لمسه تایل را کجا پیدا کنیم

۱. آیا با روند کند تغییر دکوراسیون که به خاطر مسائل مختلف ممکن است پیش بیاید، مشکلی ندارم؟ آیا تهیه تجهیزات مورد نیاز دکوراسیون بر عهده پیمانکار است یا بر اساس هزینه شخصی؟ همیشه گران قیمت بودن دلیلی بر جذابیت نمی باشد. این متریال صداها را تا ۲۰ دسی بل جذب می کند و باعث انعکاس صدا نمی شود. درواقع دیزاینر به عنوان مجری نمی تواند به بخش طراحی داخلی منزل ورودکند. در طراحی دکوراسیون منزل هر آنچه برای شما دارای معنا و مفهوم است می تواند برای دیگران نیز الهام بخش باشد. برای مثال اگر عنصر مد نظرتان گلدان یا آویز است، چندین گلدان و آویز کوتاه و بلند را در کنار هم قرار دهید. آیا شما قصد دارید دکوراسیون داخلی قبلی از پایه تغییر دهید یا فقط قصد اصلاح آن را دارید؟ آیا طرح های بخش های مختلف با هم متفاوت هستند؟ تایل چرمی و پارچه ای – تایل لمسه چرمی و پارچه ای فضاهای داخلی با رنگ های خاکستری که شامل خاکستری مات و سیر و نقره ای و توسی و دودی و سربی می شود.رنگ های خاکستری در دکوراسیون داخلی می تواند پس زمینه فوق العاده برای رنگ های تند و شدید باشد.

اگر پارکینگ منزل در زیر زمین طراحی شده باید رمپ به عرض 3 متر و شیب 15% در نظر بگیرید و برای رمپ رفت و برگشت عرض آن باید 6 لمسه تایل متر باشد. برای این که این نوع سبک را پیاده سازی کنیم باید به مهمترین ویژگی های سبک مدرن که همان استفاده از رنگ های ساده وخط های صاف و سیقلی و فضاهای خلوت و ساده تر است توجه کنیم و مورد استفاده قرار دهیم. در سبک آرت دکو از وسیله ها و اکسسوری های هنری و گران قیمت برای تزیین استفاده می شود همچنین تابلوها در این سبک از دکوراسیون داخلی، اصل و گران قیمت هستند. استفاده از این نقاشی ها جهت زنده کردن فرهنگ ایرانی و یا تاریخ حماسی ایران در خانه شما بسیار مناسب است. لازم نیست که تمامی قسمت ها را بر پایه یک مدل طراحی کنید. ساز مورد علاقه خانم کوثری پیانو است و در نواختن آن دستی بر کلاویه دارد! دکوراسیون داخلی منزل سبک های مختلفی دارد که در هر کدام چیدمان، طرح ها و رنگ ها متفاوت می باشند.

وقتی بحث خرید وسایل پیش می آید، این در ذهن خانم ها جرقه می خورد که، باید اولین چیزی که باید به تعویض آن بپردازند مبلمان است، اما بهتر است برای شروع کار مغازه مبلمان را انتخاب نکنید، زیرا اگر مبلمان خاصی نظر شما را جلب کند برای سایر انتخاب ها با محدودیت مواجه می شوید. طراحی را برای قسمت های مختلف منزل در نظر بگیرید و تنها منحصر به نقطه ی خاصی از منزل نباشد. اولین اصل در دکوراسیون منزل اتحاد و همبستگی در متریالهاست که بر یکپارچگی و هماهنگی آنها تأکید دارد. کاملا مشخص است که شما نیاز به مبلمان دارید اما اگر انتخاب درستی نداشته باشید در آخر علاوه بر صرف بیهوده هزینه، وقت و انرژی شما هم گرفته می شود. در کنار در ورودی آینه قدی نصب کنید تا بتوانید هنگام خروج از خانه ظاهر خود را چک کنید. اما در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب کودک نکته ای که نباید فراموش کرد این است که دکور این اتاق در عین حفظ زیبایی باید کاربردی باشد تا کودک شما در هنگام بازی و استفاده از وسایل خود دچار مشکل نشود.

شما میتوانید کوسن های بسیار زیبا را در سبک سنتی خودتان درست کنید کافیست آموزش دوخت کوسن را در مجموعه ایران تی اس ام بخوانید. پارتیشن بندی یکی از راه های تقسیم بندی فضا به شمار میرود که ثابت و متحرک آن در بازار وجود دارد. دیوارها تأثیر زیادی در دکوراسیون منزل دارند زیرا فضای زیادی را به خود اختصاص داده اند. آشپزخانه را با طراحی بخش جزیره کوچک نکنید چرا که بیشتر عامل مزاحم محسوب می شود. درها همواره یکی از المانهای مهم در جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۲۰ محسوب شدهاند.

سه عامل اصلی حس آرامش، کاربردی بودن و زیبایی در طراحی دکوراسیون داخلی استاندارد دخالت دارند. حال قصد داریم نکاتی را درباره جدیدترین دکوراسیون داخلی و در مورد بخشهای اصلی منزل را با شما در میان بگذاریم. چیدمان وسایل اتاق خواب در مکان های مناسب یکی از مهمترین عوامل برای طراحی دکوراسیون اتاق خوابی آرامش بخش و با نشاط است. در طراحی های جدید از ماربل شیت برای این دیوار به همراه متریال های دیگر استفاده می کنند. علاوه بر این موضوع، استفاده از اکسسوریهای متناسب با سبک کلی منزل در این قسمتها میتواند روحی تازه را برای فضا به همراه آورد.

آیا می خواهید یک مکانی همراه با آرامش داشته باشید؟ آیا شما قصد دارید با تغییر فصل دکوراسیون خود را عوض کنید یا برای همیشه؟ می توانیم با استفاده از تغییر یکسری از ویژگی ها، به زیبایی های دکوراسیون اضافه کنیم. این روزها استفاده از چیدمان مدرن بسیار رواج پیدا کرده است؛ یعنی از وسایلی که بیشترین کارایی را دارند و در عین حال کمترین آسیب به آن ها در طی گذر زمان وارد می شود بیشتر استفاده می کنند. طراحی داخلی همه قسمت های خانه در روحیه افراد خانواده تاثیرگذار هستند بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون برای قسمت های مختلف خانه تان دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید دکوراسیونی آرامش بخش و مدرن را برای خانه خود طراحی کنید. این را به یاد داشته باشید و موارد لازم را برای چیدمان دکوراسیون را رعایت کنید. چه اصولی را باید در دیزاین خانه ام رعایت کنم؟ در دکوراسیون داخلی روستیک فضای داخل را مانند فضایی باز دکور میدهند. نورپردازی وظیفه ای جدا از نور محیطی، باید میزان روشنایی مناسب جهت انجام فعالیت های خاص مانند مطالعه و کار کردن در خانتان را برای شما فراهم کند.

شما می توانید حتی از دیوارپوش های فومی هم در کنار ماربل شیت روی دیوار تلویزیون به کار ببرید. مثلاً ماربل شیت طرح سنگ را برای ۳ دیوار و ماربل شیت طرح بتن را برای یک دیوار حمام به کار ببرید. وجود مشاور در زمان اجرای پروژه و حین کاربسیار موثر می باشد، و شما می توانید از تجربیات و مهارت های وی نهایت استفاده را ببرید. حتی اگر آن شخص نیز وارد خانه ای با طراحی داخلی ایرانی شود در نگاه اول حس مثبتی نسبت به آن منزل دارد و آن مکان احساسی بدی را به او منتقل نمیکند.

امروزه استفاده از این نوع سبک در خانه ها و آپارتمان های شهری نیز رواج پیدا کرده است به طوری که در آن ها بیشتر از رنگ های قهوه ای، خاکی و رنگ های متمایل به قرمز استفاده می شود. با این تعریف بهتر است از مبلمان و اثاثیه بزرگ در اتاق کوچک و از مبلمان و اثاثیه کوچک در فضای بزرگ استفاده نکنید تا تناسب را در اندازه آن ها رعایت کرده باشید. دلیل این امر کیفیت بسیار بالایی است که برای آن ها در نظر گرفته شده است. می توان برای نیمه پایینی دیوارها از یک طرح ماربل شیت و نیمه بالایی را با طرح دیگری پوشاند. همین طور اگر وسیله ای موروثی دارید که ارزش معنوی بالایی برایتان دارد اما چشم دیدنش را ندارید، بدانید که زندگی کوتاه تر از آن است که بخواهید با چیزهایی که دوست ندارید زندگی کنید. همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید میزهای استیل، فلزی و چوبی سه انتخابی است که برای دکوراسیون های مدرن در پیش روی شما قرار دارد.

در چیدمان منزل خود به دنبال هویت باشید و نه مد، و هموراه بین این دو تعادل داشته باشید. توجه داشته باشید که فضای خانه شما با استفاده از طرح درنظر گرفته شده، جذاب تر خواهد شد. بیشتر از رنگ های گرم و تیره در طراحی سبک صنعتی استفاده می شود. مبلمان سلطنتی دارای منبت و زرق و برق بسیار در نمای مبل است. یکی از مهم ترین وسیله هایی که نقش زیادی در دکوراسیون دارند مبلمان می باشند به همین دلیل باید توجه زیادی به آن ها شود. نور طبیعی همیشه یکی از عناصر مهم در دکوراسیون خانه سنتی ایران بوده است. دومین بخش بسیار مهم در هر خانه ای سالن پذیرایی است چرا که اعضای خانواده به دلایل مختلف وقت زیادی در آنجا سپری می کنند بنابراین باید متناسب با نیاز همه ساکنین طراحی و ساخته شده باشد.

سبک سنتی در ایران مربوط به دوره خاصی از تاریخ نیست. اگر برای قسمتی از منزل طرح خاصی در نظر نگرفته اید، می توانید با استفاده از وسایل طبیعی مانند گلدانها آنجا را تکمیل کنید. وسایل و تجهیزات موجود در دکوراسیون فعلی تا چه حدی نیاز به تعویض دارند؟ و در نهایت ، یکی از جامع ترین تعاریف از هنر دکوراسیون را لغت نامه آکسفورد ارائه میدهد که بنا به مندرجات آن، در هنر دکوارسیون داخلی، عناصری مانند رنگ، مبلمان، نور و سایر جزئیات موجود در یک فضای ساختمانی، به گونه ای هنرمندانه و هماهنگ در کنار هم طراحی می شوند. در رابطه با پیاده سازی یک سبک خاص هیچ محدودیتی وجود ندارد، تنها چیزی که مهم است هماهنگی مدل دکوراسیون با سبک زندگی، محل زندگی، امکانات موجود و بودجه مد نظر می باشد. یک نیمکت دیواری با چند کوسن رنگی میتواند نشیمن شما را در بالکن تامین کند.

میتونید به عنوان دیوار کانونی توی اتاق خواب، اتاق نشیمن یا ورودی خونه ازش استفاده کنین. اگر از آنها با رعایت تناسب استفاده شود، ارمغان آن به روح و سبک کلی خانه، صمیمیتی چند برابر خواهد بود. به عبارت دیگر، دکوراسیونی که بر اساس ویژگیهای بومی و منطقهای، ساخته شده است و تمام المانها و قواعد هنری و طراحی دوره خود را رعایت کند، دکوراسیون سنتی نامیده میشود. مجسمهها و دکوریهای هنری بایدبا قراردادن روی ستون یا پایه همسطح چشم باشد. برای خلق یک اثر هنری باید ذوق و سلیقه به خرج داد، باید ذهن را آزاد گذاشت تا ایده های ناب سراغمان بیاید و ما را به سمت آرزوهایمان سوق دهد. یکی از کارهای سختی که در منازل با متراژ بالا باید انجام داد، پر کردن فضای آن است.

ولی قبل از تمامی این موارد باید توجه کرد که چه سبکی را برای دکوراسیون پذیرایی خود در نظر داریم. باید چند نکته مهم درباره زیبا ترین دکوراسیون داخلی منزل را بیان کنیم. در واقع ما فضایی داشتهایم که میتوانستیم آن را به دو یا سه فضا تقسیم کنیم و باقی مانده آن خالی است. به همین خاطر، شما میتوانید مواردی مثل ساده و مینمال بودن دکوراسیون یا طراحی خانه برای عروس را با طراح در میان بگذارید، تا بتواند به شکل بهتری، اقدام به دکور خانه کند. انواع گل و گیاه عناصر جدایی ناپذیر خانه های ایرانی هستند.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما