مشاوره سئو ویژگی‌های مشاور سئو حرفه ای به همراه لیست خدمات

مشاوره سئو یکی از موضوعات مهم و حیاتی در حوزه تجارت الکترونیکی و بهینه‌سازی وبسایت‌ها است. سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو است. با استفاده از تکنیک‌های سئو، وبسایت شما قابلیت نمایش در رتبه‌های بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو را پیدا می‌کند و در نتیجه ترافیک آن افزایش می‌یابد.

در دنیای امروز، هنگام جستجوی یک محصول یا خدمت از طریق موتورهای جستجو، بسیاری از کاربران فقط به نتایج نشان داده شده در صفحه اول توجه می‌کنند و نادیده می‌گیرند که صفحات دیگر را نیز بررسی کنند. بنابراین، برنده شدن در رقابت‌های جستجو امری حیاتی است که می‌تواند تاثیر زیادی در موفقیت وبسایت شما داشته باشد.

جمع بندی مقاله مشاوره سئو تخصصی سایت

طراحی سایت و سئو

ویژگی مشاور سئو

تلاش ما بر این است که پاسخ‌های کاربردی و شفاف به کلیه سوالات شما در طول جلسه بدهیم. در صورتیکه پس از پایان جلسه سوالات یا ابهامات دیگری برای شما ایجاد شود می‌توایند درخواست برگزاری جلسه جدید داشته باشید. اطلاعات خاص دیگری در مورد این خدمات در سایت ارائه نشده و برای کسب اطلاعات بیشتر باید با تیم جی ادز در ارتباط باشید. عملا یک سایت موفق در زمینه سئو از پیش از شروع به طراحی و راه اندازی و از همان مرحله ابتدائی برنامه ریزی و استراتژیش نوشته می شود. سئو کاربران را به سمت سایت هدایت می کند و تجربه کاربری بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل می کند.

مشاوره سئو

مزایای مشاوره سئو بسیار است؛ از جمله بهبود رتبه وبسایت شما در موتورهای جستجو، افزایش ترافیک طبیعی و هدفمند به وبسایت، افزایش میزان فروش و درآمد و در نهایت تقویت شناخت و اعتبار برند شما در بین کاربران.

طراحی سایت شرکتی

  • مجری و مشاوره سایت های چون روژا،‌ آیرومارت، گیلان میکا، باندو، امرداد، صرافی ارز دیجیتال فینیکس، مجله علم ورزش، فروشگاهی کورد کالا و … .
  • اگر با تغییرات الگوریتم ثابت Google همراه نشوند، حتی متخصصان هم می‌توانند عقب بمانند.
  • در این خدمات دیگر طرف همکار شما یک سئوکار علاقه مند به استخدام نیست، بلکه طرف مقابل احتمالا یک سئوکار با تجربه، صاحب یک شرکت سئو، یک متخصص حرفه ای و… است.
  • عموما بهینه سازی و سئو سایت‌­های فروشگاهی از ساختاری کاملا متفاوت برخوردارند که با بهره گیری از خدمات مشاوره سئو به راحتی فروش محصولات چند برابر را می‌­توانند تجربه کنند.
  • همچنین در روند بهینه سازی سایت الزامی است با کمک مشاور حرفه ای سئو، آمار و نتایج سایت به طور مستمر مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد تا عملکرد برخی از فعالیت­ها تقویت، حذف یا اصلاح شود.

مشاوره سئو باید با توجه به الگوریتم‌های جدید موتورهای جستجو و استانداردهای صنعت سئو ارائه شود. به دلیل پیچیدگی الگوریتم‌ها و تغییرات مکرر آنها، یک مشاور سئو باید همواره در حال به روز رسانی و دنبال کردن تغییرات باشد.

در همه این موارد استفاده از راهنمایی های یک کارشناس سئو که در کار خود با تجربه و خبره است الزامی می باشد. چرا که رقابت در بازارهای آنلاین دیگر مثل سابق نیست و کوچکترین اشتباهات می تواند ضررهای جبران ناپذیری به همراه داشته باشد و سایت شما را به کل از دور رقابت خارج کند. با بیش از 8 سال تجربه ارائه مشاوره به کسب و کارهای اینترنتی، تقریباً در هر صنعتی با مشتریان مختلفی کار کرده ایم که نشان دهنده تخصص ما در این زمینه با رزومه قوی مان می باشد. ما می دانیم که کسب و کار شما چگونه فعالیت می کند، چه چیزی برای شما مهم بوده و مطمئن باشید که برای موفقیت بیزینس شما در حوزه اینترنتی تان تلاش خواهیم کرد. یکی از مهم‌ترین جنبه‌های اخذ مشاوره حرفه ای سئو، ارائه گزارشی کامل از سئو سایت شما همگام با بروزرسانی های الگوریتم گوگل می باشد. شفافیت بخش بزرگی از خدمات مشاوره سئو بوده و هدف ما این است که به شما جزئیات بهتری از عملکرد سایتتان بدهیم. برای مشاوره سئو حرفه ای، قرار نیست لزوماً تنها با یک فرد حقیقی همکاری کنیم. ما به صورت جامع با استفاده از نرم افزارهای مختلف مانند سرچ کنسول گوگل، اسکریمینگ فراگ، سمراش، ماز و Ahrefs و … تمامی مشکلات از سرعت سایت، سئو داخلی، سئو خارجی سایت شما و رقبا را بررسی میکنیم تا در زمان جلسه مشاوره سئو وقت شما با بررسی ابزارها به هدر نرود. در این مرحله دسترسی سرچ کنسول گوگل دریافت می شود و در کنار آن پرسشنامه ای آنلاین برای شما می فرستیم و شما لطف میکنید به سوالاتی مانند کلمات کلیدی هدف، رقبا و مشکلات بنظر خودتان در سئو سایت وجود دارد و …

عواملی که در بهینه‌سازی وبسایت تأثیرگذار هستند، بسیار گسترده هستند؛ از جمله سرعت بارگذاری صفحات، بهینه‌سازی عنوان‌ها و تگ‌های meta، ساختار مناسب URL، استفاده از لینک‌های خارجی و داخلی، محتوا و کیفیت مطالب، استفاده از کلمات کلیدی مناسب و بهینه‌سازی تصاویر.

برای رسیدن به نتایج مطلوب در سئو، نیاز به زمان، تخصص و تمرکز دارید. از این رو، استفاده از خدمات مشاوره سئو می‌تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد. با همکاری با یک مشاور سئو حرفه‌ای، می‌توانید استراتژی‌های مناسب را پیاده کنید و به طور مداوم به بهبود و بهینه‌سازی وبسایت خود بپردازید.
مشاوره سئو

مشاوری که شما استخدام می‌کنید باید بتواند در این مورد شما را راهنمایی کند. یک تگ عنوان درست و بهینه شده می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی بر سئو داشته باشد. به‌طور معمول «مشاور» یک متخصص در موضوع خاص است و به آنها حقوقی داده می‌شود که در مورد موضوعی به افراد یا شرکت‌هایی که به آن نیاز دارند، مشاوره دهند. © ۱۴۰۲ تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به آژانس نیک مارکتینگ (مازیار نیک بخش) است و هر گونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد. این موضوع به نیاز مشتری، حجم خدمات مورد نیاز و تمایل طرف مقابل ارتباط دارد. مدت زمان همکاری می‌تواند به صورت یک پروژه کوتاه مدت یا همکاری‌ها طولانی مدت (چندین ماهه) باشد. از هرجای ایران یا جهان که باشید، آژانس نیک مارکتینگ در کنار شما است. تنها کافی است فرم مشاوره را پر کنید یا از طریق واتس‌اپ و تلگرام با ما ارتباط بگیرید. در اینجا لیستی از متخصصان سئویی که میشناسیم، خدمت شما معرفی میکنیم.

به طور کلی، مشاوره سئو اهمیت بسیاری در جذب ترافیک و افزایش رتبه وبسایت شما در موتورهای جستجو دارد. بنابراین، اگر هدف شما رشد کسب و کار آنلاینتان است، حتماً نیاز به مشاوره سئو دارید. با استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های سئو، شما می‌توانید وبسایت خود را به یک منبع هدفمند و پایدار از ترافیک تبدیل کنید و در نتیجه فروش و درآمد خود را افزایش دهید.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما