آخرین اخبار «جدید قم

فرماندار بجستان گفت: تغییر رنگ میزان شیوع ویروس کرونا در این شهرستان از قرمز به نارنجی در نتیجه تعامل و همراهی مردم در رعایت پروتکلهای بهداشتی حاصل شده است. فرماندار گناباد گفت: به دنبال تغییر وضعیت این شهرستان از رنگ قرمز به نارنجی از نظر شیوع کرونا، محدودیتهای کرونایی نیز کاهش یافت. فرماندار گناباد گفت: محدودیت تردد خودروها از ساعت ۲۲ الی سه بامداد به قوت خود باقی است و تردد بین شهری هم برقرار است و جرایم ورود خودروها به شهرستان گناباد مشمول مناطق دارای رنگ نارنجی شده و اعمال می شود. دکتر جواد باذلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مرحله، واکسن کرونا از نوع آسترازنکا به اولویت نخست گروههای هدف شامل بقیه کادر بهداشت و درمان که در دوره قبلی واکسن دریافت نکردند پاکبانها، افراد مسن و دارای بیماری زمینه ای تزریق می شود. خراسان رضوی با احتساب شهرستانهای جدید هم اینک دارای ۳۳ شهرستان است. محمد صفاییدلویی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا ۴۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای لایروبی قناتهای این دو شهرستان اختصاص یافته است. دکتر رضا احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع واکسنهای تزریق شده، ۸۴ هزار و ۸۹۸ دُز نخست، ۷۵ هزار و ۱۷۳ دز دوم و ۱۲ هزار و ۶۹۰ مورد دُز سوم را تشکیل می دهد.

اخبار جدید مهریه 98

وی ادامه داد: این میزان واکسن در قالب پنج ایستگاه در شهرستانهای گناباد و بجستان ظرف مدت پنج روز تزریق می شود. رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد گفت: طی چند ماه گذشته و در مراحل قبلی ۸۵۰ دوز واکسن به گروههای هدف شامل پزشکان و پرسنل شاغل در بخشهای کرونا که ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی دارند در شهرستانهای گناباد و بجستان تزریق شد. رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: به طور معمول روزانه ۵۰ تا ۵۵ تست بیماری کووید ۱۹ در شهرستان های گناباد و بجستان ثبت می شود. حسین ابراهیمی کردیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رخداد نباید موجب عادی انگاری نسبت به رعایت پروتکلهای بهداشتی شود چون کاهش حساسیت عمومی مخاطرات شیوع بیماری کووید ۱۹ را اخبار جدید وام ضروری (منبع این مقاله) افزایش می دهد. به گزارش خبرنگار ایرنا در این آیین که با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی در حدفاصل مصلای امام خمینی (ره) تا حسینیه گناباد برگزار شد، شرکت کنندگان در فراق این روحانی برجسته اشک ماتم ریختند. گروه استانها ــ مراسم تکریم و معارفه استاندار جدید قم با حضور وزیر کشور و مسئولان استانی برگزار شد.

اخبار جدید در مورد سحر زکریا

حجت الاسلام حسین اسلامی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی در گناباد افزود: دشمنان با همه سخت افزارها و نرم افزارهای در اختیار خود و با استفاده از فناوری پیچیده و اعجاب برانگیز رسانه ها و صرف میلیونها دلار به دنبال تحریف واقعیتها هستند. رضا نصیری روز یکشنبه در جلسه برنامه ریزی تشییع و بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین مدنی افزود: آن مرحوم از استوانه های انقلابیگری و از پشتوانه های نهضت انقلاب اسلامی در این منطقه بود و مجاهدتها و اقدامات شاخصی در دوران انقلاب انجام داد. حجت الاسلام مهدی برهان شنبه شب در آیین بزرگداشت نخستین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی در گناباد افزود: روشهای تربیتی و اخلاقی آیت الله مصباح در جامعه نیازمند بازشناسی است. مهدی جهان طلب عصر یکشنبه در گناباد طی نشستی خبری افزود:سرانه مصرف آب به ازای هر نفر در سال جاری در خراسان رضوی ۲۵۸ لیتر است در حالی که میزان استاندارد آن ۱۹۰ لیتر است. وی گفت: مهمتر این که استاندار و نماینده ولی فقیه نکاتی را در همان بدو ورود ما به استان اشاره کردند از جمله این که کهگیلویه و بویراحمد مردمان 100 درصد شیعه دوازده امامی دارد و همه خواستار اتصال پرواز پایتخت طبیعت ایران به پایتخت معنوی کشورمان مشهد مقدس هستند.

اخبار جدید یارانه ها

۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و به بقیه این جمعیت توسط دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد و تربت حیدریه و دانشکده های علوم پزشکی تربت جام و نیشابور خدمات رسانی می شود. هاشمزاده در پایان با اشاره به توجه لایحه بودجه ۱۴۰۱ به شرایط تحریمی کشور و بر اساس واقعیات نوشته شدن منابع و مصارف، افزود: در زمینه افزایش هزینه جاری نیز دولت بسیار خوب عمل کرده است و به طور میانگین حقوقها را حدوداً ۱۰ درصد افزایش داده است. گروه استانها- نبود انشعاب برق مانعی جدی در تولید برای کارآفرینان و تولیدکنندگان شهرک صنعتی گناباد ایجاد کرده است. برحسب مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانیهای قبلی صورت گرفته، نوزدهمین بخش از اقساط تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی مرحله اول وام کرونا، از یارانه نقدی دی ماه سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده اند، کسر خواهد شد. برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزههای تحت اختیارشان نیز استفاده میکنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوالهای آنها هستند.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما