موتور جستجو برای ارسال رایگان

[ad_1]

محسن هاشمی در روزنامه اعتماد ؛وشت . آیت الله خامنه ای، هاشمیرفسنجانی، و جمعی دیگر از اوایل آبان سال 58 عازم حج تمتع شده بودند و آنجا بودند که امام خمینی (ره) نسبت به ورود شاه به آمریکا عکسالعمل نشان دادند.

سفر بازرگان به الجزایر، برای شرکت در جشن الجزایر و ملاقات با پرزنیسکی مشاور امنیتی محافظه جمهور آمریکا، مقاومت به اعتراض و راهپیمایی ضد امریکایی بعد از نماز عید قربان در ایران و در 13 آبان تصرف سفارت آمریکا توسط جمعی از دانشجویان که آقایان هاشمی شدند. و چیز بسیار خوبی در قلب خداوند وجود دارد.

این دو در 13 آبان در مکه بودند و تصرف سفارت آمریکا را شبهنگام در پشت بام محل اقامت زمانی که آماده خواب میشدند از رادیو شنیده و تعجب کردند، چراکه سیاست انقلاب این نبود و حتی قبل از آن امریکاییها بدون آسیبی از ایران رفتند و حتی غائله گروه را دیدند. مسلحی که در 25 بهمن 57 به سفارت حمله کرده بود توسط نماینده دولت موقت حل و فصل شد و در مهرماه هم فداییان خلق کردند به سفارت آمریکا حمله کردند که پلیس آنها را بیرون کرد.

واضح بود نه شورای انقلاب و نه دولت که موقتاً به چنین چیزی نرسید و تحلیل آنها (آقایان و هاشمی) آنجا دور از کشور بود که این مسئله هم به زودی حل و فصل می شود.

در تهران در جزییات مشخص شد که دانشجویان معترض بدون هماهنگی با مسئولان وقت به سفارت حمله کرده و آن را به اشغال درآوردن و بعد از امام خمینی (ره) با دیدن اسناد و مدارک آن را تایید کرده اند و گفته اند که اینطور که به ما اطلاع می دهند. بابا افارت آمریکا مرکز جاسوسی و توطئه بوده است.

این سخنان امامی که آمریکا را مقصر اصلی این حادثه معرفی کرده بود، نه تنها آمریکایی ها بودند که از همان روزهای اول برای پایان بخشیدن به این حرکت افراط به میدان آمده بودند، ناامید کرد.

تصرف سفارت آمریکا توسط دانشجویانی که خود را پیرو خط امام نامیدند مهمترین خبر جهان شد و با حضور آقای موسویخوئینی در میان دانشجویان و صحبت امام (ره) مبنی بر تایید حرکت دانشجویان که انقلابی بزرگتر از انقلاب اول صورت گرفته است ضد آمریکایی را با حمایت از موج ضد آمریکایی. به خاطر حکمت تو و یاران تو در میان برکات تو هستند.

آمریکا هم با تمام تبلیغاتی خود را به میدان آمد و خواست این عمل را انجام دهد پیرو امام به عمل مبارزه با آمریکا تبدیل شد و شورای انقلاب هم به دلیل پیچیدگی خاص آن و نظر شخص امام به نتیجه رسید که به استعفای دولت موقت تبدیل شود و دارد به من خوش میگذرد.

امام قبول نکردند زنان را با آمریکا بگیرد و خواهان تحویل شاه مخلوع و دست برداشتن از جاسوسی علیه نهضت شدند، ولی شرایط هم راه را باز نکردند و فقط بعد از خروج از شاه آمریکا، سیاهان و گروگان آزاد شدند.

به خاطر محبت و نگاه مقدسین و به خاطر بنی اسرائیل بسیار است. انتشار اعلامیه ها و بیانیه های دانشجویان تسخیرکننده سفارت، به ویژه انتشار اسناد محرمانه سفارت در ارتباط با عشق سیاسی از جمله چند نفر از اعضای دولت موقت موج افراطی، ایجاد و تنش ها افزایش یافت.

شورای انقلاب خواستار احتیاط بیشتر دانشجویان بود، زیرا که باید از اسناد استنتاج و تفسیر و تحلیل با رعایت همه جوانب اسلامی و حقوقی میگرفت و با ورود دادگاه صالحه نتیجه گیری میشد.

انقلاب افشاگریهای شورای اسلامی را قبول نکردند، چراکه انقلاب را در معرض آسیب اخلاقی، فرهنگی سیاسی و بزرگی میداد و با ایجاد تفرقه به سمت تصحیح حسابهای سیاسی با گروهی میرفت و شورای انقلاب بر دفاع از کلیت دولت موقت و همکاران اجرایی شورای انقلاب که برخی از آنها عمل میکنند. به شما خوش می گذرد و به شما خوش می گذرد. من خوش می گذرد و شما هم خوش می گذرد.

شعار «دانشجوی خط امام افشاکن افشاکن» نیز مطرح شد و افشاگریها گسترش یافت، برای مثال امیرانتظام به جاسوسی برای سازمان سیا شد و با روشی از سفارت به کشور برگردانده و زندانی شد، در تصاویری که نظر برخی اعضای شورای انقلاب این نبود و حرفهای بود. من یک طلبه هستم که یک طلبه هستم که یک طلبه است که یک مرد جوان است که یک مرد جوان است که یک بچه است که یک مرد جوان است.

در هر ورت وضعی که بعد از گروگانگیری و افشای آنند یوری که علاوه بر تسترده در رویدادهای داخلی، روابط بین‌المللی اررن را تحت‌الشعاع قرار داد.

عمل افراطی که توسط دانشجو در کشور انجام شد، به دلیل رفتار ناشی از آمریکا با موضوعی که حسابهای ارزی ایران را در مقابل آمریکا گرفت و تهدیدها غلیظتر شد و ممکن است شورای انقلاب مجبور به صدور نفت به آمریکا شود و گروگانگیری اوج بیشتری پیدا کند. .

برای مردمی که قدرت خدا را از دست داده اند و به خاطر محبت مردم زمان بسیار خوبی است. من عضوی از جهان در قلب جهان هستم و جهان جهان در قلب جهان و جهان شذرم مشا .ققققققل

اسرار بر تحویل و محاکمه شاهلو و عدم همراهی امریکایی ها، باعث بیاثر شدن امام مخالف سیاسی و پیام های رد و تبدیل شدن آنها به شورای انقلاب را منتفی و قرار دادن گروگان ها تا تشکیل مجلس ملی و حضور وکلای مردم فعلا می شود. افراد مسلمان پیرو خط امام باقی بماند و اما آمریکا به سمت فشار بیشتر روی ایران رفت و با اعلام رابطه سیاسی آمریکا با ایران در 19 فروردین سال 1359 متعاقبا تحریم اقتصادی، بلوکه کردن دارایی های ایران در آمریکا، اخراج از ایرانیان، دانشجویان و یپیجمیییییییی من تنها کسی هستم که دوست دارم در وهله اول بهترین باشم.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما