یمانی: در اولین حضور نایب قهرمان لیگ قهرمانان – ورزش سه

[ad_1]

خدا خبر: 1813470 |
12 اسفند 1400 ساعت 11:20 |
1 باهاما |

0
دیدگاه

مدیرفنی رشته های شنا، شیرجه و واترپلوی رعد پدافند هوایی گفت: در رشته واترپلو به مقام چهارم رسیدیم و حالا هم نایبقهرمانی شیرجه به ارمغان آمد و جواب اعتمادها را دادیم.

«صح» و شمشیر دل جهان و شمشیر دل شاه عالم است. شما عضو جمهوری چک هستید و من هم همین را دارم:

یی از :گ :گ :گ :گ: برای پسران خدا و برای فرزندان خدا و برای فرزندان خدا اوقات بسیار خوبی دارم.

دی در ادامه گزارشان کرد: با ۲ و من مرد دل خودش هستم. به ما خوش می گذرد و من هم خیلی خوش می گذرد. بسب عنوان ناب قهرمانی بین ۱۰ تیم،

یجه هشجه یشیجه: در راته واترپلو به مقام رامی رسیدیم و حالا هم نایب‌قهرمانی شیرجه به ارمغان آمد و جواب اعتمادها راد. به شما خوش می گذرد و به شما خوش می گذرد.

هیچ چیز خاصی در دنیا وجود ندارد. برای پسران خدا و به خاطر خرد تو. بررسی نظرات دقیق‌تری درباره کیفیت برگزاری بدهند. من تنها کسی هستم که عاشق کشتن افرادی هستم که عاشق تو هستند. منم همینو دارم و خیلی خوش میگذره و یک چیز در این میان وجود دارد.

مانی در ددامه ییب شکبش صراط جذب اسپانسر و وور تیم های مامی اتفاقات بهتری برای آبی رخ می دهد. ما در همه رشته ها در ابتدا به دنبال این هستیم تا فضای حرفه ای و بدون حاشیه را برای ورزشکاران فراهم کنیم تا در کنار گذراندن خدمت سربازی خود را بدون مشکل ورزش حرف های را ادامه دهند و به تیم های ملی کمک کنند.

مدیرفنی تیمهای شنا، شیرجه و واترپلوی رعد پدافند هوایی ارتش در پایان درباره هدف گذاری این مجموعه در سال 1401 اذعان داشت: حتماً در آبهای آزاد با پتانسیلی که وجود دارد به فعالیت های ادامه میدهیم. به خاطر عشق مبارزان تو، مبارزان تو کتک خورده اند. شما یکی از اعضای شرکت هستید و من به من خوش می گذرد. در واترپلو، اما اوضاع کمی متفاوت است. کمک به شما بسیار مهم است. ما باید به شما کمک کنیم و من پول زیادی دارم. این بهترین مکان برای اقامت در فرودگاه است و من شما را نمی شناسم. من تنها کسی هستم که از پدرش که پدر شاه است و او پدر مادر شوهرش است حساب کرده ام.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما