وظایف مشاور تحصیلی کنکور چیست؟

در دهه 1960، کارل راجرز سنگ بناهایی را پیشنهاد کرد که نگرش بهترین مشاوران ن نسبت به دانش آموز باید بر اساس آنها باشد: همدلی، پذیرش بی قید و شرط، و اصالت. یک مشاور خوب با آگاهی کامل از کد رشته ای تجربی به آنها کمک خواهد کرد تا بر حسب علاقه و توجه به آیند کاری آن رشته آنها را راهنما باشد. به همین خاطر به شما توصیه میکنیم که قبل از خرید کتاب کمک آموزشی و تست، در یک جلسه مشاوره کنکور تجربی رایگان شرکت کنید. یک مشاور کنکور خوب باید دلسوز دانش آموز باشد و صرفا برای منافع شخصی و درآمد زایی توصیه های بی فایده به دانش آموزان ارائه ندهد. داشتن تجربه و تخصص مشاور ، موجب درک بهتر دانش آموز و ارائه برنامه ریزی دقیق میشود ، در صورتی که مشاور ، تحصیلات مرتبط داشته باشد و مسیر رسیدن به هدف (کنکور) را طی کرده است و شرایط تحصیلی و روحی دانش آموز را بهتر درک میکند . ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه های ارائه دهنده این خدمت دارای شرایط و ضوابط خاص خود می باشد که در دفترچه راهنمای ارائه شده توسط سازمان سنجش نوشته شده اند؛ در صورتی که آن اطلاعات برای شما کافی نیست و یا سوالاتی شخصی سازی شده دارید مشاور می تواند راهنمای شما باشد.

یک مشاور خوب از اول تا آخر زمان کنکور همراه شماست و برای قبولی شما تلاش میکند مشاوره کنکور کاری نیست که سریع انجام شود و در زمان کوتاه به اتمام برسد در اصل یک مسیر طولانی است که باید در طول مسیر کنکور همراه دانش آموز باشد شما با استفاده از مشاور کنکور خوب پزشکی میتوانید 60% از زمان خود را ذخیره کنید و از زمان خود به خوبی استفاده کنید. مشاور کنکور خوب باید بتواند به صورت روانشناسی روی دانش آموز کار کند و روحیه دانش آموز را در همه مراحل قبل از کنکور بالا نگه دارد. مشاور فردی با اطلاعات تحصیلی بالا است که راه و چاه مسیر سخت کنکور را به خوبی می شناسد و می تواند اطلاعات خود را نیز به دانش آموزان انتقال دهد؛ در سال کنکور بسیاری از دانش آموزان دچار خطاهای تحصیلی و اجتماعی می شوند که ممکن است آنها را از رسیدن به قبولی باز دارد، چون که سال کنکور جای آزمون و خطا نیست و باید امور را با احتیاط زیادی انجام داد. هراندازه هم که اطلاعات مشاور از لحاظ تئوری و آکادمیک بالا باشد نمی تواند جایگزین تجربه در این حوزه شود. مشاور کنکور خوب باید شیوه های برتر مطالعه و توجه تمرکز را بداند و حدالمکان به صورت تئوری درس های مربوط به این نکات را در دانشگاه گذرانده باشد.

بهترین مشاور کنکور

هرچه بیشتر به کنکور نزدیک می شویم، نیاز دانش آموزان به یک مشاور کنکور خوب بیشتر احساس می شود. در یک تحقیق میدانی، دانشجویان رشته مدیریت بازاریابی در یکی از دانشگاه های تهران اثرگذاری مشاوره کنکور و مشاوره تحصیلی را در میزان موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری بررسی کردند. در کنار مشاوره انگیزشی کنکور، یکی دیگر از وظایف مشاور تحصیلی کنکور ارائه سایر راهکارهای افزایش ساعت مطالعه است. یکی از قویترین عوامل برای رسیدن به نتیجه درمانی خوب ، احساس این است که مراجعین با متخصصین درمانی خود در حال همکاری هستند. هنگامی که مشاور ، شناخت کاملی از مسیر رسیدن به هدف داشته باشد ، این مسیر را میتواند به راحتی برای دانش آموز توضیح داده و راه هایی که رسیدن به هدف را آسان تر میکند ، توضیح دهد . پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی رشته هایی هستند که بیشتر داوطلبان در صدد رسیدن به ان میباشند. تا راهکار های اصولی و برنامه ریزی ای دقیق را در اختیار شما بگذارند.دروس عمومی درس تجربی و دروس اختصاصی ان هرکدام تکنیک خاصی برای تست زدن دارند که باید این تکنیک ها را به خوبی بدانید تا بتوانید مهارت تست زنی را پیدا کنید. در قسمت معرفی بهترین مشاوره کنکور تجربی شهرکرد می خواهم به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی این شهر یعنی استاد لهرابی بپردازم؛ استاد لهرابی با داشتن حداقل 10 سال سابقه کاری درخشان بهترین مشاوره کنکور تجربی شهرکرد می باشند؛ ایشان ترفندهای اصولی را روی دانش آموزانش اجرا می کند؛ ترفندی که روی دانش آموزان جواب داده و آنها را به موفقیت های بزرگ رسانده است.

مشاور باید به طور پیوسته بر روی روند اجرای برنامه شما نظارت داشته باشد. دانشجویان رشته پزشکی تیم مشاوره دیجی کنکور که جزو برترین دانشجویان پزشکی ایران محسوب می شوند، خدمات تخصصی و حرفه ای به شما ارائه می کنند. هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی و همچنین کمک مشاور میباشد. این افراد با نحوه مطالعه دروس گروه علوم انسانی، کتب کمک آموزشی، منابع آزمون، تست زدن و آزمونهای این گروه آشنایی کافی داشته و خود تجربه موفقی داشته اند. در حال حاضر منابع کمک آموزشی زیادی در بازار در رشته تجربی وجود داشته که هریک دارای مزایا و معایب منحصر به خود هستند. درست است که مشاوره کنکور مساله بسیار مهمی است و در آینده تحصیلی و غیر تحصیلی شما تاثیر زیادی دارد اما نیاز نیست برای هزینه مشاور کنکور بیش از حد خرج کنید. در حالی که برنامه ریزی نیاز به رعایت موارد زیادی دارد که مشاور با در نظر گرفتن این آیتم ها، بهترین برنامه را برای شما طراحی می کند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد بهترین مشاور کنکور لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما