای ترکیه و دیتا کام از سری برند‌های خاص کشور ترکیه می‌باشد. محصولات ژنراتور این برند، با توجه به واردات آسان، در داخل کشور به عرضه می‌رسند.

این بخش مهم از ژنراتور محل قرارگیری موتور، آلترناتور، تابلو کنترل و مخزن سوخت است. مقاوم بودن شاسی در بکارگیری و جابجایی دستگاه بسیار مهم است و اساسا ضخامت فلز شاسی و تناسب آن با وزن دیزل ژنراتور از مهمترین نکاتی است که در خرید یک ژنراتور دیزلی باید مدنظر خریداران باشد. بسیاری از افراد بر این باورند ژنراتور گازوئیلی با قدرت کمتر برای مصارف برق اضطراری مناسب تر است T به این علت که این نوع دیزل ژنراتور به صورت پاره وقت و در مواقع قطعی برق مورد استفاده قرار می گیرد.

دیزل ژنراتور ولوو چگونه کار می

عدم تعویض به موقع  قطعات یدکی، فیلترها و سایر “مواد مصرفی” می تواندمنجر  به خرابی می شود. نظارت فعال و پیشگرانه  بر این فیلترها با شاخص های فشار نشانگر انجام می شود.

برای پیشگیری از بروز این مشکل می تواند یک بار در هفته، سیستم را روشن کرده و اجازه دهید تا به مدت 5 دقیقه کار کند.

دیزل ژنراتور

خرید دیزل ژنراتور با هزینه مناسب از سایت تصاکو به شما کمک می‌کند از رقبا جلو زده و پیشرفت کنید. کاربرد اصلی دیزل ژنراتورها تولید برق در مواقع اضطراری، بحران های بلایای طبیعی و به عنوان یک نیروگاه‌های موقتی است.

دیزل های ژنراتوری را براساس معیارهای متفاوتی می توان دسته بندی نمود. یکی از معیارهای مهم برای دسته بندی انواع دیزل ژنراتور براساس روش کاربرد آنها می باشد.

دیزل ژنراتورها توانایی کنترل بارهای بزرگتری را دارند و برای مدت زمان طولانی تری نسبت به انواع دیگر ژنراتورهای موجود کار می کنند. این امر آنها را به گزینه ای مناسب برای سایت های از راه دور تبدیل می کند که ممکن است شبکه برق غیرقابل اعتماد باشد.

برآورد اندازه مناسب دیزل ژنراتورها برای جلوگیری از کم شدن بار یا کمبود توان بسیار مهم است. برآورد اندازه توسط مشخصات الکترونیک مدرن، به ویژه بارهای غیر خطی، پیچیده‌است. در اندازه‌های در حدود ۵۰ مگاوات و بالاتر، یک توربین گازی با سیکل باز در حالت بار کامل، نسبت به مجموعه ای از موتورهای دیزلی (با هزینه سرمایه‌گذاری مشابه) کارآمدتر بوده و ساختار فشرده تری دارد. اما برای استفاده‌های معین در حالت بار جزئی، حتی در این سطح از قدرت، مجموعه دستگاه‌های دیزل بعضی مواقع به علت بازده بالاترشان، به توربین‌های گازی سیکل باز ترجیح داده می‌شوند.

چنانچه دیزل ژنراتور شما به تعمیر نیاز داشت، حتما باید این کار را به دست افراد مجرب و کاردان بسپارید. ممکن است رفع یک مورد جزئی در دستگاه توسط فرد غیرمجرب باعث بروز اثرات مخرب‌تری در ژنراتور دیزلی  شما شود. با فروشگاه دشت نور دیزل تماس بگیرید تا بتوانید با کارشناسان مجرب ما در این زمینه مشورت داشته باشید. سیستم سوخت دیزل ژنراتور ها شامل پمپ تزریق سوخت، پمپ بالابر، انژکتورها و کلیه لوله های سوخت است.

این نوع بر اساس توان خروجی به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم می‌شوند. این یکسو کننده‌ها جریان AC تولید شده توسط سیم پیچ‌های تحریک کننده را تصحیح می‌کنند و آن را به جریان DC تبدیل می‌کنند. این جریان DC به روتور یا آرمیچر تغذیه شده تا علاوه بر میدان مغناطیسی چرخشی روتور، یک میدان الکترومغناطیسی ایجاد کند. اگر تاسیسات در منطقه ای سختگیرانه واقع شده باشد ، سیستم تولید کننده  در هنگام درخواست مجوز ممکن است به اعلامیه های مربوط به میزان آلایندگی نیاز باشد.

همچنین با انجام این تست، دوده‌های داخل ژنراتور که در مدت زمان طولانی بلااستفاده مانده بود، خارج‌سازی می‌شوند. این نوع ژنراتور برق دیزلی معمولا در زمان‌های مختلفی این امکان را دارد که بارهایی تولید کند. دیزل پایه در مکان‌هایی که برای زمان موقتی به برق نیاز دارند قابل استفاده بوده و می‌توانید از آن در مراکزی اعم از نمایشگاه‌ها، اردوگاه‌ها و سایر مکان‌ها استفاده کنید.

به طور کلی، موتورهای دیزل بیش ترین بازده حرارتی را نسبت به هر موتور احتراق داخلی دارند که به شما امکان می دهد درصد تقریبی بازده کارنو را بدست بیاورید. بهتر است بدانیم که دیزل ژنراتور ولوو پنتا ، دیزل ژنراتور کامینز ، پرکینز، دویتس، لوول و دیزل ژنراتور بادوین ، جز بهترین برندهای مصرفی در ایران می باشد. شرکت بینش ابتکار خاورمیانه یکی از برترین وارد کننده و تولید کننده دیزل ژنراتور در کشور بوده که تمامی برندهای دیزل ژنراتور را پشتیبانی می کند. قبل از خرید دیزل ژنراتور، باید توان و شکل بار مصرفی شبکه خود را بررسی کنید تا بتوانید توان ژنراتور را به درستی انتخاب کنید.

دیزل ژنراتور لوول 150 کاوا

خرید ژنراتور دیزلی می‌تواند امکاناتی را به شما هدیه دهد تا به این صورت بتوانید با تولید برق در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. هر ژنراتور برق دیزلی دارای یکسری اجزا و تجهیزات بخصوصی است که با جمع‌آوری آن‌ها می‌توان دیزل ژنراتورهایی ساخت. شرکت فنی مهندسی آبادیزل با بیش از 12 سال تجربه وارد کننده و تامین کننده انواع دیزل ژنراتور در توان های مختلف از بهترین برند های جهان می باشد و محصولات خود را در سطح کشور به مشتریان عزیز ارایه می دهد. همچنین این شرکت با بهره بردن از کارشناسان خبره خود مشتریان گرامی را در زمینه خرید دیزل ژنراتور و فروش دیزل ژنراتور مشاوره فنی می دهد و آنها در هنگام خرید دیزل ژنراتور با دانش فنی خود یاری می کند.

دیزل ژنراتور دارای یک باتری است که معمولا بسته به برند و کیفیت قطعه، طول عمر مشخصی را می توان برای آن در نظر گرفت. با افزایش سن دستگاه، معمولا کارایی باتری نیز افت می کند و این کاملا طبیعی است. به طور میانگین باتری دیزل ژنراتور می تواند حدودا تا 4 سال دوام و ماندگاری داشته باشد. البته برای برخی از دستگاه ها این میزان می تواند بیشتر یا کمتر شود.

با وجود اینکه عمر این برند نسبت به دیگر برندها کمتر است و از زمان تاسیس آن چیزی کمتر از سی سال می گذرد، اما دو مولفه کیفیت بالا و قیمت مناسب، منجر شده تا دیزل ژنراتور لوول چینی در بازار جهانی به جایگاه ویژه ای برسد. دیزل ژنراتور(همچنین به عنوان دیزل ژنیت شناخته می شود) ترکیبی از یک موتور دیزل با یک ژنراتور الکتریکی (اغلب دینام) که برای تولید انرژی الکتریکی است. موتور احتراق فشرده سازی دیزل معمولا برای کار با سوخت دیزل طراحی می شود، اما بعضی از انواع آن برای سایر سوخت های مایع یا گاز طبیعی سازگار است.

یک دیزل ژنراتور (Diesel Generator) یا به عبارت بهتر، ژنراتور دیزلی، که گاهی موتور برق نیز نامیده می‌شود، انرژی مکانیکی (حرکتی) را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند.

در مرحله تخلیه، به طور مجدد پیستون به سمت بالا رفته و سبب می‌شود تا شیرهای تخلیه باز و شیر سوخت بسته گردد.

گاهی اوقات به دلایل مختلفی امکان دارد مسیر سوخت مسدود شده و در نتیجه، دیزل ژنراتور برای کار کردن، سوخت کافی نداشته باشد که در نتیجه به خرابی آن منتهی می شود. در اغلب اوقات این لوله های انتقال دهنده سوخت هستند که دچار گرفتگی و انسداد می شوند. در صورتی که نسبت به گرفتگی لوله ها بی توجهی شود، نه تنها میزان هدر رفت سوخت افزایش پیدا می کند، بلکه خساراتی نیز به دستگاه وارد خواهد شد. اگر تصمیم به خرید دیزل ژنراتور دارید بهتر است پیش از هرگونه اقدامی برای خرید، کمی درخصوص سازندگان و برندهای مختلف این محصول اطلاعات کسب کنید.

مؤلفه مهم دیگر، «استاتور» آلترناتور است که در اصل به صورت سیم‌پیچی‌های محکم بسته شده است و همه در نزدیکی روتور و اطراف آن وجود دارند. هنگامی که یک نیروی خارجی (مانند موتور دیزل) شافت مرکزی را چرخانده باشد، قطب‌های شمال و جنوب میدان مغناطیسی روتور در امتداد سیم‌پیچی‌های استاتور حرکت می‌کنند.

دستگاه دمنده هوا هم باید جهت محافظت ماشین از هرگونه آلودگی صوتی روی موتور نصب شود. فشار بالا می تواند دینام را از کار بیندازد بنابراین کنترل فشار برای افزایش طول عمر ژنراتور حیاتی است. بنیانگزار مجموعه صنعتی کاشانی، جناب آقای محمد عصار کاشانی در سال 1322 خورشیدی در خانواده ای صنعتگر در شهر زیبای کاشان چشم به دنیا گشودند .

این دیزل بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که به طور موقتی نیاز به برق دارند. از جمله این مکان ها می توان به نمایشگاه ها، اردوگاه ها و کمپ ها اشاره کرد.

برندهای مطرح دیزل ژنراتور

تأمین برق موردنیاز این تجهیزات، مهم بودن کارکرد دیزل ژنراتور را بیان می‌کند. موتور‌های دیزلی مورد استفاده در دیزل ژنراتور دارای توان بالایی می‌باشند تا نیاز بالای این تجهیزات را در استفاده مداوم فراهم آورند. به طور کلی در برآورد‌های انجام شده، ۷۲ درصد از کاربرد موتور دیزل برای صنایع معدنی اختصاص یافته‌اند.

ممکن است شما هم از نحوه کارکرد ژنراتور خبر نداشته باشید و ندانید که چطور با آن کار کنید.

داده و اطلاعات توسط کامپیوتر و سیستم‌های پردازشی گوناگون، همواره بدون قطعی، پردازش می‌شوند. قطعی برق می‌تواند از دست رفتن داده‌های پردازش شده را منجر شود که تأثیر بسیار مخربی در رشد اقتصادی، علمی و… واحدهای دیزلی می توانند بسیار پر سر و صدا باشند، بنابراین اغلب از مکان های کاری دور هستند.

دیزل ژنراتور

در انتخاب ژنراتورها عوامل متعددی نظیر تامین سوخت و ذخیره آن، شرایط کار و تامین بار و غیره تاثیر دارند. یکی از دلایل انتخاب بیشتر ژنراتور های دیزل تعداد بیشتر تامین کننده های قطعات آن، عدم نیاز به دانش و تجربه زیاد و همچنین حمل و نقل و راه اندازی ساده تر آن است. بهترین راه حل استفاده از لود بانک است تا حداقل یک بار در سال دستگاه با توان ۱۰۰٪به مدت ۱ ساعت استفاده سود تا رسوبات ناشی از احتراق ناقص سوخته و از موتور خارج شوند. گاهی تابلو را می‌توان به گونه‌ای طراحی کرد تا به مجموعه‌ای برای تغذیه توان از شبکه برای انجام آزمایش بار اجازه دهد.

این جزء ثابت است و شامل مجموعه‌ای از هادی‌های الکتریکی بوده که در سیم پیچ‌هایی روی یک هسته آهنی پیچیده شده‌اند.

ضایعات داخل سیلندر موتور از طریق منیفولد دود و به سیستم منبع اگزوز منتقل می شود سپس در فضا منتشر می شوند. صدا خفه کن معمولا بخشی از موتور نیست، اما یک وسیله برای کاهش سر و صدا به نیاز های مشتری است.

دیزل ژنراتورهای جدید موجود در بازار بدون صدا بوده و در قیاس با موتورهای گازی که دارای ظرفیت یکسانی با آن ها هستند، هزینه های نگهداری پایین تری دارند. دیزل ژنراتور به دلیل اهمیت و جایگاه ویژه ای که در زندگی روزمره ما دارد، به یکی از پرفروش ترین های بازار تبدیل شده است.

نیاز چین به انرژی الکتریکی به‌ گونه‌ای است که در سال (2017) این کشور به همراه هند و ژاپن سه ‌چهارم برق جهان را تولید کرده است.

حتی در زمان ارتقای دستگاه و خرید نمونه های جدید نیز محصولاتی مقرون به صرفه به شما ارائه می شود.

همچنین می توان به بیمارستان ها اشاره کرد که بسیاری از تجهیزات درمانی در آن به کمک انرژی برق کار می کنند. اما وجود دیزل ژنراتور که می تواند به سرعت برق اضطراری مورد نیاز را فراهم کند، از خسارت های جانی به خوبی پیشگیری می کند.

رعایت کردن این موارد باعث می شود در هنگام سوخت گیری از به وجود آمدن آتش سوزی ممانعت به عمل بیاید. در نظر گرفتن نکات ایمنی برای استفاده از ژنراتور می ‌تواند علاوه بر حفظ سلامت افراد عملکرد بهتر دستگاه را نتیجه دهد.

در مواردی که نیازهای بزرگتری برای برق وجود دارد ، می توان چندین واحد کوچکتر را با استفاده از فرایندی که به عنوان سنکرون کردن شناخته می شود ، به طور موازی به یکدیگر متصل کرد.

در این مقاله شما را با دیژل ژنراتور چیست و چه کاربردی دارد، اجزای و سوخت دیزل ژنراتور چیست، آشنا کردیم. دیزل ژنراتور از دو بخش اصلی ژنراتور الکتریکی و موتور دیزلی تشکیل شده است. حال آنکه هر یک از این دو بخش خود از اجزاء متفاوتی تشکیل شده است که عامل اصلی فعالیت مداوم و اصولی در دستگاه موتورهای دیزلی می باشد.

دیزل ژنراتور

در این حالت ژنراتور نو را انتخاب کنید تا خیالتان از سلامتی، کارایی و طول عمر بیشتر آن راحت‌تر باشد.از طرف دیگر خرید یک ژنراتور مستعمل مزایایی از قبیل صرفه جویی در هزینه‌ها و همچنین زمان دارد. علاوه بر اینکه نیاز نیست هزینه یک ژنراتور نو را پرداخت کنید، مدت زمان مورد نیاز برای نصب و راه‌اندازی ژنراتورهای دست دوم در مقایسه با ژنراتورهای نو، کمتر است. برندهای معتبر و با تجربه در تولید موتور دیزل ژنراتورها مثل کامینز، میتسوبیشی، پرکینز، دوسان-هیوندایی و ولوو با کیفیت بالا و پرچم دار این صنعت هستند. در زمینه ساخت آلترناتور ( ژنراتور) نیز کمپانی های استمفرد و مکالته حرف اول را در صنعت میزنند و کمپانی آکسا ژنراتور به عنوان یکی از سه کمپانی برتر تولید دیزل ژنراتور در جهان، بهترین انتخاب در ایران به شمار می رود.

اما باید دقت کرد که انجام ذخیره سازی گازوئیل ساده دارای ریسک بالایی است و ممکن است آتش سوزی را نتیجه دهد. یکی از مهارت هایی که در زمینه سیم کشی دیزل ژنراتور وجود دارد این است که از تمام المان های موجود حداکثر استفاده را برده و برای انجام سیم کشی دقیق و کامل از آن ها بهره ببریم. به عنوان مثال شخص سیم کش می تواند با استفاده از دیوارها و  داکت ها سیم کشی خود را با ظاهر مرتب تر و امنیت بیشتری انجام دهد. ژنراتورهای گازی خانگی نهایتا تا توان 55 کاوا می  توانند روشن شوند البته با گاز شهری .

موتورهای 4 زمانه مدرن از سیستم های فیلتر جریان کامل استفاده می کنند که روغن روان را از داخل پمپ می کند.فیلترهای نصب شده در خارج برای جلوگیری از آسیب رساندن ذرات مضر و آلاینده ها به قطعات متحرک یا یاتاقان. مخازن بهترین دیزل ژنراتور روغن آرایش برای حفظ سطح مناسب روغن استفاده می شود ، وکولرهای روغن خارجی در جلوگیری از خرابی روغن به دلیل دمای بالا کمک می کنند. فرانک پرکینز بعد از آن شش بار دیگر رکورد سرعت موتورهای دیزل خود را شکست.

فعالیت همزمان این دو بخش عامل اصلی تولید برق توسط موتورهای دیزلی می باشد. طرز فعالیت موتورهای دیزلی بر پایه احتراق سوخت های مایع صورت می پذیرد. این امر خود عامل اصلی تولید نیروی الکتریکی در موتورهای دیزلی است. حرکت چرخشی ایجاد شده توسط احتراق داخلی در موتور همان عامل تولید نیروی برق در موتورهای دیزلی می باشد.

وجود صد سال تجربه در زمینه های طراحی، ساخت، پشتیبانی و کیفیت انواع دیزل بادوین منجر به ایجاد محصولی با قابلیت اطمینان، دوام، هزینه بسیار عالی و کیفیتی اروپایی شده است.

قیمت بالای این محصول و یا گاها انتخاب برندی توسط شما نمی تواند شما از خرید وسیله ای با کیفیت باز دارد. زیرا شما می توانید از خدمات پشتیبانی و سرویس دهی متخصصین در هنگام خرابی دیزل به راحتی و بدون نگرانی استفاده کنید. یک دیزل ژنراتور را می‌توان در یک پوشش عایق صوتی به نام کانوپی (Canopy) قرار داد که صدای ناشی از آن را به خوبی کاهش می‌دهد. موتور (Engine) همان‌گونه که از نامش پیداست، مانند موتور یک وسیله نقلیه است، با این تفاوت که منبع انرژی الکتریکی بزرگ‌تری دارد و می‌تواند انرژی الکتریکی بیشتری تولید کند.

باید نحوه نصب و راه‌اندازی دیزل ژنراتور را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که این فرآیند به درستی و با توجه به استانداردهای جهانی و با رعایت الزامات ایمنی صورت می‌گیرد. گاهی اوقات یک دیزل ژنراتور می‌تواند ارزان‌تر
از برق اصلی باشد، اما معمولاً گزینه گران‌تری است. ذخیره سوخت دیزل نسبت به انواع دیگر سوخت بسیار ایمن تر است، مانند بنزین، که بسیار منفجره است و در صورت ریختن به راحتی آتش می گیرد.

آهنگ جدید

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما
اطلاعات و محتوای این سایت با کمک هوش مصنوعی و از روی داده‌های اینترنتی تهیه شده‌اند و مسئولیتی در قبال صحت آنها نخواهیم داشت و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.