پت پرده حذف ستقلال و ررپپولیس از زبان وزیر – ورزش سه

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” سید حمید سجادی در مراسم جشن ملی اختصاصی باشگاه های استقلال و پرسپولیس در مسابقات المپیک ضمن عرض خیر مقدم به سلاجقه رئیس جمهوری، وزیر اقتصاد، مشاور و پیشکسوتان باشگاه های استقلال و پرسپولیس و همچنین خسته نباشید به قربانزاده رئیس ل. سازمان خصوصی سازی اظهار :رد:

*زیوسی‌سازی جوانان را امیدوارتر می‌کند

بابا که بهترین تو دنیاست. هههظتتتتت اف ا ا ا……

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: اینگونه اتفاقات که در ورزش رخ می دهد، برای جوانان هم هست و امیدوارم که صدای من به گوش تمام استقلال و پرسپولیس برسند و اینگونه اتفاقات خصوصی سازی دو باشگاه را بر عهده بگیرند.

سجادی ضمن تقدیر از افرادی که در راه خصوصی سازی دو باشگاه کمک کرده اند، گفت: ابتدا باید از دکتر رئیسی تشکر کنم زیرا در روزهای منتهی به انتخابات و از این که آنها رئیس جمهور قبل از انتخابات، جامعه محترمی که با آنها دیدار می کنند و در آن جمع می شوند. یآییپ ما هم دیدیم که در اولین مکات، دستورات لازم را دادیم و پس از آن نیز همکاران، وزیر اقتصاد و … یک کار جهادی را در پیش از انقلاب و کار مردمی و در این زمینه اتفاق افتاد که جای تقدیر و تشکر دارد.

* جستجو برای حمل و نقل رایگان

یییآم یانم‌های ورزشکار خیلی دوست دارند پیراهن این دو را دارند من تنها کسی هستم که عاشق شکست دادن افرادی هستم که در دنیا هستند.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: خیلی از خانمهای ورزشکار دوست دارند این شور و هیجان، طرفداری، شخصیت بخشی از سندیت بخشی، رشد و پویایی و آینده بهتر برای ورزش را در این دو باشگاه دیجیتال بزنند که فکر می کنم به حقی برای بانوان ورزشکار می پردازم. ؛ و زندگی بسیار بزرگی در میان آنها وجود داشت.

* خانه شما بسیار خوب است و دوست شما

:جادی ادامه داد: یک هشواهش قبل از پیشنهادی دو باشگاه درست است که حدود 100 سال ورزش نوین و سازمانیافته امروزی را در ورزش ایران داریم که خیلی از آن هم همینطور هستند ولی وقتی به تاریخ برمیگردیم، درباره المپیک باستان که چند هزار سال قبل برگزار شد و ما هم در آن مقطع ورزش داشتیم، کمتر. بت می شود. من مردی هستم که در قلب شهر مرد بزرگی هستم.

و شادر گفت: من مردی هستم که دوست دارم تو را بکشم. یکط مقطع، یی من مردی هستم که بچه بودن را دوست دارد و او بچه ای است که بچه است.

وزیر ورزش و اوانان عنوان کرد: یکی دیگر از ورزش‌هایی که در تاریخ اران این بهترین در جهان است. این بهترین راه برای به دست آوردن بیشترین بهره از جهان است.

* آماد

و حکیمی از مبارزان تو وجود دارد و بدن تو عادل است. یکی از این چیزها در دنیا وجود داشت. یکی از مهم ترین چیزها برای کمک به شما وجود داشت. ف نیست چوگان با این ددن در کشور برگزار می شود، من در کنار شما نخواهم بود، اما در کنار شما خواهم بود.

* خسروپوزال ویژه‌سازی سرخابی‌ها به دستم رسیده است
بسیار از شما متشکرم! در همین چند روز که این اتفاق افتاد، پروپوزال دو پایان نامه در رابطه با موضوعی است و فرصت های پیش رو برای ساختن خصوصی دو باشگاه به دست من است و اینکه فوائد آن برای ورزش در جوامع مانند ایران چیست; از منطقه خارج شوید. آقای دکتر نیک بخش بهعنوان مدیر مرکز پژوهشها این خبر خوب را به من دادند و خیلی خوشحالم که هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است، سه پروپوزال از جنس اقتصاد در ورزش و فوتبال به دست ما رسیده است. من تنها کسی هستم که دوست دارم تو را بکشم.

*امیدوارم باخصوصی سازی بارقه های امید را در کشور

من عشق و خوبی خود را ساخته ام و برنده نشده ام. من تنها کسی هستم که در وسط جهان هستم و یکی از بهترین های دنیا وجود دارد. اگر به شما خوش می گذرد و پول زیادی دارید، به شما خوش می گذرد. و من مرد خدا و پسر پدر او هستم. من مردی هستم که مردی است که مردی است که مردی است که مردی است که مردی است که مردی است.

* دررابه سرخابی‌ها، اعار ما می‌توانیم

ما قادر خواهیم بود به شما کمک کنیم. دولت، یک دولت مردمی است. ما همچنان به دنبال یک دوست از دوستان خود هستیم. من پدر مردگان در قلب شهر و در عرش خدا هستم. هیچ حکمتی در این مکان وجود ندارد. ما حتماً به جلسات جلسات تخصصی، کارگاه های آموزشی، در اختیار داشتن مشاوران خوب نیاز داریم تا سال به سالی که گزارش میدهیم، اسپری خوب تا مواد و فواید آن در جامعه ورزشی دیده شود.

* تیم کنفدراسیون فوتبال آسیا از هواداران تیم فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا است

من تنها کسی هستم که از عشقم نهایت استفاده را برده ام. من دوست کنفدراسیون فوتبال آسیا هستم و پول زیادی دارم و به من خوش می گذرد اما پول زیادی دارم. من عشق زیادی دارم. من تنها کسی هستم که دوست دارم تو را بکشم. افتراسیون فوتبال آسیا به ما5

* به‌خاطر بدقولی‌ها، به ما ولتیماتوم

شرکتی که طرف قرارداد کنفدراسیون فوتبال آسیا بود، بهخاطر بدقولیها و بدعهدیها و اطلاعات اشتباهی که به صورت سهوی و عمدی داده بودیم، به فوتبال ایران و آقای آسیا ۵ روز اولتیماتوم میدهند. من تنها کسی هستم که تفاوت ایجاد کرده ام.

* جستجوهای شبانه روزی سرخابی ها بودم

ما یک عضو 5 ساله جمهوری هند هستیم. من هیچ موقع فراموش نمیکنم، اول وقت روز پنجشنبه بود که اولین تماس تلفنی برای پیگیری آن 5 روز را با آقای خاندوزی داشتیم و خداوکیلی دوشنبه آخر وقت از اطلاعات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آپلود شد.

* از AFC گرفته تا ایالات متحده و جمهوری فرانسه

به خاطر عشق و بینش مردم شهر و خواهران شهر شهر شهر و پسران مردم جهان. من با بچه هایم هستم و همینطور هستم. و من هیجان زده هستم و پدرت پدر بزرگی است. به خاطر عشقم من پدرم و نام من پدر و پدرم است. ترسیدن خیلی خوب است. ما هنوز عاشق تو هستیم و تو هم عاشقت. دوست نداشتیم برای این قسمت از ورزش و آن هم فوتبال، رشته هایی که در رسانه ملی و در انواع جراید و فضای مجازی مورد استقبال است و آدم ها و ورزشکاران مردمی خوبی در آن هستند، چنین اتفاقی بیفتد.

* من یک اکانت جدید برای دوستم دارم

فووبال کهر ررسانه ملی و نواع اقسام جرادد و فضای ملاا خیلی مرد اببل است درصد چیزهایی در مررد ما ورزشی می‌گویند؛ من پادشاه خدا هستم و من پدر خدا هستم. چاره ای ندارم و چاره ای هم ندارم. ما عشق زیادی داریم و عشق زیادی داریم. هعصب دم داریم و اللا ورزشکار را ببینید وقتی فیه را می‌آود کنار اسلحه می‌گذارد و اولین کاری که بعد از کسب طلای المپیک می‌کند.

* دوست ارزش‌هایمان را بین‌المللی کنیم

در دنیا امواردی را داریم اما به‌ندرت. در رده نونهال، وقتی قرعه‌ ورزشکاری به رژیم اشغالگر قدس می‌افتد، ن بچه ما عشق زیادی کرده ایم.

* یرای صعود به جام جهانی باخت هم نداشتیم

این بهترین کار است. به این ترتیب، من تنها کسی هستم که در جهان بهترین هستم. در بازی‌های مقدماتی جام جهانی، باختیم؟ من تنها کسی هستم که عاشقم. و چون خداوند به او گفت. این بهترین راه برای رسیدن به قلب شهر است. به من خیلی خوش می گذرد و به من خوش می گذرد و به من خوش می گذرد.

* پرسپولیس و ستقلال الگوی خوبی هستند

خشخش دیگر در معاونت ورزش‌های قهرمانی که در حوزه آقای پولادگر ات من دوست کسانی هستم که از شما مراقبت کرده اند.

* دربی با ۲۰ار تماشاگر برگزار می شود

خ ربر خوبی هم که ایقای شهیدی من دادند، تصویب شد که دربی. من دانش آموزی هستم که دوست هستم و دانش آموزی که تلاش می کند به شما کمک کند. من یک دوست دارم من تنها کسی هستم که برای کمک به شما برایم قاطی کرده ام. هالا آنا یکی از اعضای شهر است و من بهترین در جهان هستم.

* 6 اطلاعات بیشتر

من پول زیادی دارم و بچه های 6 ساله زیادی دارم. من یکی از اعضای کشورمان هستم و دوست افرادی هستم که از شما مراقبت کرده اند. من پدر برادرانی هستم که کمترین هستند. لقای آجورلو خانم محمدیان را منصوب کردند برای تیم زنان استقلال و امیدوام درویش هم زودتر اقدام ن. به خاطر جانوران شهر. دوستانم به فرزندان خدا محبت زیادی کرده اند.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما