elcatobanner

لینک سازی خارجی چیه؟ + تأثیرات لینک سازی خارجی بر سئو مهندس پیمان محمدپور

صفحاتی که به اونها لینک میدین ممکنه برای کسب و کارهای کوچیک یا وبسایت شرکت‌های بزرگ باشن. مثلاً اگر سایت شما درباره حیوانات خانگیه، میتونین به وبلاگ‌های دیگه‌ای با همین موضوع لینک بدین. ایجاد پیوندهای خارجی هم برای شما و هم برای سایر وبسایت هایی که به اونها لینک میدین شهرت بیشتری ایجاد میکنه. خصوصاً اگر میخواین یک سایت معتبر در صفحات نتایج موتور جستجو گوگل داشته باشین. افراد ۶۷۰۰۰ جستجو در هر ثانیه انجام میدن و تقریباً ۸۰ درصد جستجوگران تبلیغات پولی رو نادیده میگیرن.

به همین دلیل در این بخش از مقاله روش های لینک دهی تصاویر در وردپرس را شرح می دهیم. برای لینک دهی تصاویر در سایت وردپرسی می توانید از دو روش استفاده کنید. برخی از فروم‌ها تنها درصورتی لینک‌ها را نمایش می‌دهند که در آن سایت حساب کاربری داشته باشید و وارد آن شده باشید. در اینگونه فروم‌ها نمی‌توان لینک سازی انجام داد و به درد ما نمی‌خورد. باید فروم‌هایی پیدا کنید که در حالت معمولی و بدون نیاز به ثبت نام هم لینک‌ها را نمایش دهند.

  • شیوه کار در PBN به این شکل است که چندین وبلاگ برای سایت با موضوعات مختلف ایجاد می شود و مطالبی داخل آن قرار می گیرد و روی این وبلاگ ها کار می شود تا از اعتبار بالایی برخوردار شوند.
  • شبکه‌های اجتماعی دنیای بازاریابی را متحول کرده است و برای ایجاد بک لینک، فرصت عالی را فراهم کرده است تا از طریق آن بتوانید، کاربران زیادی را جذب سایت خود کنید.
  • اگر وارد کمپین‌های رپورتاژ آگهی شده‌اید، در یک روز تمامی آن‌ها را منتشر نکنید.
  • اگر تمایل دارید، می توانید به آزمون تستی که در انتهای این مقاله آورده شده است، پاسخ دهید و دانش خود را با خواندن این مقاله محک بزنید.

لازم به تاکید است که این موضوع در سئوی سایت، از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین، در انتخاب و خرید بک لینک‌ها به دقت عمل کنید و همواره روی راهکارهای قانونی و با کیفیت تمرکز کنید. در نهایت، خرید بک لینک می‌تواند یک استراتژی موثر در بهبود SEO سایت شما باشد، اما توجه داشته باشید که این فقط یکی از عوامل موثر در بهینه‌سازی است و باید با سایر روش‌ها و عوامل مرتبط همراه شود. یک بار سئوی داخلی برای همیشه ، بررسی ساختار صفحات سایت شما ، سئوی تکنیکال ، سرعت لود ، تمرکز صحیح بر روی کلمات کلیدی و هدف گذاری با دقت . سئو داخلی گام اول در سئو است که اگر به طور صحیح انجام نشود بالا آمدن سایت در گوگل غیر ممکن است . بهینه سازی سرعت لود ، سئو تکنیکال و تمامی این موارد در سئوی داخلی موثر هستند اما برای گرفتن بهترین نتیجه بررسی یک متخصص و داشتن همه موارد با هم میتواند شما را با سرعت از رقبا جلوتر ببرد .

یکی از روش‌هایی که برخی شرکت‌ها برای توسعه بیشتر از آن استفاده می‌کنند ایجاد لینک‌های دستی است. در این روش افراد معمولا با ثبت دستی لینک خود در بلاگ‌ها، دایرکتوری‌ها و فروم‌ها کار خود را آغاز می‌کنند. این روش ممکن است در ابتدا برایتان لینک‌سازی خوبی ایجاد کند منتها بعدها به خاطر اینکه احتمال اسپم شدن صفحات افزایش می‌یابد، ممکن است وبسایتتان به خطر بیفتد. اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید از کیفیت مطالب و محتواهای وب‌سایت دوم مطمئن شوید.

چند توضیح ضروری دوره لینک سازی 2023

حالا اگر سئو را یک ساعت فرض کنیم، می توان لینک دهی را چرخ دنده های این سایت فرض کرد که باعث حرکت درست ساعت می شوند. لینک دهی باعث می شود که سایت ما به صورت منظم در نظر گوگل بهینه شود و روز به روز رتبه بدست آورد. البته این موضوع مستلزم نظم در لینک دهی است که در ادامه به طور کامل مورد بررسی قرار می گیره. یک کارشناس حرفه‌ای سئو باید با تمام بخش‌های سئو و همه فاکتورهای رتبه بندی گوگل آشنایی داشته باشد و سئو خارجی سایت بخش مهمی از این فاکتورها را شامل می‌شود.

این ابزار بر روی مرورگر نصب شده و میزان اسپم و دامین و پیج اتوریتی صفحه سایت را نمایش می دهد. لینک سازی در سایت های اسپم شده یکی دیگر از مواردی است که باید در آموزش لینک سازی خارجی به آن توجه داشته باشید. لینک سازی یا همان link building مجموعه ای از کارهاست که برای بالا بردن تعداد و کیفیت لینکهای ورودی به یک صفحه وب سایت انجام می شود. کارهایی که احتمال افزایش رتبه سایت را در موتورهای جستجو بالا می برد. برای دریافت بک لینک، فقط به دنبال این نباشید که سایت‌‌های دیگر به شما لینک دهند، بلکه باید در برخی موارد خود شما به وبسایت‌های مرتبط و معتبر لینک دهید، با انجام این کار این احتمال وجود دارد که آن سایت‌ها نیز متقابلا همین کار را انجام دهند.

پس بهتر است اولین قدم برای افزایش رتبه گوگل و سئو سایت در این 3 شبکه اجتماعی عضویت داشته باشید. البته عضویت به تنهایی تاثیری ندارد و باید به فعالیت در آن ها بپردازید. لینک های فالو که به اسم دو فالو (Dofollow) هم شناخته می شوند، اشاره به لینک های دارند که از گوگل درخواست دارند که آن ها را بررسی نموده و برای رتبه دهی سایت از تاثیر آن ها برای بهبود رتبه سایت مذکور استفاده کنند. در حالت پیش فرض تمام لینک های موجود در مقالات و صفحات از نوع فالو می باشند. تعداد لینک های فالو که در سایت وجود دارد با توجه به اعتبار سایت لینک دهنده باعث افزایش اعتبار سایت شما می شود و تنها در صورتی که در دام اسپم بی افتید با کاهش رتبه مواجه می شوید.

سئو خارجی

آذرخش حافظی، رئیس پیشین اتاق‌های تجارت افغانستان، می‌گوید که الزاماً قوی بودن افغانی به معنی رونق اقتصادی، کاهش فقر و به معنی ایجاد شغل در کشور نیست. هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم. بله، اگر سوالی داشتید چه قبل از شرکت در دوره و چه بعد از آن می توانید از طریق تلگرام ارتباط بگیرید.

از انواع لینک گرفته تا مسیر لینکسازی، ابزارها و تمام نکات فنی بهینه‌سازی خارجی سایت در این دوره وجود دارد. برنامه ای که در آن روند ساخت و افزایش لینکهای خارجی برای برای سایت  هدف شما  به شکلی مناسب و اصولی بیان شده باشد استراتژی لینک سازی گفته می شود. یکی دیگر از مزایای لینک سازی داخلی این است که باعث افزایش سرعت ایندکس شدن سایت هم می شود زیرا خزنده‌های گوگل با استفاده از این لینکها می توانند به همه جای سایت سر زده و سایت را با سرعت بیشتری ایندکس کنند.

اما داستان لینک بیلدینگ خارجی اوت باند کاملا متفاوت است، در این سبک لینک‌سازی، شما پیوندهای خارجی را بین سایت‌های مختلف ایجاد می‌کنید؛ یعنی با پرداخت هزینه یا به صورت طبیعی، لینک‌های مختلفی را از سایت‌های دیگر به سمت وب‌سایت خود روانه خواهید کرد. اکسترنال لینک بیلدینگ، همان‌طور که از اسمش پیداست با فرایند لینک سازی سروکار دارد که خارج از وب‌سایت شما شکل می‌گیرد. یعنی در این ساختار لینک سازی قرار است لینک‌هایی ایجاد شوند که مسیر سفر کاربران در میان وب‌سایت‌های مختلف را هموار سازد! امروزه با گسترش اینترنت و افزایش بی سابقه مردم از شبکه های اجتماعی موجب شده است افراد بسیاری به عضویت و فعالیت در این شبکه های اجتماعی و حتی کسب و کار در آن روی بیاورند. همه شبکه های اجتماعی در بالابردن امتیاز جستجوی گوگل مهم اند ولی برخی از آن ها مثل فیسبوک (Facebook)، توییتر (Twitter)، لینکدین (Linkedin) از اهمیت دوچندان نسبت به سایر شبکه های اجتماعی برخوردارند.

باید به شما بگوییم که این اشتباه‌ترین تصمیمی است که می‌توانید بگیرید و به آن عمل کنید! نباید تصور کنید که داشتن ۱۰۰ لینک از یک سایت پربازدید، می‌تواند موجب رشد شگفت‌انگیز کسب‌وکار شما شود. فراموش نکنید که این تعداد بالای Referring Domain است که برای شما امتیاز می‌آورد؛ نه صرفا تعداد لینک‌ها!

با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود. چگونه به وسیله ارسال ایمیل بک لینکهای قدرتمند ایجاد کنیم؟ البته اگر که این بک لینکها به درستی ایجاد شده باشند. برای مثال اگر مایل به انجام فعالیتهای وبلاگ نویسی یا ارائه انجمن هستید ، ترافیک آن سایت را با یک افزونه کروم مانند SEO Meta in Click بررسی کنید.

این مساله به این معنی هست که مردم بیشتر به نتایج واقعی که برای اونها ظاهر میشه توجه میکنن نه تبلیغاتی که صاحبان اونها پول دادن تا بیشتر دیده بشن. پس باید تلاش خودتون رو بکنین تا بیشتر به چشم بیاین و بیشتر دیده بشین. یکی از راه‌های بیشتر دیده شدن لینک سازی خارجی هست که در ادامه قراره به طور مفصل این موضوع رو برای شما شرح بدم. اگر شما از شبکه‌های اجتماعی مختلف برای ایجاد لینک سازی خارجی استفاده کنید، در واقع فعالیت سوشال سیگنال انجام داده‌اید. در این نوع بک لینک‌، اگر پستتان لایک و کامنت زیادی بگیرد و به اشتراک گذاشته شود، بر سئوی سایت شما بسیار تاثیر می‌گذارد. در ادامه برای شما فاکتورهایی را آورده‌ایم که روی هر کدام از شبکه‌های اجتماعی تاثیر می‌گذارند.

نتایج تحقیقات ماز نشان داده که به طور تقریبی، اگر کلمه کلیدی با میزان سختی درصد داشته باشید، پس از گذشت 10 هفته با لینک سازی می‌توانید یک رتبه جایگاهتان را بهتر کنید. همه ما می‌دانیم که با بهبود رتبه، میزان ترافیک ورودی به سایت نیز افزایش پیدا می‌کند؛ چرا که اغلب کاربران روی اولین نتایج نمایش داده شده روی گوگل فقط کلیک می‌کنند. اما ساده‌ترین روش برای ایجاد لینک‌های خارجی، کمک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی است در این روش شما باید در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل لینکدین، توئیتر، اینستاگرام و تلگرام، فعالیت داشته باشید و به صورت طبیعی سوشال سیگنال برای سایت‌تان ارسال کنید.

بک لینک‌های رقبای خود را بررسی کنید و برای لینک سازی از آن‌ها کمک بگیرید. در این مقاله به شما تکنیک‌هایی را می‌گوییم که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید سایت خود را همانند بمب منفجر کنید و در سئو سروصدا راه بیندازید. شما می‌توانید برای آشنایی کامل با فرایند لینک سازی، مقاله لینک سازی چیست؟ راهنمای کامل لینک بیلدینگ ۲۰۲۳ را مطالعه بفرمایید.

شما با بررسی بک لینک های سایت رقیب می توانید استراتژی بهتری را برای لینک سازی خارجی وب سایت خود بدهید. بعضی از لینک ها به سرعت باعث از بین رفتن سایت شما می شوند که در خیلی از موارد به خاطر عدم بک لینک زدن درست این موضوع اتفاق می افتد، پس قبل از لینک سازی حتما آموزش لینک سازی خارجی ببیند تا سایت خود را دچار مشکل نکنید. اگر رقیب شما، بک لینک‌هایی از سایت‌هایی شرکتی دارد، یعنی از طریق ارتباطات خود توانسته است که چنین بک لینک‌هایی را دریافت کند. اگر از سایت‌های خیلی معتبر و پربازدید بک لینک‌ دریافت کرده است، احتمالاً برای دریافت این لینک‌ها هزینه پرداخت کرده است. شما می‌توانید بدین شکل با بررسی تمام بک لینک‌هایی سایت رقیب، بفهمید که از چه استراتژی استفاده کرده است و هر کدام از این استراتژی‌ها اگر برای شما نیز اجرایش امکان‌پذیر و مناسب بود را مورد استفاده قرار دهید.

اما در حقیقت دنیای وب، این کار شدنی نیست چون اکثر وبمستران حرفه‌ای با پیاده‌سازی استراتژی لینک‌سازی اقدام به خرید و ایجاد لینک می‌کنند و تنها در شرایط خاصی که برند وب‌سایت، مطرح و معروف شده باشد امکان ایجاد لینک‌های طبیعی وجود دارد. جدا از تعریف بالا دو سبک متفاوت دیگر لینک‌سازی خارجی نیز وجود دارد که از آن به عنوان لینک بیلدینگ خارجی طبیعی و دستی یاد می‌شود، در ادامه به صورت کامل با جزئیات این دو روش فرایند لینک‌سازی آشنا خواهیدشد. رپورتاژ آگهی به معنای انتشار آگهی در وب‌سایت‌های مختلف با هدف افزایش دسترسی و معرفی محصول یا خدمات شما به مخاطبان است. این روش از ابزارهای مهم بازاریابی اینترنتی است که معمولا با پرداخت هزینه انجام می‌شود. با انتشار آگهی در سایت‌های معتبر و پربازدید، افراد بیشتری با محصول یا خدمات شما آشنا می‌شوند.

پست مهمان، استفاده از اینفوگرافی، رپورتاژ و بک‌لینک‌های سایت‌واید از جمله روش‌های لینک سازی در سئو هستند. استراتژی لینک بیلدینگ یعنی انتخاب روش مناسب برای لینک سازی وبسایت. از میان تمام روش‌های موجود برای لینک بیلدینگ شما به انتخاب یک یا چند روش محدود محکومید.

آقای حافظی معتقد است که با انجام این محدودیت درولایت‌های شرقی و جنوبی افغانستان که قبلا بیشتر با کلدار پاکستانی معامله می‌شد اکنون با افغانی معامله می‌شود. او همچنین گفته که در ولایت‌های غرب و جنوب غرب که با ریال معامله می‌شد اکنون متوقف شده و جغرافیای استفاده از افغانی افزایش یافته که به افزایش ارزش افغانی تاثیر داشته است. آقای حافظی نیز معتقد است که کسر شدید واردات عامل افزایش ارزش افغانی است.

کسب و کارهای ساختمانی و مرتبط با آن، می توانند با خرید رپورتاژ آگهی، آگهی ویژه (تعرفه آگهی) و لینک پرومکس به همراه ایده پردازی برای تولید محتوا، برای بهبود سئوی سایت خود، اقدام کنند. اگر می‌خواهید محتوایی برای پست مهمان خود آماده کنید، استفاده از لینک‌‌های شکسته در سایت‌ها استراتژی موثری خواهد بود. برای این منظور لازم است که سایت‌های معتبر و مرتبط با حوزه کاری خود را پیدا کرده و از طریق ابزارهایی گوناگون سئو، لینک‌های شکسته آن را بررسی کنید و از آن سایت‌ها بخواهید که این لینک‌ها را با لینکی از سایت شما جایگزین کنند.

غیر از روش‌های بالا شما می‌توانید به صورت طبیعی نیز لینک‌هایی را دریافت کنید، در ادامه به 3 نوع اصلی لینک‌سازی طبیعی خارجی آشنا شوید. همچنین می‌توانید با فعالیت و یا تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی، کاربران را به وب‌سایت خود هدایت کنید. آقای حافظی همچنین معقتد است که مهاجرین در سایر کشورها نیز سالانه حدود ۱.۷ تا ۲.۳ میلیارد دلار به خانواده‌ها، برای خرید زمین، ترمیم و حفاظت از مراکز تجاری و سکونت خود می‌فرستند که باعث افزایش ارزش افغانی می‌شود. آقای حافظی هم معتقد است که این کمک‌ها که مقدارش هفته‌وار ۴۰ الی ۵۰ میلیون دلاراست به نهادهای غیر دولتی در افغانستان داده شده و باعث افزایش ارزش افغانی می‌شود. قبل از به قدرت رسیدن دوباره طالبان بودجه سالانه افغانستان حدود ۶ میلیارد دلار بود. ورود کمک‌های خارجی تاثیر مستقیم بر ارزش افغانی داشت ولی در سالهای اخیر کمک مستقیم خارجی به بودجه افغانستان انجام نشده و این روند باید باعث کاهش ارزش افغانی می‌شد، اما روند بر عکس شده‌است.

سپس نواری در کنار تصویر ظاهر می شود که باید لینک مورد نظر را در آن قرار دهید. بعد از قرار دادن لینک، یا باید دکمه اینتر در صفحه کلید کامپیوتر را فشار داده و یا بر روی فلش آبی رنگ کنار کادر کلیک کنید. همچنین در صورتی که تمایل دارید با کلیک کردن بر روی تصویر به صفحه دیگری منتقل شوید، می توانید آیکون تنظیمات را انتخاب کرده و در صفحه باز شده تیک گزینه “باز کردن پیوند در زبانه تازه” را فعال کنید. یکی از استراتژی های سئو one page یا off page سئو قراردادن لینک بر روی عکس می باشد.

رپورتاژ گرفتن از سایت معتبر مثل ویکی پدیا یا گوگل باعث افزایش چشمگیر رتبه شما میشه و به عنوان یکی از اصلی ترین روش های لینک سازی خارجی استفاده میشه. البته لینک دهی خارجی روش های مختلفی داره که در ادامه به بعضی از روش ها اشاره می کنم. لینک خارجی در دسته سئو Off-Page قرار داره و مربوط به بهینه سازی خارجی سایت.

مسلما فروم ها و سایت های پرسش و پاسخ بسیاری را در زمینه کاری خود میشناسید. میتوانید با عضو شدن در آنها و فعالیت به سوالات کاربران تا حدود زیادی پاسخ دهید. شرکت کردن مکان هایی که باعث اعتبار سایت شده و امکان اشتراک گذاری مطالب را بالا می برد بسیار اهمیت دارد. شما می توانید در بخش اطلاعات کاربری آدرس سایت خود و همچنین در بخش امضای کاربری آدرس لینک خود را همراه با انکرتکست ایجاد کنید.

بدون شک لینک بیلدینگ در سایت برای افزایش رتبه سایت در نظر گوگل بسیار مهم و کارا است به شکلی که در حال حاضر دیگه سایت ها نمی توانند بدون لینک بیلدینگ به سرعت رشد کنند زیرا فضای رقابت این اجازه را به سایت ها نمی دهد. به طور کلی هدف از لینک بیلدینگ، معتبر نمایش دادن سایت برای گوگل و سریع تر رتبه گرفتن. فرض کنید شما 3 سایت تقریبا هم تراز از هر نظر دارید ولی در 2 سایت از بک لینک استفاده نکردید و فقط در 1 سایت تعداد معقولی بک لینک از سایت های معتبر مثل Moz گرفتید. همانطور که اشاره کردیم تولید و انتشار محتوای باکیفیت، یک راه عالی برای دریافت بک لینک می‌باشد، اما با این وجود لازم است که به صورت دستی به ویژه در ابتدای کار، بک لینک دستی ایجاد کرد. در مورد ساخت بک لینک به صورت دستی در این مقاله تا حدی صحبت کرده‌ایم، اما در مقالات بعدی مجله کاپریلا در مورد تمام روش‌های ساخت آن، به طور مفصل‌تر صحبت خواهیم کرد. در صورت علاقه‌مندی به یادگیری بیشتر در زمینه سئو، مقاله آموزش جامع و رایگان سئو پیشرفته را بخوانید.

این نکات و استراتژی ها اشتیاقمان را برای لینک سازی و رتبه گرفتن در گوگل دوچندان کرده است. اما اگر تاریخ ثبت دامنه را در نظر بگیریم 15 سپتامبر روز تولدش می باشد. الان که این محتوا را مینویسم در سال 2023 هستیم و گوگل دیگر آن کودک بی تجربه نیست که براحتی بتوان با تغییر چند انکرتکست و چندین نوع بک لینک مختلف سرش کلاه بزاریم.

لینک سازی خارجی و سئو داخلی حرفه ای سایت ، مشاوره در چینش سایت به بهترین سبک ممکن و بررسی صفحات شما تخصص ماست. در این مقاله با مفهوم سئو خارجی چیست و روش های لینکسازی خارجی آشنا شده ایم که میتوانید با روش های گفته شده سایت خود را رد سریعترین زمان به صفحات اول گوگل بیاورید؛ امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. قرار دادن لینک خارجی تنها برای نمایش به گوگل و افزایش رتبه سایت نیست و باید برای کاربران نیز قابل اجرا باشد، حتما لینک خارجی را به نوعی در سایت خود قرار دهید که کاربر روی آن کلیک کند. RSS بیش از یک منبعی اطلاعاتی برای کاربران می‌باشد در نتیجه می‌تواند نقش مهمی را برای استراتژی‌های سئو خارجی ایفا کند. خوراک ها یا فیدهای RSS توسط موتور جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو خیلی سریع ایندکس می‌شوند که می تواند به استراتژی سئوی سایت شما سرعت بخشد. ولی در روش لینک دهی خارجی شما از روش بازاریابی ویروسی استفاده کردید و از مردم عادی برای تبلیغ خود استفاده می کنید که همین موضوع هم باعث اعتماد به شما می شود.

میزان اعتبار آن صفحات مستقیماً بر روی سایت شما و رتبه‌ای که می‌گیرید، تاثیر دارد. سئو وبسایت و استفاده از لینک سازی داخلی و خارجی، امری ضروری برای افزایش رتبه سایت در گوگل و رسیدن به هدف اصلی یعنی درآمدزایی از سایت می باشد. در این بین، لینک سازی خارجی تاثیرگذارترین عامل در افزایش رتبه سایت است.

در نهایت، به یاد داشته باشید که لینک سازی خارجی به تنهایی نمی‌تواند بهبود رتبه سایت شما را تضمین کند، بلکه باید با روش‌های دیگر سئو مانند سئو داخلی و تکنیکال ترکیب شود. لینک های خارجی به روش مستقیم یا لینک بیلدینگ، مانند فعالیت در شبکه های اجتماعی، اشتراک گذاری محتوا در شبکه های مختلف و … می باشد و روش غیر مستقیم لینک سازی خارجی مثل دریافت بک لینک طبیعی از وب سایت ها، تولید محتوا با کیفیت بالا و… می باشد. ویکی دمی در مقاله لینک سازی خارجی چیست ، صفر تا صد آموزش لینک سازی خارجی را برای شما بیان کرده است که با مطالعه آن نکات مهمی را می آموزید. اگر تمایل دارید، می توانید به آزمون تستی که در انتهای این مقاله آورده شده است، پاسخ دهید و دانش خود را با خواندن این مقاله محک بزنید.

این کار موجب می شود، کاربران مطالب شما را تا پایان بخوانند و برای دیدن نتایج قرعه کشی و دریافت جایزه بیشتر به وب سایت شما سر بزنند. مفهوم لینک شکسته بسیار ساده بود و اشاره به فرآیندی داره که طی اون شما به دلایل مختلف از جمله خرابی سرور، اشتباه نگارشی و لینک دهی اشتباه به هدف اصلی خود نمی رسید. لینک شکسته می تواند تاثیر منفی در سایت داشته باشه، چون کاربر به یک بخش نا مربوط ارجاع میده. به روش های مختلفی می شه لینک های شکسته یا Broken Link ها را تشخیص داد که در ادامه به چند مورد اشاره می کنم.

این به این معناست که شما می‌توانید آن‌ها را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید تا نتایج خوبی از افزایش ترافیک سایت بدست آورید. اگر RSS با کیفیت بالا تولید کنید ، خزنده‌های گوگل به راحتی مطالب جدید شما را شناسایی و دسته بندی می‌کنند و می‌توانید از آنها به عنوان یک مزیت از فرصت‌هایی برای لینک‌سازی و تعامل استفاده کنید. اما یکی از فاکتور های تاثیر گذار در سئو سایت، لینک سازی داخلی و خارجی است. برای ساختن لینک های خارجی، دو روش وجود دارد، روش مستقیم و روش غیر مستقیم.

به گفته او قبلا میزان واردات افغانستان در سال ۱۲ میلیارد دلار بود و اکنون این مقدار به کمتر ۴.۸ الی ۵/۵ میلیارد دلار رسیده است. افغانستان متکی به واردات، افزایش ارزش دلار به معنی افزایش قیمت کالا نیز است. اما امسال افزایش ارزش افغانی باعث کاهش قیمت کالا در بازار نشده است. به گفته او مبارزه با فساد، کنترل و نظارت درست بر صرافی‌ها و جلوگیری از حمل و نقل پول غیرقانونی درافغانستان و جلوگیری از قاچاق پول به خارج افغانستان را هم باعث افزایش ارزش افغانی می‌داند. در یک سال گذشته ارزش افغانی در مقابل دلار بارها روند صعودی داشته است.

به عنوان مثال سایت ویکی پدیا را در نظر بگیرید که به عنوان Expert Pages حساب می شود یا سایت های معتبر دیگه. بعد از معرفی الگوریتم پنگوئن سایت های زیادی که از روش های کلاه سیاه برای لینک سازی استفاده کردند به مرور از نتایج حذف شدند و سایت هایی که از روش های طبیعی استفاده کرده بودن در رنک دهی به بالا آمدند. این الگوریتم طراحی شد تا گوگل کار راحت تری برای کنترل دقیق سایت ها داشته باشد. همیشه به این موضوع دقت داشته باشید که از هر سایتی نباید بک لینک گرفت زیرا سایت های ضعیف نمی توانند تاثیر چندانی روی سئوی سایت شما داشته باشند و دلیل آن ها عدم قدرت این سایت هاست.

استفاده از این روش به این صورت است که شما از مطالب سایت مورد نظر استفاده می کنید و در پایان لینک سایت مورد نظر را هم به عنوان منبع اصلی مطالب معرفی کنید. این کار افزایش محبوبیت سایت را نیز به دنبال خواهد داشت زیرا شما با ذکر منبع کپی برداری کرده اید. تصور کن بهترین محتوا را تولید کرده ای یا بهترین نقاشی را کشیده ای اما در هیچ نمایشگاهی شرکت نکرده ای چه اتفاقی می افتد؟! پس باید برای برنده شدن در این ماراتن روی لینک سازی خارجی سرمایه گذاری کنید. همه شما تاریخ را بخوانید تمام کشور گشایی های پادشاهان توسط سربازان بوده و هست. من در این دوره پیشرفته لینک سازی به استراتژی های مهم لینک سازی خارجی می پردازم تا بتوانید تاج گذاری برای محتوایتان انجام دهید.

این الگوریتم به شدت با سایت هایی که به روش های مصنوعی لینک دهی می کنند، برخورد می کند. الگوریتم پنگوئن همواره در حال آپدیت و تغییر روش های پیدا کردن لینک های مصنوعی. زمانی که شما توسط الگوریتم پنگوئن مجرم شناخته شوید مجازات سختی در انتظار شماست و پنالتی می شوید یا به قولی به سطل آشغال تاریخ می پیوندید. مفهوم روت دامین اشاره به تعداد کل دامنه هایی دارد که شما از آن ها لینک گرفتید.

مفهوم اصلی لینک سازی نوع خارجی، بیشتر به فرایند لینک‌هایی مربوط می‌شود که از وب‌سایت‌های دیگر به سمت سایت شما ارسال می‌شوند و اکثر کارشناسان سئو لینک خارجی لینک این باند را جزو سبک لینک داخلی می‌دانند. در نتیجه، وب مسترها به منظور بهبود رتبه‌های خود، شروع به تمرکز شدید در ایجاد لینک‌های خارجی به سایت‌های خود کردند. این امر منجر به ظهور تکنیک‌های سفارش بک لینک مختلف ساخت لینک با کمک سئو کلاه سیاه، مانند مزارع لینک و دایرکتوری‌های اسپم که هدف آن فریب دادن PageRank بود، منجر شد. برای لینک سازی خارجی باید به سه نکته مهم توجه کنیم که اگر این سه مورد را رعایت نکنید می توانید بر برای سئوی خارجی وبسایت شما تاثیر منفی داشته باشد پس در  ادامه همراه ما باشید تا با این سه نکته بیشتر آشنا شویم.

در این مقاله در نظر داریم تا در رابطه با ۱۰ راهکار لینک سازی توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم. زمانی که وب سایت‌های مختلفی به شما لینک ارجاع می‌دهند در مدت زمان کوتاهی به فرایند برندینگ وب‌سایت شما قدرت بخشیده می‌شود و بین رقبا شناخته می‌شوید. ایکس سئو با بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمات به شما در فرآیند سئو سایتتان کمک خواهد کرد ، جای نگرانی نیست . از یک سو در مغز روند توجه گزینشی به کار می‌افتد که باعث می‌شود در هر لحظه روی چیزی تمرکز کنیم که برایمان اهمیت دارد و بقیه چیزها را از ذهنمان خارج می‌کنیم. او معتقد است که معامله زمین و بعضی موارد دیگر که قبلا در افغانستان به دلار معامله می‌شد اکنون به افغانی شده و این ارزش افغانی را افزایش داده است. آقای نوری معتقد است که طالبان پول چاپ نمی‌کند و عرضه پول افغانی در بازار افزایش پیدا نمی‌کند و هر دلاری که وارد افغانستان می‌شود هم به افغانی تبدیل شود، چون مردم در داخل افغانستان به افغانی خرید می‌کنند.

وقتی به وب سایت های دیگه، به ویژه وبسایت های کوچیک‌تر که سعی دارن خودشون رو نشون بدن، پیوند میدین، احتمال ایجاد پیوند به محتوای شما هم بیشتر میشه. این نوع لینک سازی طبیعی، جامعه بهتری از وبلاگ نویسان و صاحبان مشاغل کوچک‌تر ایجاد میکنه. پیوندهای خارجی بیشتر به شما کمک میکنن تا از طریق نظرات، خوانندگان و موارد دیگه در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه قرار بگیرین. همیشه قرار نیست برای لینک‌سازی خارجی دست به جیب شوید، چون می‌توانید خودتان دست به کار شوید و بعد از انتشار محتوای جدید، آدرس یوآرال آن را در شبکه‌های اجتماعی، فروم‌ها، سایت‌های بازنشر محتوا و… قرار دهید.

  • در دوره سئو خارجی شما به صورت کامل تمام کارهایی که باید در خارج از سایت خودتان برای بهینه‌سازی انجام دهید را کامل آموزش می‌بینید.
  • هر چند در کشور ما چیزی به ما لایسنس رعایت نمی شود اما با ایجاد پایگاهی این چنینی مطمئنا میتوانید لینک های بسیار خوبی را دریافت کنید.
  • برخلاف لینک‌های ورودی که باعث جذب ترافیک به وب‌سایت شما می‌شود، لینک‌های outbound ترافیک را از سایت شما به مقصد دیگری می‌فرستند.
  • وبلاگ‌نویسی مهمان یا انتشار محتوا در سایت‌های دیگر به صورت نویسنده مهمان یک روش قدیمی است، اما همچنان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای ایجاد و ساخت محتوایی که بتواند برای کاربران مفید باشد، چالش‌های فراوانی وجود دارد؛ از جمله اینکه شما باید در چه فواصل زمانی محتوا را برای مخاطبان هدف خود منتشر کنید. ده‌ها ابزار برای کمک به شما در یافتن و رفع پیوندهای خراب وجود داره اما Google Analytics هنوز هم برتره. این ابزار به شما اجازه میده تا تصمیم بگیرین که چند بار میخواین از پیوندهای احتمالاً خراب مطلع بشین و سپس به شما کمک میکنه تا دقیقاً مکان‌ اونها رو پیدا کنین تا بتونین برطرفشون کنین. هنگامی که شما از یک لینک خارجی خراب مطلع میشین، متونین برای تغییر HTML به صورت دستی، به صفحه خودتون برین.

اگر بتوانید در کنار مطالبی که برای کاربران خود آماده می کنید تصاویر و یا ویدئو های جذابی در رابطه با کسب و کارهای مختلف آماده کنید میتوانم به شما اطمینان دهم که یکی از اولین گام ها برای گرفتن بک لینک را برداشته اید. سایت هایی مانند آی تی و تکنولوژی ایجاد اینفوگرافیک ها نیز می تواند یکی از راه های تاثیرگذار باشد. حالا که به صورت کامل با مفهوم لینک سازی خارجی آشنا شدید وقت آن است که به سراغ پیاده‌سازی یک فرایند حرفه‌ای لینک‌سازی از نوع خارجی برویم تا بهترین نتیجه را ایجاد کنیم. برای انجام رپورتاژ آگهی، می‌توانید از سایت‌هایی که خدمات انتشار آگهی ارائه می‌دهند، استفاده کنید.

در واقع در فیس بوک هر انتشاری که برای URL شما انجام میگیرد یک امتیاز محسوب می شود و باعث می شود که موتورهای جستجو آن مطلب را در لیست جستجوی محبوب تر قرار دهد. یکی از روش‌های جذاب دیگر لینک‌سازی از سبک خارجی خرید سوشال سیگنال است، در این روش شما به جای اینکه منتظر دریافت سیگنال‌های طبیعی از شبکه‌های اجتماعی شوید، خودتان با پرداخت پول این لینک‌هارا می‌خرید! با انتخاب بهترین اینفلوئنسرها و حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی مختلف، می‌توانید به برندسازی معتبر کمک کرده و نتایج بهتری را تجربه کنید.

توجه داشته باشید که استفاده غیر متعارف یا نامناسب از بک لینک‌های کامنتی ممکن است در برخی مواقع به جای بهبود سئو و جلب توجه، معکوس واقع شود و باعث عواقب منفی برای سایت شما شود. بنابراین، همواره بهتر است از راهکارهای سئو و تبلیغاتی متعارف و اصولی استفاده کنید.اگر سوال بیشتری دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با خوشحالی پاسخگو خواهیم بود. اگر مجبور بودید از مطالب سایت های دیگر و یا سایت های مرجع استفاده کنید می توانید از این کلک استفاده کنید تا از جریمه شدن سایت توسط گوگل در امان بمانید و افت رتبه نداشته باشید.

در واقع لینک‌ها و سیگنال‌های خارجی یک کاتالیزور و شتاب‌دهنده برای رشد رتبه گوگل شماست. سئو را که یاد گرفتید می‌توانید سایت خودتان را به رتبه‌های بالای گوگل بیاورید و فروشتان را ده‌ها برابر کنید. یا می‌توانید به عنوان کارشناس سئو در یک شرکت، درآمدی بین 10 تا30 میلیون تومان داشته باشید. اگر به بخش داخلی سئو داخلی مسلط هستید، این دوره مهارت سئو شما را تکمیل می‌کند و حالا می‌توانید بهینه‌سازی یک سایت را به طور کامل انجام دهید. برای ساخت لینکهای داخلی و خارجی ابتدا بهتر است با مفهومی به نام انکر تکستanchor text آشنا شویم.انکر معنای لنگر می دهد پس انکر تکست در واقع به معنای متنی ست که لنگرگاه لینک شما است. اگه بخواین که این وبلاگ به یک وبسایت غذای سگ متصل بشه، میتونین URL کامل وبسایت غذای سگ از جمله HTTP اون رو بین علامت‌های نقل قول قرار بدین و متن لنگر خودتون رو در قسمت سه نقطه اضافه کنین (مثل نام محصول یا نام شرکت).

برای اینکه به صورت دقیق‌تر با مفهوم چیستی لینک سازی خارجی آشنا شوید، بهتر است در ابتدا به سراغ انواع روش‌های لینک بیلدینگ خارجی برویم. در این مقاله از سایت تسمینو به صورت کامل با مسیر این سبک لینک سازی خارجی و ترفندهای ریز و درشت آن، آشنا خواهید شد. اگر علاقه‌مند هستید که به یک متخصص کاربلد در دنیای لینک‌سازی آن هم از نوع خارجی تبدیل شوید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. انتخاب بهترین روش لینک سازی بسته به شرایط هر وب‌سایت می‌تواند متفاوت باشد اما به‌طورکلی تالیف محتوای باکیفیت و رپورتاژ آگهی روش‌های بسیار مفید و موثری هستند که در صورت اجرای درست و صحیح می‌توانند تاثیر مثبت بسیار زیادی روی وب‌سایت شما داشته باشند.

چون تقویت پول افغانی به معنی کاهش صادرات است و تولیدکنندگان رغبت به تولید کالا ندارند. آقای حافظی، هم می‌گوید که ذخایر ارزی افغانستان که پشتوانه افغانی است، در سالهای گذشته دست نخورده باقی مانده و حتی بیشتر هم شده است و این اعتبار پول افغانستان را تضمین می‌کند. بانک مرکزی افغانستان تحت کنترل طالبان حدود یکسال قبل اعلام کرد که پول‌های چاپ شده در ماه جنوری/ژانویه سال ٢٠٢٣ به افغانستان خواهد رسید. رسیدن این پول‌ها نیز باعث افزایش میزان اسکناس‌های افغانی نشد، به دلیل فرسوده بودن اسکناس‌های قبلی جایگزین آن شد و حجم افغانی در بازار ثابت ماند.

  • برای مشاوره و بررسی رایگان سایت خودتون با ما در تلگرام یا از طریق تماس در ارتباط باشید .
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به رایان طرح می باشد و هر گونه کپی برداری با اطلاع قبلی مشکلی ندارد.
  • به این ترتیب عوامل احساسی می‌توانند با افزودن توجه بیشتر به آن محرک خاص در یک لحظه مشخص، به توهم تکرار کمک کنند.
  • شما برای لینک سازی خارجی می‌توانید از بسیاری از بلاگ‌های خارجی استفاده کنید.
  • ایجاد پیوندهای خارجی هم برای شما و هم برای سایر وبسایت هایی که به اونها لینک میدین شهرت بیشتری ایجاد میکنه.
  • امروزه سئو داخلی شامل تمام مواردی است که در سایت شما منجر به توقف و جذب کاربر خواهد شد.

انتشار رپورتاژ اگهی .با سفارش رپورتاژ آگهی از وبسایتهای معتبر می توانید لینکهای معتبری را به دست آورید. این کار می تواند به سئو وب سایت شما کمک شایانی کند.به طور مثال شما می توانید با ثبت نام در تریبون محتوای خود را بارگذاری کنید و سایتهای مورد نظرتان را از طریق سایتهای همکار با تریبون پیدا نمایید و ادامه روند کارتان را به تریبون بسپارید. بخشی از آموزش تکنیک سئو خارجی مربوط به معرفی معتبرترین روش ها برای ساخت یا خریداری بهترین بک لینک ها می باشد. برای ایجاد بک لینک های معتبر می توانید از روش های زیر استفاده کنید. همان‌طور که توضیح داده شد یکی از عناصر اصلی سئو، استفاده از لینک‌ها است که هم لینک سازی داخلی و هم لینک سازی خارجی را شامل می‌شود. زمانی که لینک سازی خارجی انجام می‌شود، در واقع به گوگل نشان می‌دهیم که سایت‌های دیگر ما را تایید می‌کنند و به همین دلیل به سایت ما لینک داده‌اند.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما