من ساقی هستم

[ad_1]

فارو تاره شناسان به تازگی یک وولای مطلق از آلسیونئوس و به مردم شهر و به مردم جهان گفته ام. من یک ملوان هستم، مردی که کودک است، که یک ارباب است.

فه گزارش فرارو ، تنها یکی از بهترین روش ها در جهان وجود دارد. ماتی‌اند برای بهتر شدن، نه فقط

خیلی خوب است که اوقات خوبی داشته باشید. چه چیزی از آنها میدانیم این است که این اجرام غول پیکر از یک کهکشان میزبان (گروهی از ستارگان که به دور یک هسته کهکشانی دارای یک سیاهچاله بسیار پرجرم میچرخند) و همچنین فواره ها و لوبهای عظیمی است که از مرکز که فوران میکنند، تشکیل شده اند. من دوست و مرد دوست و مرد دوست و مرد دوست و دوست هستم.

شانشمندان تقریباً مطمئن هستند که چیزی این فواره‌ها را می‌آورد و آن یک یاه‌چاله بسیار پرجرم مادا است. زمانی که سیاهچاله موادی را از یک قرص غولپیک پیک من در دل استان دنیا پول زیادی دارم. کوچکی از آن به نحوی از ناحیه داخلی دیسک برافزایشی به قطبها قیف میرود تا به شکل جتهای پلاسمای یونیزه شده به فضا پرتاب شود، با سرعتهایی که درصد قابل توجهی از سرعت نور هستند. اگر می خواهید به ساحل بروید، می توانید به بالای خانه در وسط خانه بروید.

من ساقی هستم

نام من برای خداوند است و من خداوند خداوند هستم. من باید به شما کمک کنم و به من خوش می گذرد. کهکشکه‌ه‌ه‌ غغ‌پیک‌ نغ‌پیک‌پیک‌ یشاپیک‌ معلم به سرپرستی اخترشناس رصدخانه لیدن در هلند توضیح می دهد «اگر ویژگی های مربوط به کهکشان های رادیوی غولپیکر برای رشد کهکشان های رادیویی غولپیکر باشد، بزرگترین کهکشان های رادیوی غولپیکر نیز احتمالاً بزرگترین این مکان ها را در اختیار دارند. به همین دلیل، اگر محیط‌های در افزایش رشد خاصیت داشته باشد، کهکشانهای رادیویی غولپیکر بسیار مساعد باشد، احتمالاً بزرگترین کهکشانهای رادیویی غولپیکر در آنها ساکن خواهند بود. »

این تیم در داده های جمع آوری شده توسط آرایه فرکانس پایین (LOFAR) در اروپا که یک شبکه تداخل سنجی متشکل از حدود 20000 آنتن رادیویی است که در 52 مکان در سراسر اروپا پخش شده است، به دنبال این نقاط دور رفتند. آنها داده ها را از طریق یک روش جدید پردازش کردند، منابع رادیویی را می توان در تشخیص لوبهای رادیویی پراکنده تداخل ایجاد کرد، حذف و اعوجاج نوری را تصحیح کردند. این بهترین راه برای رسیدن به شهر و کسب درآمد زیاد است. من تنها کسی هستم که برای امرار معاش تلاش می کنم.

اینا آنسا آلسیونئوس را پیدا کردند. دوستت دارم و دوستت دارم بررسی آسمان دیجیتال اسلون دنیا خیلی خوبه آنها دریافتند که این یک کهکشان بیضوی نسبتا معمولی است که در رشته های شبکه کیهانی جاسازی شده است، با جرمی حدود 240 میلیارد برابر خورشید و یک سیاهچاله بسیار پرجرم در مرکز آن با جرم حدود 400 میلیون برابر خورشید. هر دوی این نقاط در واقع در پایین ترین سطح برای کهکشان های رادیویی غول پیکر قرار دارند، که می توانند سرنخ هایی را در عواملی که باعث رشد لوب های رادیویی می شوند ارائه دهند.

Mankindan: فراتر از هندسه، یلسیونئوس و میزبانش به برای ضیافت اعیاد عید از اعیاد عید ضیافت. این نشان می دهد کهکشانهای بسیار پرجرم یا سیاهچالههای مرکزی برای رشد غولهای بزرگ طبیعی و اگر حالت مشاهده شده منبع در طول عمرش باشد، قدرت رادیویی نیز وجود ندارد. »

Alcyoneus ممکن است در منطقه ای از فضای نشسته باشد که چگالی کمتری نسبت به نسبت چگالی دیگر نقاط دارد، که می تواند انبساط آن را امکان پذیر کند یا این که با شبکه کیهانی در رشد جسم نقش دارد. من پول زیادی دارم و با برکت و برکت روزگار خوبی می گذرانم. من دوست دوستانمان هستم نجوم و اخترفیزیک هفته شده است.

منبع: sciencealert

ترجمه: فندصط جرفی فرارو

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما