ووش نتقال سهام عدالت متوفیان به وراث

[ad_1]

این همان چیزی است که می خواهید وقتی به شهر می آیید در مورد آن صحبت کنید.

به گزارش دنیای اقتصاد، هیئت نایبرئیس مدیره و قائم‌مقام شرکت مؤسسه مستقل مرکزی بهادار و تسویه وجوه گفت: فرآیند تخصیص سهام عدالت عشق را به وراث می‌کند که در کمترین زمان ممکن و غیرحضوری انجام می‌شود. غلامرضا ابوترابی در پاسخ به این پرسش «رادیو تهران» که آیا امکان تغییر شماره برای دارندگان سهام عدالت وجود دارد یا خیر، گفت: در پی ادغام سه بانک مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان و کوثر در بانک سپه، شماره شبای بانک های بانک های مشابه به حساب. دستور بانک مرکزی تغییر کرده است و دارندگان حساب در بانکهای ادغام شده است باید شماره شبای جدید خود را از بانک سپه دریافت کند و آن را در سامانه سجام یا سامانه سهام عدالت ثبت کنند تا سهام عدالت به حساب آنها وارد شود.

بت‌نام جدید برای جاماندگان این سهام داریم یا خیر

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نام جدید برای تخصیص سهام عدالت به جاما از این سهام داریم یا خیرین، مشخص می کند: تصمیم گیری درباره کسانی که به هر دلیلی به آنها عدالت تخصیص پیدا کرده است، در حیطه اختیارات دولت و مجلس است و رکت واگذاری مرکزی بهادار و سسویه وجوه در این خصوص مسئولیتی ندارد. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

این مقام تاکید می‌کند: شناسایی جاماندگان از سهام عدالت کار می‌شود، در حالی که باید سهام دولت در شرکت‌ها بررسی شود که آیا امکان تخصیص سهام برای افراد جدید ممکن است یا خیر باشد. در کوتاه مدت این امکان فراهم شود و مرد دلش بود و مرد دلش بود.

نایب رئیس هیئت مدیره و قائم مقام شرکت سهامی خاص بهادار و تسویه وجوه در پاسخ به این پرسش که تکلیف سهام عدالت متوفیان چه می شود، بیان کرد: از سال 1385 بیش از 3 میلیون نفر از دارندگان سهام عدالت فوت کرده اند و تخصیص این چیزی است که می خواهید در مورد آن صحبت کنید. کمک به شما بسیار مهم است. به خاطر عشق مردم، من پادشاه هستم.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما