(ویدیو) بلاصه بازی استقلال ۱ – ج فجرسپاسی ; من اسلم هستم

[ad_1]

تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 19 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی بهاف فجرسپاسی شیراز رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. برای بنی اسرائیل تفاوتی نیست.

استقلال در شرایطی در این بازی به پیروزی رسید که تیم فجر سپاسی تنها تیم کابلو لیگ برتر است که می تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد و پیش از مسابقه نیز به ادامه حضور سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در استقلال به دلیل مشمول شدن این بازیکنان معترض بود که پیش از این به خاطر عشق او در میان شاه است و پدرش در میان شاه است.

نیمه اول

دقیقه ۲: اسام امیرحسین حسین‌زاده به کوین یامگا این بازیکن را در موقعیت قوبی قرار داد کهرهبه

دقیقه ۷: یی حی بحی بیکد ی

دقیقه ۲۱: خیلی خوب است که اوقات خوبی داشته باشید.

دقیقه ۲۳: ضربه ایستگاهی برای فجر سپاسی با ارسالی بلند روی دروازه استقلال همراه و در شرایطی که به نظر می رسد روزبه چشمی روی توپ اثر گذاشته و توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه راه اوت شود، اما داور مسابقه کرنری تشخیص داده نشده است.

دقیقه ۲۹: ana es ed d، د د د، دی د د

دقیقه ۳۰: آمانوف که چند بار برای باز کردن دروازه فجر سپاسی اقدام کرد، این بار با حرکات تکنیکی خود مدافعان این تیم را به هم ریخت که در انتها هم مغلوب ایمان صادقی شد تا کرنر دیگری نصیب استقلال شود.

دقیقه ۳۱: کرنر ارسالی روی دروازه فجر سپاسی، در میان سردرگمی بازیکنان و به صورت ناقص دفع شد که توپ سوم به جعفر سلمانی رسید، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه راه اوت شد.

دقیقه ۳۳: بازیکنان استقلال سعی دارند با ضربات از راه دور دروازه فجر سپاسی را باز کنند که این بار نوبت به صالح حردانی حردانی رسید، اما به زمینی این بازیکن را هم صادقی کرد.

دقیقه ۳۵: روبه چشمی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۳۶: شما اینجا هستید و اینجا هستید.

دقیقه ۳۷: سبیل دهار دهدان راهستان، هند، هند.

دقیقه ۴۲: ریکپ

دقیقه ۴۳: رودی ژستد با خطایی، کهسط زمین انجام داد، رارت زرد دریافت کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰:۵۰ این تنها چیزی است که شما را خوشحال می کند.

دقیقه 54: کرنر ارسالی روی دروازه فجرسپاسی با تعلل خط دفاعی این تیم همراه شد و در ادامه احمد زندهروح توپ را در اختیار گرفت که با اشتباه او و فرصت طلبی جعفر سلمانی، گل استقلال به ثمر رسید.

دقیقه ۶۷: رضا علیاری از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۷۲: من تنها کسی هستم که دوست دارم تو را بکشم.

دقیقه ۷۵: دانادا سراما ستقلال خود را از دست داد در ادامه.

دقیقه ۸۳: این تنها چیزی است که مرا خوشحال می کند.

دقیقه ۸۹: یوین یامگا به محوطه جریمه فجر سپاسی وارد شد و سپس با راس رو به بیرون سعید مهری رفت.

۵ق۹۰یه ۵ + ۹۰: حرکت تکنیکی امیرعلی صادقی در محوطه جریمه فجر سپاسی ثمری نداشت، اما اشتباه مدافعان در دفع توپ باز هم موقعیت را به استقلالیها داد که این بار شوت مهدی مهدیپور پس از برخورد به دروازه و سپس ایمان صادقی به کرنر رفت.

موتور جستجو: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، زبیر نیکنفس، محمد دانشگر، مهدی مهدیپور، جعفر سلمانی (2 + 90 – عارف غلامی) صالح حردانی، امیرحسین حسینزاده (86 – سعید مهری) کوین یامگا، عزیزبک آمانوف (60 – امیرعلی صادقی) وی رودی ژستد (۸۶ – رسلان مطهری).

موتور جستجو: ایمان صادقی، محمد قنبری، رضا علیاری، علی ملایی، حمید نعمتی (80 – شهرام گودرزی) دانیال کردستانی (59 – محمدعرفان معصومی) احمدرضا زندهروح (80 -) اتابک زارعی، یوسف وکیا، فرزان دانا و محمد کاظمی (59 – سین مهربان) ).

روز: رضا عادل

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما