آشنایی با نرم افزار CRM

شرکت نرم افزار CRM الماس از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را شروع نموده است و نرم افزار های آنها دارای قابلیت مدیریت سفارشات ، محصولات و خدمات می باشد این مجموعه از سال ۱۳۹۲ تمرکز خود را بر روی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان الماس گذاشته است و در نمایشگاه چاپ و تبلیغات همان سال به رونمایی از نرم افزار سی آر ام فارسی خود پرداخته است. این شرکت از سال ۱۳۸۷ فعالیت تجاری خود را در عرصه ارائه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM به زبان فارسی و بومی سازی این نرم افزار در ایران آغاز نمود. این شرکت از سال ۱۳۸۹ به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه تجارت الکترونیک اول آغاز به کار نمود. شما هیچوقت محدود و مجبور به کار با یک شرکت مشخص نمی شوید. اینجاست که کارمند جدید شما که با گذراندن مصاحبه و امتحانات فراوان وارد سازمان شما شده و قابلیت های وی مورد تایید واقع شده است؛ نمی تواند از پس یک مورد بسیار ساده برآید.

این شرکت همانطور که در رتبه های پایین تر گفته شده است در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده است شعار این مجموعه در این سایت این است که مجموعه ها تنها با خرید نرم افزار CRM نمی توانند مشکلات خود را بر طرف نمایند و نگهداری و پشتیبانی از این نرم افزار نیز یکی از معضلاتی است که شرکت های مختلف با آن دست و پنجه نرم می نمایند. اولین محصول شرکت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پیام گستر با شعار فناوری در مدار مشتری ایران شناخته شد. شعار CRM VTIGER را می توان پیشتاز در عرصه سی آر ام ایران نام برد که به نقل در سایت اشاره شده است. در جایگاه بعدی در نتایج برتر گوگل میتوان به سایت و شرکتی رسید که در ایران حرفی برای گفتن دارد شرکت پیام گستر که تولید کننده نرم افزار های مدریت ارتباط با مشتریان CRM است. یکی دیگر از شرکت هایی که در نتایج برتر صفحه اول گوگل وجود دارد شرکت ارائه کننده نرم افزار سی آر ام الماس است. و حال میرسیم به معرفی بهترین شرکت ارائه کننده نرم افزار CRM در ایران جایگاهی که باید به شرکت بهین تک گستر داد. جهت خرید نرم افزار CRM به سایت بهین تک گستر مراجعه نمایید.

نرم افزار CRM در هربار مراجعه مشتری، بانک اطلاعاتی کسبوکار شما را از اطلاعات شخصی و سوابق خرید وی تکمیل میکند. از ویژگی های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان الماس می توان به بخش حسابداری ، مدیریت وظایف ، سامانه خرید و فروش هوشمند ، نرم افزار CRM تحت اندروید و گوشی های هوشمند ، سطوح دسترسی نامحدود و گزارش گیری کامل و پیشرفته اشاره نمود. موارد و مراجع بالا را میتوان به عنوان شاهراه های اصلی این نرم افزار ها در دنیا معرفی کرد و با مطالعه هر کدام از این نرم افزار ها می توان به قابلیت هایی که هر کدام دارند و می توانند نیاز های مشتریان را برطرف نمایند اشاره نمود. در ادامه به سایتی میرسیم که برای بار دوم در نتایج برتر گوگل ظاهر شده است و این سایت این شرکت از سایت قبلی آن قوی تر عمل کرده است و شرکت سرو همکاران سیستم همانند سایت شرکت سرو نو دارای رتبه مناسبی در نتایج برتر گوگل است. این مجموعه در کنار دیگر مجموعه های در بخش ویتایگر در ایران به بومی سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پرداخته است و اقدام به تولید نرم افزار سی آر ام فارسی کرده است.

شرکت سرو نو به عنوان شرکتی که یک دهه تجریه در این حوزه دارد توانسته است با طراحی و پیاده سازی نرم افزار خود در بخش های مختلف بازاریابی و فروش و پشتیبانی کاربران و مشتریان بخش اعظمی از مشتریان را در ایران تحت پوشش خود قرار دهد. امتیاز بندی کاربران و … البته از این افزونه برای راه حل های حسابداری نیز استفاده می شود و با 10.000 نصب فعال میزان محبوبیت و رتبه بندی خوب خودش را به ما نشان می دهد. لازم به ذکر نیست که این سی آرام برای شرکتی که به اطلاعات مشتری و اشتراک گذاری آن در بین بخشهای مختلف شرکت نیاز ندارد، مناسب نیست. و اما معرفی بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM یا بهترین شرکت هایی که در امر رتبه گیری سایت خود موفق بوده اند و توانسته اند خود را به صفحه نخست گوگل برسانند. یک وب سایت موفق و یک مدیریت مارکتینگ می تواند عملکرد فروش را مشاهده کرده و با استفاده از عملیات هایی جدیدی که در سر دارد یک وب سایت یا سازمان دقیقی را سازماندهی کند. شرکت همکاران سیستم در بخش تولید نرم افزار های سازمانی و اتوماسیون های اداری در ایران شناخته شده است و این مجموعه در با نام مجموعه sarveno در اسفند ماه سال ۱۳۹۱ شروع به فعالیت کرده اند.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما