گارد ساحلی 4 جسد دیگر را در سواحل فلوریدا پیدا می کند، اما جستجو را لغو می کند

[ad_1]


خدمه گارد ساحلی کاتر ایبیس در حال جستجوی افرادی هستند که روز سه شنبه در یک کشتی واژگون شده در سواحل فلوریدا مفقود شده اند.

گارد ساحلی ایالات متحده از طریق AP


برچسب را پنهان کنید

تغییر عنوان

گارد ساحلی ایالات متحده از طریق AP


خدمه گارد ساحلی کاتر ایبیس در حال جستجوی افرادی هستند که روز سه شنبه در یک کشتی واژگون شده در سواحل فلوریدا مفقود شده اند.

گارد ساحلی ایالات متحده از طریق AP

میامی بیچ، فلوریدا – گارد ساحلی روز پنجشنبه اعلام کرد که چهار جسد دیگر را در جستجوی ده‌ها مهاجر گمشده در دریا در نزدیکی فلوریدا پیدا کرده است، اما اگر هیچ یک را نپذیرفت، جستجوی فعال خود را برای بازماندگان در غروب آفتاب لغو خواهد کرد. اطلاعات جدید.

مقامات تحقیقات امنیت داخلی گفتند که به طور فعال در حال بررسی این پرونده به عنوان یک عملیات قاچاق انسان هستند.

مقامات اکنون در مجموع پنج جسد، 34 ناپدید شده را پیدا کرده اند.

کاپیتان گارد ساحلی جو-آن اف.

او گفت: «ما منطقه را بارها و بارها اشباع کرده ایم. “ما دید خوبی داشتیم. می دانیم که در منطقه مناسب جستجو می کنیم. چندین بار بر فراز کشتی پرواز کردیم و تعداد بیشتری مرده پیدا کردیم. این بدان معناست که فکر نمی کنیم کسی دیگر به آن مبتلا باشد.” زنده ماند.”

بازرسان گمان می کنند که این قایق بخشی از یک عملیات قاچاق انسان بوده است

تحقیقات امنیت داخلی در میامی گفت که معتقد است کشتی واژگون شده که روز سه شنبه کشف شد بخشی از عملیات قاچاق بوده و تحقیقاتی را برای کشف اینکه چه کسی پشت آن بوده است، آغاز کرده است. طبق قوانین فدرال، قاچاقچی که به مرگ محکوم شده باشد، واجد شرایط اعدام است.

آنتونی سالزبری، مامور ویژه HSI Miami گفت: “هدف از این تحقیقات شناسایی، دستگیری و محاکمه هر سازمان جنایتکار یا جنایی است که این شرکت محکوم به فنا را سازماندهی، کمک کرده یا از آن سود برده است.”

تنها بازمانده در یک کشتی 25 فوتی (7 فوتی) در حدود 40 مایلی فورت پیرس، فلوریدا حلق آویز شد. او به گود سامریتان و مقامات گفت که کشتی اواخر روز شنبه پس از سفر با 39 نفر دیگر به فلوریدا از بیمینی، زنجیره ای از جزایر در باهاما در حدود 88 کیلومتری شرق میامی، واژگون شد.

این کشتی در حدود 100 مایلی شمال محل واژگونی پیدا شد

مقامات گفتند که کشتی در حدود 100 مایلی (160 کیلومتری) شمال جایی که واژگون شد پیدا شد، ظاهراً توسط جریان گلف استریم به سمت شمال رانده شد، جریانی گرم و سریع که در اطراف شبه جزیره فلوریدا جریان دارد و در امتداد سواحل اقیانوس اطلس ایالات متحده به سمت شمال جریان دارد. مرد نجات یافته به مقامات گفت هیچکس جلیقه نجات به تن نداشت.

آب های متلاطم گلف استریم حتی در یک روز آفتابی آرام نیز می تواند خائنانه باشد. یک کشتی پر بار، ملوانان بی تجربه، هوای طوفانی و یک شب تاریک را پرتاب کنید و آنها می توانند مرگبار شوند.

هشدار برای این کشتی کوچک زمانی صادر شد که یک جبهه سرد قوی با بادهای تا 23 مایل در ساعت (37 کیلومتر در ساعت) و تا 9 فوت (3 متر) متورم از طریق گذرگاه خطرناک در روزهای شنبه و یکشنبه صادر شد. تامی سیول، یک راهنمای ماهیگیری محلی، گفت که باد شدید و باران شدید از یکشنبه تا دوشنبه وجود داشت.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما