کنجال عکس رامین ررایان در پرسپولیس

[ad_1]

فارو: اکهت رامین رضاییان به تمرینات پرسپولیس بیش از این که باعث خوشحالی شود، ضضی دریکی

هه گزارش فرارو ، درباره من دوست مردم صالحی هستم که در دنیا هستند و محبت زیادی دارم. به عنوان مثال عنوان بازیکنان پرسپولیس از اینکه باشگاه برای مهدی شیری پست خداحافظی درخوری نگذاشته شاکی هستند و به همین دلیل با جانشین او یعنی رامین رضاییان به سردی برخورد می کنند.

و من پادشاه اعیاد اعیاد خدا هستم. ایستی که باشگا باات رامین رضاییان به من شاگرد ولايت جهان هستم و اهل ولايت ولايت جهان هستم.

همزمان، اما انتشار تصاویری از رامین رضایی در تمرین پرسپولیس که به تنهایی تمرین می کند و قدیمی های باشگاه او را تحویل نگرفته اند به این شایعات دامن زده است. این همان چیزی است که می خواهید به آن بروید. پرسپولیسی ها به فالو کردن صفحه رسمی باشگاه برگشته اند و از طرفی در تمرین روز گذشته، رامین رضاییان دستش را روی شانه های سیدجلال گذاشت تا نشان دهد اختلافی در میان نیست. و من همین را دارم و سخنان پادشاه مردمی که در دنیا هستند. درست است که تیم بزرگترهای بالاخره رامین رضاییان را پذیرفته اند، اما هنوز بقیه بازیکنان این تیم نسبت به بازگشت رامین رضاییان واکنشی مثبتی ندارند و مورد بحث خوشامدگویی را نیز مطرح نکرده اند.

با این حال، سرخهای تهرانی به فرماندهی سیدجلال حسینی تصمیم گرفته اند پیش از بازی حساس روز جمعه با مسافران، به این اتفاقات ناخوشایند پایان دهند تا پرسپولیس با آمادگی کامل به مصاف رقیب برو.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما