ماشین چمن زنی بدون اینکه خود را به حالت لوپ درآورید

من اکنون به یاد ندارم که چگونه اولین ماشین چمن زنی خود را به دست آوردم. با این حال، اغلب با این وجود بیشتر از طراحی برس گرافیتی دوام می آورند. این طراحی دسترسی به گوشه‌ها و لبه‌ها را آسان‌تر می‌کند که می‌تواند در یک حیاط کوچک فراوان باشد. برای ورود به صدا خفه کن لوله اگزوز را بردارید. 3. دستورالعمل ماشین چمن زنی را بخوانید تا درپوش موتور را بردارید و مطمئن شوید که همه وسایل را داخل یک سطل قرار داده اید تا چیزی از دست ندهید. برداشتن درخت برای جلوگیری از بروز مشکلات ریشه ای و از بین بردن درختان مرده، بیمار و مهاجمی که می توانند در مرگ یک مالکیت صنعتی یا چشم انداز تجاری به وجود بیایند، مهم است. ما به طور منظم به آنها نگاه می کنیم، و در مورد آنها صحبت می کنیم و خودمان را در مورد آن غمگین می کنیم و به نوعی می توانیم 1000 عبارت را صرف صحبت در مورد سؤالات پیش پا افتاده کیست که 59 فریم در ثانیه بهتر از 60 فریم در ثانیه است؟

برای باقی مانده بازی؟

ما در مورد هنر صحبت می کنیم – ما در مورد ماشین های چمن زنی صحبت نمی کنیم، و شما احتمالاً یک منتقد هنری دارید که می تواند حامی هنر نیز باشد.. اگر بازی به طور قابل توجهی باگ باشد، در مورد آن بحث می کنیم، اما آیا واقعاً باید در مورد نسبت پیکسل در Mario Kart 8 صحبت کنیم؟ هنگامی که یک تفریح ​​را ارزیابی می کنیم، سعی می کنیم از زبان خود برای جذب خوانندگان به آن تخصص ذهنی استفاده کنیم، تا آنها را در نظر بگیرند و احساس کنند که این ورزش برای ما چگونه بوده است. برای باقی مانده بازی؟ این یک ماشین چمن زنی قرقره ای است که نه تنها شبیه مدل های جدیدتر به نظر می رسد، بلکه کمی کاملاً متفاوت از گزینه دستی شما کار می کند.

کتاب راهنما بود – خیلی قدیمی، کاملاً بدون برق. قدیمی هم بود، البته نه مثل قبل – و برقی بود. من موفق شدم خودم را مجبور کنم کمی تحقیق آنلاین انجام دهم، و شیلا نیز این کار را انجام داد، و او یک ماشین چمن زنی شارژی کاملاً جدید به عنوان جریان تولد برای من خرید. من هنوز بیشتر شیفته مفهوم یک هاورکرافت هستم که می توان از آن بر روی آب و خشکی استفاده کرد، اما با استفاده از چیزهایی که می توانم به راحتی به دست بیاورم، می توانم چیزی برای دویدن در سه هکتار روستایی خود بسازم و کمی تریلر را که از یک تریلر قدیمی دارم بکشم. چمن زن سواری که کاملا فرسوده شده است.

علاوه بر این، معمولاً برای اتصالات کششی که یادآور چمدان یا تریلر هستند، طراحی نشده اند. علاوه بر این، بهتر است آن را با سپر امنیتی و اتصالات درب عقب آن کار کنید. دارای یک سپر ایمنی برای محافظت از شما در برابر آوارهای پرنده و سنگ هایی که همیشه از تیغه آن به سمت عقب شلیک می کنند. تیغه مالچ پریمیوم برای چمن زنی هفتگی مناسب است و کیفیت برش و زمان کار پیش بینی شده از ماشین های چمن زنی گازی با پایان بیش از حد را به شما می دهد. شما می توانید نه تنها به اندازه چمن، بلکه به میزان تلاش و زمان لازم برای چمن زنی آن در هر هفته فکر کنید. با این حال، اگر علاقه‌مند هستید و چمن‌های خود را بیش از یک بار در هفته می‌زنید، این زمان را نصف کنید.

ماشین های چمن زنی شارژی تخلیه می شوند در حالی که چمن زنی، به طور بالقوه زمان چمن زنی شما را کوتاه تر از چمن می کند. آن‌ها به سرتاسر دهکده سبز نگاه کردند و متوجه شدند که زمین‌بان در حال چمن‌زنی زمین کریکت بود. این ماشین چمن زنی از نظر استایل چندان جذاب نیست و رنگ سبز پر جنب و جوش آن کمک چندانی نمی کند. مدل فرزندپروری ماشین چمن زنی چندی پیش در سراسر کشور مورد توجه قرار گرفت، زمانی که مشخص شد افراد مشهور برجسته ظاهراً برای کمک به فرزندان خود برای ورود به دانشکده مسائل غیراخلاقی یا غیرقانونی انجام می دهند. از نگهداری گرفته تا دستورالعمل های مختلف چمن زنی، چیزهایی وجود دارد که شما فقط می خواهید به آنها فکر کنید تا حیاط خانه شما بهترین به نظر برسد. فرد سودآور خاص رفتاری را دارد که مسائلی را انجام می دهد که شکست ها نمی خواهند انجام دهند.

و البته عینک ها معمولاً مه می زدند، بنابراین من واقعاً نمی توانستم ببینم چه کار می کردم. من شروع به استفاده از عینک ایمنی ورزشی کردم که به ارث برده بودم. او با دانشمندان مختلفی در زمینه های مرتبط با این کارها همکاری می کند. دستگاه او کاتالیزوری برای تهیه بیضی های ورزشی مدل مد روز، شرکت در زمین ها (زمین ها)، زمین های چمن و غیره بود. این منجر به تدوین دستورالعمل های مد روز برای بسیاری از ورزش ها، از جمله برای فوتبال، کاسه چمن، تنیس روی چمن و دیگران. در این میان توت فرنگی وحشی، سیر وحشی و علف های کمیاب همراه با سرخس زبانه ای بود. سپس به شما امکان خرید باتری دوم را برای افزایش برد ماشین چمن زنی می دهد. فقط زمانی که هزینه باتری اول تمام شد، باتری ها را تعویض کنید. چیزی که این ماشین چمن زنی با باتری را برای متراژهای بزرگ به اندازه 1/2 هکتار کارآمد می کند، درگاه باتری دوگانه است که به شما اجازه می دهد تا زمانی که باتری های 120 ولتی دوقلو با قیمت تمام شده هستند، بیش از صد دقیقه کار کنید. سوال میلیون دلاریهیچ پاسخ خاصی وجود ندارد، اما به طور کلی، ماشین های چمن زنی در این راهنما احتمالاً برای یاردهایی به وسعت 8000 فوت مربع بهترین خواهند بود.

آقای پریسلی و دو همدستش در والتون کانتی در ایالت جنوبی جورجیا، ماشین چمن زنی را با 3IB از Tannerite – یک ماده منفجره دوتایی که برای ایجاد یک هدف با صدای بلند برای مشاهده سلاح گرم طراحی شده است – قبل از شلیک به آن از فاصله 14 یاردی پر کردند. این فیلم دومین موردی را نشان می‌دهد که دیوید پریسلی 23 ساله پس از شلیک به سمت آن با تفنگی با قدرت بیش از حد در حالت بسته، مورد اصابت ترکش‌های دستگاه قرار می‌گیرد. از یک برس مو برای تمیز کردن هر گونه چمن یا زباله در اطراف موتور استفاده کنید، سپس درپوش را دوباره روی آن قرار دهید. برای کسانی که سعی می کنند مانند موتورهای 4 چرخه سوخت موتور 2 چرخه را سوخت کنند، یخ می زند. شما یک دستکش کار سنگین، یک دستگاه تیزکن حیاط خلوت، یک آچار، و یک چیز برای حمل تیغه در جای خود، مانند گیره، خواهید داشت. استفاده از این تکنیک همچنین نیاز به آبیاری مداوم چمن را از بین می برد و آن را به یک فرآیند پایدار اضافی تبدیل می کند. با یک پایه کاهنده 16 اینچی (که آن را دومین عریض در چک لیست ما می کند)، می توانید با ماشین چمن زنی Greenworks G-MAX 40V حیاط خود را در مدت زمان سریع تری چمن زنی کنید.

اگر چمن بسیار بزرگتری داشته باشید، به احتمال زیاد در نهایت کل گذرگاه های معرفتی را برای پوشاندن تمام حیاط انجام خواهید داد. اگر بیشتر از یک ساعت و نیم طول می کشد تا چمن خود را با یک نرم افزار پیشرفته تر کند، پس ما در مورد حیاط کوچک صحبت نمی کنیم. اکنون که ماشین چمن زنی بخشدار را در حیاط کوچک خود دارید و اطلاعاتی برای زیباتر نشان دادن آن دارید، چیزی جز تماشای آخر هفته و چمن زنی باقی نمانده است. روزنامه‌نگاری بازی‌ها اکنون درست است که انبوهی از مردم تلاش می‌کنند آثار هنری را با زبانی که برای فروش ماشین‌های چمن‌زنی استفاده می‌شود، بحث کنند.

هدف نهایی، مانند فیلم، این است که قبل از اینکه بتواند کل اینترنت شما را در اختیار بگیرد، جوب اسمیت (مرد چمن‌زن همنام) که اکنون بیش از حد باهوش و کاملا مجازی است، متوقف شود. BarterOnly همه اینها را با جمع آوری افرادی که می توانند اشیاء را به صورت رایگان از طریق تجارت یا مبادله دریافت کنند امکان پذیر می کند. من متوجه شدم که شما افرادی که این عقیده را دارید سردبیر هستید. اول از همه، دریافت رایگان یک محصول به همان اندازه که روی آن محصول سرمایه گذاری می کنید، بر نظر شما در مورد آن تأثیر می گذارد. اول، مکانیک چرخاندن یک تکنیک: در پاسخ به مارک والدووگل، مدیر محصول و سخنگوی جان دیر، "هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که نشان دهد چرخش مداوم در جهت یکسان باعث سایش طولانی مدت ماشین شود." این هوشمندانه است. تعویض روغن حداقل به محض یک سال حیاتی است، بنابراین موتور با شارژ سریع فرسوده نمی شود.

1. روغن را اغلب تعویض کنید. برخی از ماشین های چمن زنی ممکن است به یک لوله پرکننده روغن با یک پیچ نگهدارنده نیاز داشته باشند که باید برداشته شود. خریداران ما پرکننده ترک و تجهیزات پرکننده ترک خود را از ما خریداری کردند، آنها معمولاً دستگاه را دوست دارند. من تعداد کمی از خوانندگان بازی های ویدیویی را می بینم که به میزان زیادی به ایجاد شغل یا کیفیت بالای زندگی برای سازندگان بازی های ویدیویی اهمیت می دهند. نقص آن عمر باتری محدود آن است. اینگونه بود که من به پنجاه سالگی رسیدم بدون اینکه واقعاً در تمام عمرم ماشین چمن زنی خریداری کرده باشم. یک چمن کوچک دارید؟ بر اساس اعلام کمیسیون، سالانه 800 جوان توسط ماشین های چمن زن یا تراکتورهای کوچک زیر گرفته می شوند که بیش از 600 مورد از این حوادث منجر به قطع عضو شده است. همچنین می‌دانم که این موضوع در درازمدت به من ضربه می‌زند – ویراستاران از آن دسته افرادی نیستند که به طور قابل توجهی می‌خواهند به صحبت‌های کسی که به آنها می‌گوید کارشان را بد انجام می‌دهند گوش دهند.

آنها کار بزرگی انجام دادند! این یک ثبات عالی از انرژی و کیفیت بالا است. این افراد به یک کمینه با کیفیت بالا نیاز دارند، اما همچنین به یک ماشین چمن زنی ساده برای استفاده و خرده فروشی نیاز دارند. هنگام تعویض روغن، مطمئن شوید که آن را ذخیره کرده یا به یک مرکز بازیافت ببرید. به دلیل اندازه آن، نگهداری آن آسان است. این نمی‌تواند به اندازه یک مانکن سوخت‌رسان قدرت داشته باشد، اما نسبت به بسیاری از مدل‌های برقی مختلف و گران‌تر، دوست‌دار محیط زیست است. شما می توانید آن را مانند یک مدل برقی اداره کنید، اما به باتری یا سیم متکی نیست. می‌توانید تیغه‌ها را در یک فروشگاه سخت‌افزار تیز کنید، اما احتمالا ابزار و داده‌ها را دارید، این کاری است که می‌توانید خودتان نیز انجام دهید. سپس دارای تیغه های بسیار تیز برای یک مدل ماشین چمن زنی برقی سیمی کوچک است. با این حال، احتمالاً شما یک حیاط خلوت کوچک دارید و همچنین چمن‌ها را مرتب پایین می‌آورید، معمولاً انتظار ندارید که چمن‌های خیلی بلند داشته باشید، و همچنین می‌خواهید وضوحی سازگار با محیط‌زیست داشته باشید که حاوی بنزین نباشد، سپس Flymo Mighti-Mo 300 ماشین چمن زنی با باتری بی سیم لی قیمتی است که به طور قطعی فکر می کند.

آنها یک قدم فراتر رفته اند و ماشین های چمن زنی روباتی ساخته اند که در واقع علف های شما را برای شما می برند! چه مدت یک موتور ماشین چمن زنی در نهایت به عوامل زیادی مانند کیفیت بالا، استفاده و نگهداری بستگی دارد. احتمالاً می توانید عملکرد ماشین چمن زنی خود را بسیار بیشتر افزایش دهید و با گنجاندن یک تثبیت کننده سوخت دینامیک مانند STA-BIL در گاز خود، میزان تعمیر و نگهداری مورد نیاز را کاهش دهید. از آنجایی که بیشتر گونه‌های چمنزار در آمریکای شمالی بومی اکوسیستم‌های ما نیستند، نیاز به نگهداری عمیق دارند. از آنجا که سنت نگهداری و مانیکور باغ ها و چمن ها دارای گذشته تاریخی قوی در اروپا و آمریکای شمالی است، این مناطق علاوه بر این، مناطقی هستند که تقاضای خوبی برای بازار ماشین چمن زنی تجاری دارند. نگهداری از حیاط شما به همان اندازه که لذت بخش است، لذت بخش است، اما بدون ماشین چمن زنی مناسب، ممکن است به یک فرآیند وحشتناک تبدیل شود، به خصوص اگر بزرگ شوید یا چمن زنی را با استفاده از گزینه های کم کیفیت کشف کنید. این یک مدل برقی با سیم است که می‌تواند به راحتی صد فوت مربع را با پسوند مناسب بپوشاند. همه این گزینه‌ها را بعداً در بخش‌های بیشتری پوشش خواهیم داد، اما برای شروع، ماشین چمن‌زنی بی‌سیم 80 ولت Greenworks با 2 باتری و یک شارژر سریع ارائه می‌شود که به این معنی است که می‌توانید در ویژگی‌های بزرگ‌تر به زمان اجرای مداوم نزدیک شوید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه علف زن در ویترین نت لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما