موسسه حسابداری حسابداران تراز محور شرکت حسابداری و مالیاتی

باید به فکر برون سپاری عملیاتی باشید که هزینه‌های آنها از کنترل خارج می‌شود. بخش‌هایی که معمولا از کنترل خارج می‌شوند و قسمت‌هایی که مدیریت ضعیفی دارند، گزینه‌های اول برون سپاری هستند. علاوه‌ بر این شرکتی که کار را به آن برون سپاری می‌کنید می‌تواند توانایی‌ های مدیریتی شرکت شما را بهبود ببخشد.

شرکت حسابداری

البته نباید از اهمیت انتخاب شرکت حسابداری معتبر و متخصص نیز غافل شد، چراکه یک اشتباه در این زمینه می‌تواند باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای مجموعه موردنظر و ایجاد ضررهای مالی و زمانی زیادی برای آن مجموعه باشد. خدمات حسابداری ارائه شده توسط شرکت چرخه حساب مهر، به شکل‌های مختلف و در سطوح مختلف از نظارت بر اسناد و صورت‌های مالی تا انجام کامل (صفر تا صد) امور حسابداری است. تنها با چند دقیقه صحبت با مشاوران حسابداری شرکت چرخه حساب مهر، بهترین نوع دریافت خدمات و مشاوره حسابداری و حسابرسی برای مجموعه کاری خود را شناسایی خواهید کرد. کار با شرکت حسابداری بسیاری از مشکلات فوق را تا حد قابل توجهی مرتفع می کند و امتیاز های مثبت دیگری هم به همراه می آورد. شرکت حسابداری زمان ارائه خدمات خود معمولا کارشناس حسابداری یا کارشناس مالیاتی برای هر مشتری خود مشخص می کند که امور را پیگیری و اجرا نمایند اما آنها در حین کار توسط مدیران ارشد و سرپرست های حسابداری کنترل و مدیریت می شوند و همین باعث می شود اشتباهات به حد اقل برسد.

خدمات 360 درجه حسابداری

پس با کمی دقت متوجه این می شوید که هر شرکت در کنار خود به طور غیر مستقیم یک مدیر مالی یا یک حسابدار ارشد و مسلط دارد و باعث عملکرد حسابداری و مالیاتی آن مجموعه می شود. با توجه به قوانین مالیاتی، اشخاص مشمول مالیات بر ارزش افزوده می بایست اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده را تا مهلت مقرر ارسال و در صورت نیاز پرداخت نمایند تا مشمول جرائم مالیاتی نشوند که این امور توسط سیستم حساب انجام خواهد شد. یکی از دلایل اینکه خیلی از کارفرمایان همکاری با شرکت حسابداری را انتخاب می کنند، سختی و چالش های استخدام نیروی انسانی مطلوب و خبره برای انجام این امور می باشد.

برای پرداخت مالیات، اظهارنامه‌های مختلفی با توجه به شرایط کسب و کار و نحوه انجام آن، تنظیم می‌شود. یکی از اظهارنامه‌هایی که برای تعیین میزان مالیات بر درآمد باید تنظیم شود، اظهارنامه عملکرد اشخاص حقیقی و حقوقی است. بر اساس ماده ۹۵ مالیات‌های مستقیم، تمامی افراد حقیقی که دارای کسب و کار و درآمد هستند، موظف‌اند بر اساس سال مالی، عملکرد مالی خود را تنظیم کرده و به سازمان امور مالیاتی اعلام کنند.

  • شرکت رایان محاسبان با استفاده از کارشناسان خبره و متخصصی این حوزه به خوبی از عهده این مهم برخواهد آمد.
  • شرکت حسابداری آریا تهران پشتیبان تمام امور مالی شما بوده و با ارائه باکیفیت ترین خدمات حسابداری و مالی تمام موانع را از مسیر شما رفع میکند.
  • این شرکت ها متخصص در انجام امور مالی، مالیاتی و حسابداری انواع شرکت ها و کسب و کارها می باشد و خدماتی از قبیل گزارش های تفصیلی، اظهارنامه مالیاتی، ارزش افزوده و …

اما برخی موارد دیگر مانند تعداد خدمات تخصصی در این زمینه می تواند بر این انتخاب تاثیر بگذارد. چنانچه درباره قانون جدید سامانه مودیان مالیاتی و پایانه‌های فروشگاهی نیاز به دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات تکمیلی دارید؛ می‌توانید به صفحه سامانه مودیان مالیاتی مراجعه کنید. جهت مشاوره حسابرسی و مدیریت مالی می توانید  با شماره های زیر تماس بگیرید. در اصل حق بیمه شامل ۳۰ درصد از حقوق کارگران است که ۷ درصد آن توسط کارگر و مابقی یعنی ۲۳ درصد دیگر توسط کارفرما پرداخت می‌شود. سهم کارگر در پایان ماه از حقوق وی کسر می‌شود و سهم کارفرما نیز طی لیست بیمه پرسنل تعیین شده و در نهایت به حساب اداره بیمه واریز می‌شود.

با برون سپاری خدمات مالی و حسابداری، مشکلات و هزینه‌های استخدام کارکنان برای انجام امور مالی مجموعه به صفر و حد اقل می‌رسد. شرکت حسابداری و حسابرسی دانا محاسب فکور از لحاظ تعداد پرسنل یکی از مؤسسات حسابرسی معتبر  در بخش خصوصی محسوب می شود. علاوه بر مدیران ارشد این مجموعه تعدادی از کارمندان ارشد این مؤسسه در انجمن حسابداران خبره ایران عضویت داشته و فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر میباشند . کارمندان ارشد مؤسسه دارای تخصص های عملی در زمینه های حسابرسی ، طراحی و تدوین و پیاده کردن سیستم های حسابداری مالی و صنعتی ، پیگیری مسائل مالیاتی و بیمه های اجتماعی، اصلاح حساب ، بررسیهای ویژه و بالاخره خدمات حسابداری می باشند.

شرکت حسابداری حساب اندیش ایرانیان

ما با تحلیل وضعیت مالیاتی شما، طرحی دقیق در اختیارتان می‌گذاریم تا بتوانید بار مالیاتی و میزان آن را همین حالا کاهش دهید. صدها کسب‌وکار کوچک و بزرگ از سال ۱۳۹۱ تا امروز به شرکت حسابداری ما اعتماد کرده‌اند. یعنی در زمینه‌های مختلف مالی، مالیاتی و… یک شرکت باید بتواند نیاز آن‌ها را برطرف کند. برخی از شرکت هایی که به شرکت حسابداری پرشین تکس اعتماد کرده و از خدمات حسابداری و حسابرسی پرشین تکس بهره مند شده اند. جهت مشاوره حسابرسی و مدیریت مالی و خدمات حسابداری می توانید  با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای مثال بخش فناوری اطلاعاتی که پروژه‌های بسیار زیادی دارد، اما افراد و بودجه‌ی کافی برای همکاری با سازمان را ندارد. یک قرارداد برون سپاری، مدیریت را مجبور می‌کند نیازهای‌شان را اولویت‌بندی کند و کنترل این بخش را دوباره در دست بگیرد. چرخه حساب دارای کادری خبره شامل اساتید ، مشاورین و پرسنل اجرای حرفه ای با بیش از ۱۵ سال تجربه کاری و آشنا به قوانین و تحولات جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات مالیاتی بر روی لینک کلیک کنید در حوزه های حسابداری، حسابرسی و مالیاتی می باشد. حسابداری و اسناد مالی مودیان در زمان های مقرر و با توجه به تصمیم سازمان مالیاتی مورد حسابرسی و رسیدگی مالیاتی قرار می گیرند. شرکت سیستم حساب در این امور شما را یاری خواهد کرد و از برگ تشخیص و قطعی مشتری گرامی در صورت نیاز از عملکرد اظهاری شرکت نزد سازمان امور مالیاتی و سایر سازمان های ذی ربط دفاع خواهد کرد.

عارضه یابی و ارزیابی شاخص های عملکرد( KPI )شاخص اساسی عملکرد یا همان (Key Performance Indicator (KPI پارامتر قابل اندازه گیری است که جهت سنجش عملکرد بخشی از سازمان استفاده می شود و این مهم توسط متخصصین شرکت ما انجام می شود. کارشناسان خبرهٔ ما گرد هم می‌آیند تا بهترین راهکارها و ایده‌ها را به شما ارائه کنند. درواقع نیاز به وجود حسابدار از زمانی در بشر احساس شد، که نخستین معاملات و مبادلات به جود آمد.

بر این اساس متقاضیان می توانند از طرق زیر تا تاریخ ۲۰آبان جهت ثبت نام اقدام نموده تا مشمول تخفیفات ویژه دوره پایانی پاییزی شوند.افراد واجد شرایط می توانند فرم درخواست را تکمیل و جهت دریافت اطلاعات بیشتر به ما مراجعه فرمایند. تا به الان قطار متوجه مزایای یک شرکت حسابداری و استفاده آن در مجموعه خود شده‌اید اما نکاتی در انتخاب یک شرکت حسابداری وجود دارد که اگر به آن‌ها به اندازه کافی توجه نشود می‌تواند منجر به عواقب جبران‌ ناپذیری شود. پروژه بزرگی قرار است انجام شود که نیاز به توانایی‌هایی دارد که افراد شما فاقد آنها هستند. با برون سپاری کار، افرادی به شرکت شما می‌آیند که توانایی‌های مورد نیازتان را دارند.

مجله حسابداری و مالیاتی پرشین تکس

شرکت حسابداری آریا تهران پشتیبان تمام امور مالی شما بوده و با ارائه باکیفیت ترین خدمات حسابداری و مالی تمام موانع را از مسیر شما رفع میکند. شرکت حسابداری آریا تهران تمامی خدمات حسابداری و مالی، خدمات مالیاتی و خدمات اظهارنامه مالیاتی، خدمات حسابرسی و خدمات اداری و پرسنلی را با مطابق با استاندارد های تایید شده روز دنیا ارائه میدهد. به نظر می‌رسد با توجه به حضور حرفه‌ای شرکت‌های حسابداری در عرصه ارائه خدمات مالی و دسته‌بندی معقول خدماتی که در این شرکت‌ها ارائه می‌شود، استفاده از خدمات آن‌ها گزینه جذاب و معقولی به نظر برسد.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما