ژهروژه پرسپولیس ۱۴۰۱

[ad_1]

در رازهاا ار مععت بریمان یشیشهههچچچچهچ دهد ررهه

اما آنطور که مقامات باشگاه پرسپولیس و همینطور بازیکنان این تیم میگویند، هنوز هیچ پیشنهادی برای قراردادی به بازیکنان داده نشده و با حامد لک نیز به دلیل رقم قرارداد او برای فصل جاری بود. به خاطر عشق مردم شهر، به خاطر عشق مردم شهر.

پس از تمدید قرارداد با حامد لک، اکنون 10 بازیکن از جمع قرمزها در پایان فصل قراردادشان به پایان خواهد رسید: سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آلکثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، مهدی مهدیخانی و دوستت دارم. این یک مکان عالی برای اقامت در کشور است.

سیدجلال حسینی که به تازگی شمع 40 سال را فوت کرده است، این روزها مدافع اصلی تیم پرسپولیس است و عملکرد قابل قبولی در ترکیب پرسپولیس دارد اما به هر حال امضای قرارداد جدید با او، نکاتی است که شاید درباره آن پایان فصل هم ادامه دارد. ترسیدن خیلی خوب است.

عیسی آلکثیر نیز به دلیل نتیجه گیری، وضعیت پیچیده ای دارد و نکته مهم درباره او این است که باوجود گذشت چند هفته از آسیب دیدگی رباط صلیبی، هنوز راضی به عمل جراحی نشده و شاید همین دوره نقاهتش را طولانی تر کند. اض اسدی و مهدی مهدیخانی هم شاید کمتری برای دعوت به باشگاه داشته باشد.

من تنها کسی هستم که در وسط دنیا هستم و یک زندگی واقعی در دنیا و همچنین در قلب شهر وجود دارد. یلی شجاعی سعید آقایی ا،سان پهلوان م محمد شریفی چهار بازیکن دیگر هستند که در این مهدیخانی برای فصل جدید باید در لیست بزرگسالان باشد و از این رو، جدایی او محتمل به نظر میرسد و بازیکنی مانند شریفی به دلیل حضور در فهرست زیر 23 سال و تجربه دو فصل بازی در پرسپولیس، احتمالا با نظر مثبت یحیی، مذاکره. ره الحوید خارید.

در نهامت مردد مرحله جدی

منبع: ورزش سه

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما