ورود به تهران به ششمین قله کرونا

[ad_1]

معاون درمان ستاد کل استان تهران در تشریح روند بیماری عروق کرونر قلب در تهران و امکانات بیمارستانی مقابله با موج ششم این بیماری با سویه ایمیکرون گفت: تعداد بیماران سرپایی در حوزه درمان به 6 هزار نفر در روز رسید.

به گزارش ایسنا، دکتر نادر توکلی با اشاره به ورود استان تهران به ششمین قله کرونا گفت: تفاوت این قله با پیک قبلی این است که تعداد مبتلایان زیاد است اما خوشبختانه بیماری جدی است. کمتر است. “

ادامه: تعداد بیماران سرپایی در حوزه درمان به 6000 نفر در روز رسید. با این حال، تعداد نیروهای جدید بین 300 تا 400 نفر در روز متغیر است، به این معنی که هر 20 نفر پذیرش می شوند. مجموع بستری های استان تهران هم اکنون حدود 1300 بیمار است که حدود یک چهارم آنها در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

وی افزود: به دلیل اینکه تاثیر مستقیم افزایش موارد هنوز مشخص نشده است، تعداد فوتی ها در استان همچنان تک رقمی است.

وی گفت: میزان بروز آمیکرون در کودکان بیشتر است. البته فراموش نکنیم که بیماری های ویروسی در این فصل هر سال در حال افزایش است. بنابراین، برخی از موارد مربوط به آنفولانزا است. در این راستا استفاده از دو ماسک در اماکن عمومی را اکیدا توصیه می کنیم.

توکلی با اشاره به قابلیت حمل بالای ایمیکرون گفت: بنابراین برگزاری هرگونه تجمعی در صورت عدم رعایت فاصله اجتماعی و تزریق دوز تقویت کننده واکسن خطر بالایی دارد.

وی افزود: در این راستا یکی از موضوعاتی که در جلسات ستاد کرواسی استان تهران مطرح شد، برگزاری جشنواره فجر است که انشالله در آن تصمیمات خوبی گرفته خواهد شد. توجه داشته باشید که واکسن یک اقدام پیشگیرانه نیست، اما به کاهش شدت بیماری کمک می کند.

وی با بیان اینکه نمی‌توان از قبل محدودیت‌های شدید کرونری اعمال کرد، اضافه کرد: نکته مهم این است که طول دوره قرنطینه برای سویه آمیکرون کوتاه‌تر و بین 5 تا 7 روز است و معمولاً بیماری خفیف است. بنابراین بازگشت به قفل و قرنطینه توصیه نمی شود.

وی تاکید کرد: در حوزه تجهیزات و آموزش بیمارستانی در استان تهران با کمبود و مشکل مواجه نیستیم.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما