نقل قول های معروف در مورد ارز دیجیتال

در این زمینه، بانک مرکزی می‌تواند سیاست‌گذاری را ایجاد کند و راهنمایی کند که همه بازیگران سیاست و مقررات را کاملاً واضح بدانند. شاید شما این را نمی دانستید، اما در هسته بیت کوین به عنوان نوعی جنبش جدید «تسخیر وال استریت» شروع شد تا قدرت های مالی را به زانو درآورد و آن را به مردم بازگرداند. حتی با محو شدن از دید، پول عمومی نیز در مواقع سخت نوعی پشتوانه ارائه می دهد. به عبارت دیگر، تراکنش های دیجیتال باید با استفاده از نوعی دفتر کل ردیابی شوند.

راک استار بودن در صنعت شما یک موضوع Digital Currency است

به عبارت دیگر، این شرکت در حال اتخاذ یک رویکرد «دست‌آزار» است که رمزارز را از کتاب‌ها دور نگه می‌دارد. این مقاله تلاش می‌کند تا به شما و شرکت‌تان یک مرور کلی از انواع سؤال‌ها و بینش‌هایی ارائه دهد که شرکت‌ها باید در نظر داشته باشند تا مشخص کنند که آیا و چگونه از رمزنگاری استفاده کنند ثبت نام در متاورس یا خیر. خدمات مشتری: اگر در زمینه ارز دیجیتال یا سرمایه گذاری تازه کار هستید، ممکن است سؤالاتی داشته باشید یا برای شروع به کمک نیاز داشته باشید. برای تعیین مسیر درست برای کسب و کار خود، باید بهترین را برای اهداف تجاری خود تعیین کنید.

جزئیات زیادی برای کار کردن وجود دارد.

کار بزرگی در توزیع چک محرک شما وجود دارد. قبل از انجام تراکنش، حتماً وضعیت قانونی، نظارتی و مالیاتی خرید و فروش بیت کوین را در محل زندگی خود بررسی کنید. در غیر این صورت، ممکن است زمانی فرا برسد که خرید مواد غذایی، پس‌انداز برای بازنشستگی یا دریافت چک رفاهی به قدرت شبکه‌های مالی خصوصی بستگی دارد. برای مثال، در سوئد، مقامات کرون الکترونیک را راهی برای اطمینان از دسترسی مردم به پول حتی در دنیایی که به سختی پول نقد فیزیکی به دست می‌آید، می‌دانند. بسیاری از صادرکنندگان کارت برای برداشت وجه نقد کمیسیون دریافت می کنند، حتی اگر دستگاه خودپرداز متعلق به همان بانک صادرکننده کارت باشد. همچنین این مشکل با پول الکترونیکی متمرکز نیست، زیرا صادرکننده وجود دارد. حتی مقامات دولتی نیز می توانند با حذف این فاصله مشکل را ببینند. و با آن، تضمین حریم خصوصی مطلق، حتی با تلاش برای پنهان کردن جزئیات معاملات یا هویت طرفین درگیر، غیرممکن خواهد بود. جزئیات زیادی برای کار کردن وجود دارد. کار ما بر روی ارزهای دیجیتال در مرکز ژئواکونومیکس در رابطه با آینده پول و امنیت ملی است.

استراتژی نهایی برای Digital Currency

بسیاری از مصرف کنندگان ایالات متحده تجربه استفاده از پول خصوصی غیربانکی در قالب کارت های هدیه، امتیازات وفاداری و ارزهای بازی مجازی را دارند. اما تنها زمانی که ایده‌آل افلاطونی دلار آمریکا را تجربه می‌کنیم، از طریق سکه‌ها و کاغذهای فیزیکی است. در مقاله‌ای که ماه گذشته با عنوان «در مورد امکان CBDC مانند پول نقد» منتشر شد، محققان در Riksbank سوئد استدلال کردند که، نه، واقعاً ممکن نیست. آری جولز، رمزنگار در دانشگاه کرنل که طراحی ارزهای دیجیتال را برای بانک های مرکزی مطالعه کرده است، می گوید که می توان برای پرداخت های دیجیتالی حریم خصوصی بسیار خوبی داشت.

در تئوری، این امکان برای افراد وجود دارد که بدون به جا گذاشتن ردی، با استفاده از اشکال سخت افزار ایمن، مبادلات خود را انجام دهند، که افراد می توانند دلارهای دیجیتال خود را بارگیری کنند و بدون اتصال به هیچ سیستم متمرکزی، تراکنش کنند. کمک به افراد بدون حساب بانکی "به نظر می رسد بسیار خونین است، اما اگر نتیجه نهایی یک سیستم حساب بانکی تحت نظارت باشد، چه؟ در ایالات متحده، پیشنهاد دلار دیجیتال به بسته کمکی سال گذشته ختم نشد، اما جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و جانت یلن، وزیر خزانه‌داری، اخیراً با این مفهوم موافق بودند. بهار گذشته، در جریان بحث در مورد دور اول پرداخت‌ها، برخی از قانون‌گذاران مترقی یک جایگزین پیشنهاد کردند: دولت کمک‌های مالی را مستقیماً به عنوان دلار دیجیتال توزیع می‌کند.

در هر صورت، بحث حفظ حریم خصوصی اهمیت و منحصر به فرد بودن پول نقد را به عنوان یک ابزار مالی تقویت می کند. اما مشخص نیست که دولت‌ها تا چه اندازه به حریم خصوصی اجازه می‌دهند و چقدر حریم خصوصی کارایی و امنیت را به خطر می‌اندازد. نکته کلیدی در آسان کردن پذیرش در مقیاس بزرگ (مانند هر چیزی که مربوط به کریپتو است) از جمله ایجاد تدابیر امنیتی و حفاظتی برای خریداران/سرمایه گذاران خواهد بود. در این مورد و موارد دیگری که کاربرد تخصص و قضاوت مورد انتظار است، من معتقدم که دروازه بانان و سایرین، از جمله وکلای اوراق بهادار، حسابداران و مشاوران، باید بر مسئولیت های خود تمرکز کنند. فیلیپ گودچایلد فیلسوف در کتاب خود "الهیات پول" اشاره می کند که کل سیستم مالی ما بر اساس ایمان ساخته شده است. 2- امکان ورود میلیاردها نفر به سیستم مالی از طریق هویت دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین. اکثر شرکت های فناوری بلاک چین در مراحل اولیه، اگر نه خیلی زود، هستند. در اینجا چند نمونه دیگر از شرکت های سهامی عام که در حال اضافه کردن بیت کوین یا فناوری بلاک چین به تجارت خود هستند، آورده شده است. صرافی ارز دیجیتال یا صرافی ارز دیجیتال، تجارتی است که شامل مبادله ارزهای دیجیتال با سایر دارایی ها مانند پول یا هر ارز دیجیتال دیگری می شود.

10 دقیقه وقت بگذارید تا با Digital Currency شروع را شروع کنید

او می‌پرسد. «مردم متوسط ​​باید به این سؤالات فکر کنند.» در مورد هر چیزی که شامل ذخیره کردن سابقه مالی شما در فدرال رزرو باشد، سوئدی‌ها حق دارند، او می‌گوید: جرأت نکنید آن را نقد کنید. یک روش جدید برای پرداخت چک به بانک، یا کمک به کسب و کارهای کوچک برای دریافت منابع مالی مورد نیاز برای رشد، ما می خواهیم مطمئن شویم که فناوری مالی و پرداخت بهتر عمل می کند و به نفع افرادی است که روزانه از آنها استفاده می کنند. اکثر مردم آن را از طریق سپرده مستقیم در یک بانک دریافت می کنند. DRC دارای یک عرضه ثابت از پیش تعیین شده است و هیچ توکن دیگری در DRC ایجاد نخواهد شد. با توجه به بخش‌های جمعیتی و پذیرش فناوری در چین، تصور اینکه نسبت پول نقد فیزیکی به کل عرضه پول (M0/M2) می‌تواند بیشتر از این کاهش یابد، بسیار دشوار است.

راهنمای نهایی Digital Currency

در طول دو دهه بعد، این شرکت به صابون، مواد شوینده، پودر تالک، لامپ و سایر کالاهای مصرفی متنوع شد. ظاهراً طراحی این ارز دیجیتال نظارت بی‌سابقه‌ای را بر جریان پول در اختیار پکن قرار می‌دهد و به مقامات چینی درجه‌ای از کنترل بر اقتصاد خود را می‌دهد که اکثر بانک‌های مرکزی آن را ندارند. هنگام در نظر گرفتن این مسائل، فرض می کنیم که هدف بانک مرکزی به حداکثر رساندن اثربخشی CBDC در انجام وظایف اساسی هر ارز دولتی است – کارایی آن به عنوان وسیله مبادله، امنیت آن به عنوان ذخیره ارزش، و ثبات آن به عنوان واحد حساب معاملات اقتصادی و مالی با این حال، یک دلار دیجیتال ارزش ذاتی دارد، درست مانند پول نقد فیزیکی. مانند بسیاری از دولت ها، نیجریه در حال معرفی یک ارز مجازی است زیرا مقرون به صرفه تر از پول نقد فیزیکی است، به افراد بدون بانک کمک می کند تا دسترسی آسان تری به پول داشته باشند و به نوعی می تواند فعالیت های غیرقانونی را محدود کند. برای مثال، آنها می توانند توانایی ایالات متحده را برای ردیابی جریان های فرامرزی و اجرای تحریم ها محدود کنند. دلیل: حریم خصوصی آنها نوشتند که صرف نظر از اینکه یک ارز دیجیتال چگونه طراحی شده است، شخصی باید تراکنش ها را پیگیری کند تا از چیزی که به عنوان مشکل دوبل خرج کردن (معادل دیجیتالی جعل) شناخته می شود، جلوگیری کند.

یک CBDC این را به یک قلمرو بسیار رسمی تر می آورد.

حفظ حریم خصوصی باید اولویت اصلی هر سیستم پرداخت باشد، اما توجه به کمال می تواند انتظارات نادرستی ایجاد کند. اما دستگاه‌هایی که Android Wear را اجرا می‌کنند، به لطف تسلط اندروید بر بازار، بازار گسترده برنامه‌ها و سیستم‌عامل ساده Android Wear، که به‌طور خاص برای پوشیدنی‌ها طراحی شده است، از تقویت قدرتمندی برخوردار خواهند شد. او می‌گوید آفریقا باید در ایجاد اختلال در سیستم خدمات مالی جهانی از طریق این ابزار پیشگام شود، زیرا این قاره بازار حواله قابل توجهی دارد و برای سرمایه‌گذاری فین‌تک بیشتر آماده است. یک CBDC این را به یک قلمرو بسیار رسمی تر می آورد. عدم امکان تبدیل تضمینی و بر اساس تقاضای سپرده های بانکی به CBDC در بانک های تجاری (و در نتیجه به طور ضمنی در بانک مرکزی). باهاما قبلاً یک ارز دیجیتال بانک مرکزی یا CBDC منتشر کرده است که آن را Sand Dollar می نامد. با این حال، اینها احتمالاً برای یک CBDC وجود ندارند، زیرا احتمالاً توسط بانک مرکزی کنترل می شود و فرآیندهای اجماع پیچیده مورد نیاز نیست. فدرال رزرو ایالات متحده همچنان در مورد آغاز توسعه بالقوه CBDC مردد است، اما جروم پاول، رئیس، گفته است که بانک مرکزی به طور کامل در حال بررسی این امکان است.

Digital Currency چیست؟

لوی در آن زمان نوشت: «وقتی با سخنگوی فدرال رزرو تماس گرفتم تا در مورد پول نقد الکترونیکی بپرسم، او به من خندید. این قبل از اپلیکیشن‌های پرداخت مانند Paypal، قبل از بیت‌کوین، و قبل از پیشنهاد فیس‌بوک Libra، که اکنون Diem نامیده می‌شود، بود، که وعده‌ای از ارز خصوصی را می‌دهد که برای ماندن در دیوارهای قلعه دیجیتالی عظیم خود طراحی شده است. در سال 1994، استیون لوی، همکار WIRED من، دیوید چاوم، رمزنگار و مخترع نوعی پول دیجیتالی به نام نقد الکترونیکی را معرفی کرد. 3. قانون جدید ارز مجازی چگونه باید با قانون انتقال پول دولتی تعامل داشته باشد؟ به طور سنتی، در ایالات متحده، حرکت پول تحت هر دو رژیم نظارتی فدرال و ایالتی قرار گرفته است. دولت برای افراد مستقیماً در فدرال رزرو حساب باز می کند که مردم می توانند با کمک بانک های محلی یا حتی اداره پست به صورت رایگان به آن دسترسی داشته باشند.

یا می تواند مبتنی بر حساب باشد، که در آن تراکنش ها شامل اعتبار و بدهی مستقیم به حساب فدرال رزرو شما می شود. یک مطالعه اخیر نشان داد که تا 40٪ از مشتریانی که با ارز دیجیتال پرداخت می کنند، مشتریان جدید شرکت هستند و مقدار خرید آنها دو برابر کاربران کارت اعتباری است. فروشنده شخص ثالث که به عنوان نماینده شرکت عمل می کند، از طریق تبدیل به ارز فیات یا خارج از آن، پرداخت ها را به صورت رمزنگاری می پذیرد یا انجام می دهد. در صرافی‌های خاص، مانند کوین‌بیس، موجودی‌های فیات در حساب‌های فردی ممکن است به ازای هر حساب ۲۵۰ هزار دلار توسط FDIC بیمه شود. بسته به اینکه از چه کسی بپرسید، سیستم مدیریت محرک شما شبیه رقابت یا شکار کلاسیک آمریکایی است. در برخی کشورها، پذیرش همچنان کم است زیرا استفاده از سیستم کارت اعتباری به سیستم بانکی هر کشور بستگی دارد. در حالی که در کشورهای دیگر، گاهی اوقات یک کشور مجبور بود شبکه کارت اعتباری خود را توسعه دهد، به عنوان مثال، کارت بانکی بریتانیا و بانک کارت استرالیا. استفاده از کریپتو برای انجام تجارت، فرصت ها و چالش های زیادی را به همراه دارد. تعداد فزاینده ای از شرکت ها در سراسر جهان از بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال برای اهداف سرمایه گذاری، عملیاتی و معاملاتی استفاده می کنند.

اکنون احتمالاً می‌توانید Digital Currency خود را به‌دست آورد ایمن

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد آموزش فارکس لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما