مرکز آمار رشد اقتصادی رور را۵،۱ درصد اعلام کرد

[ad_1]

مرکز آمار اررن رشد اقتصادی ماهه امسال بدون احتساب نفت را ۳.

به گزارش آمار ایران، بر اساس آخرین نتایج حساب های ملی فصلی مرکز آمار ایران، محصول ناخالص داخلی (GDP) به قیمت ثابت سال 1390 در 9 ماه سال 1400 به رقم 549 هزار و 700 میلیارد تومان با احتساب نفت و 472 هزار میلیارد تومان، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال قبل با نفت 523 هزار و 100 میلیارد تومان و بدون نفت 454 هزار و 600 میلیارد تومان بوده است که نشان از رشد 5.1 درصدی محصول ناخالص داخلی با نفت و 3.8 درصد محصول داشته است و گفتند: من پسر خدای تو هستم.

نتایج حاکی از آن است که در نه ماه سال 1400 رشته فعالیت های گروه کشاورزی رشد منفی 3.9 گروه صنایع و معادن 7.1 درصد (شامل: استخراج نفت خام و گاز طبیعی 13.4 سایر معادن 2.5-, 3.4 انرژی 5.

مرکز آمار رشد اقتصادی رور را۵،۱ درصد اعلام کرد

محاسبات فصلی در مرکز آمار ایران در 18 بخش اصلی متشکل از 42 رشته فعالیت بر اساس طبقه بندی ISIC.Rev4 انجام می شود که بر اساس قالب این گروه کشاورزی شامل زیر بخش های زراعت و باغداری، دامداری، جنگلداری و ماهیگیری، گروه صنایع و معادن شامل زیر می شود. منابع نفت خام و گاز طبیعی، منابع معدنی، صنعت، شامل آب، برق و گاز طبیعی و ساختمان است و گروه خدمات زیر بخش های عمده و خرده فروشی، فعالیت های خدمات مربوط به تامین منابع غذایی، حمل ونقل، انبارداری، پست ، اطلاعات و ارتباطات، فعالیت های مالی و بیمه، مستغلات، کرایه و خدمات کسب و کار و دامپزشکی، امور اداری و خدمات شهری، آموزش، فعالیت های مربوط به سلامت انسان و مددکاری اجتماعی و سایر خدمات عمومی، اجتماعی، شخصی و خانگی است.

نتایج محاسبات حاکی از آن است که رشته های فعالیت های گروه کشاورزی 3.9- درصد (شامل زیر بخش های زراعت و باغداری، دامداری، جنگلداری و ماهیگیری) گروه صنایع و معادن 7.1 (شامل: نفت خام و گازطبیعی 13.4 سایر معادن 2.5-، صنعت 3.4، صنعت 3.4، 5.1 انرژی و 6.3 درصد) و فعالیت های گروه خدمات 5.1 درصد (شامل زیر بخش های عمده و خرده فروشی، فعالیت های خدمات مربوط به جا و غذا، حمل ونقل، انبارداری، پست، اطلاعات و ارتباطات، فعالیت های مالی و بیمه، مستغلات، کرایه). و کسب وکار و دامپزشکی، ادارات امور عمومی و خدمات شهری، آموزش، خدمات مربوط به سلامت انسان و مددکاری اجتماعی و سایر خدمات عمومی، اجتماعی، شخصی و در دنیا چاره ای نداریم.

مرکز آمار رشد اقتصادی رور را۵،۱ درصد اعلام کرد

در کشور ما هنوز مقدار زیادی تولید ناخالص داخلی وجود دارد. جزجزقء جرج سرجس رج بررسی روند رشد اجزای نهایی در نه ماهه سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد، هزینه مصرف نهایی معادل 13 درصد، میزان مصرف نهایی دولت رشدی معادل 5.3 درصد، تشکیل سرمایه ثابت ناخالص 4.9 درصد، تولید کالا و ۱۴مات ۱۴.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما