آیا واقعا پارکت آرتا کافی انجام می‌دهید؟

  1. طرح چوب
  2. پارکت لمینت را تمیز کنیم؟
  3. ضخامت ان 8 میلی متر
  4. نصب و نگهداری آسان
  5. مقاومت سایشی

در سالیان اخیر شاهد افزایش چشمگیر استفاده از کف پوش های لمینت در ساختمان ها هستیم. به طور حتم ساختمان دوم بیشتر به چشم شما می آید. چقد می خوای هزینه کنی ؟ برای کفهایی که موکت هستند در صورتی که موکت از نوع کبریتی باشد یعنی پرز نداشته باشد یا به عبارتی نرم نباشد، می توان لمینت را مستقیما بر روی موکت نصب کرد که در این حالت هزینه فوم از رقم فاکتور حذف می شود و همچنین اجرای لمینت بر روی موکت بسیار بهتر از اجرای آن بر روی فوم می باشد، البته با توجه به این نکته که برای اجرای لمینت بر روی موکت بایستی نصاب، موکت مورد نظر را رویت و نظر نهایی را اعلام کند که آیا نوع موکت مناسب اجرای لمینت بر روی آن است یا خیر! این نوع از پارکتها نه تنها در برابر ضربه بلکه در برابر خط وخش نیز مقاوم هستند و در اثر سایش وسایل سنگین نیز دچارآسیب نمیشوند.

  • قابلیت انتقال گرما از کف
  • طول هر تایل: 1290 میلیمتر طول
  • پارکت لمینت را نصب کنیم؟
  • نمایندگی پارکت آرتا در تبریز
  • نمایندگی پارکت آرتا در تهران

این نوع از پارکتها نه تنها در برابر ضربه بلکه در برابر خط وخش نیز مقاومت بسیاربالایی دارند و در اثر کشیدن شدن وسایل سنگین روی آن دچارآسیب نمیشوند. در میان انواع انواع پارکت های چوبی و لمینت یکی را مطابق با سلیقه خود انتخاب کرده اید و رنگ و نوع چیدمان آن را انتخاب کرده اید و حالا به سر این مسئله رسیده اید که بهتر است چه برندی از پارکت را انتخاب کنم ؟ این محصول با نام آلپینــو و با 8 میلیمتر قطر در میان محصولات شرکت آرتا از جمله پر مصرف ترین مدل ها است. این محصول با نام واله نات فندقی و با 8 میلیمتر قطر در میان محصولات شرکت آرتا از جمله پر مصرف ترین مدل ها است. لمینت آرتا هم دارای ویژگی های ظاهری بی نظیر می باشد و هم به لحاظ کیفیت همواره در میان برندهای برتر پارکت لمینت در بازار مطرح بوده است. نکته دیگر درباره پارکت لمینت آرتا این است که سطح آن را با ورقه های شفاف پلاستیکی پوشانده اند که این امر موجب می شود که در مقابل خراش، فرورفتگی، نفوذ آب به درون آن محافظت شود. پارکت آرتا رنگ های روشن را برای استفاده در فضاهای کوچک ارائه داده است و رنگ های گرم را برای فضاهای بزرگ و پر نور در نظر گرفته است.

که حس چوب طبیعی را به فضا القا میکند.

این سری همچنین بسیار مناسب برای محیطهای باز و بزرگ برای طراحی فضایی بینهایت خاص و زیبا میباشد. سریهای مختلف پارکت لمینت آرتا در رنگ های متنوع وجذاب تولید شده و بنا به علاقه شما و فضایی که در نظر دارید قابل انتخاب هستند. به طور کلی پارکت آرتا با مقاومت قابل توجهی در برابر خراش عرضه می گردد. مقاومت سایشی پارکت امباس آرتا AC5 یعنی بالاترین میزان مقاومت سایشی می باشد. مزیت پارکت امباس آرتا در مقاومت سایشی AC5 مناسب برای مکان های اداری و تجاری، عرض تایل متفاوت در 244 میلیمتر و طول تایل 1290 میلیمتر و در نهایت برجستگی لایه رویه پارکت لمینت آرتا که حس چوب طبیعی را به فضا القا میکند. پارکت لمینت های آرتا با سطح کیفی بالا و استاندارد کیفی AC4 و AC5 گزینه مناسبی برای استفاده در فضا های مسکونی و اداری هستند. پارکت لمینت می تواند به عنوان عایق حرارتی یا صدا مورد استفاده قرار بگیرد اما متاسفانه این قابلیت در پارکت چوبی وجود ندارد.

به طور مثال می توانید، اسپری آب را روی سطح بپاشید و بلافاصله، با دستمال خشک یا تر خشک، رطوبت کف را جمع کنید. به این معنی که همه متریال ها و دنیایی از لمینت آرتا رو به روی چشمان شما است کافی است که متراژ محل پروژه خودتان را بفرمایید هر چند که در مورد اندازه گیری با شما صحبت خواهیم کرد. خسته نباشيد. ميشه پاركت رو روي مرزاييك صاف كف اتاق نصب كرد؟ بسیار مقاوم : پانل ها همیشه محکم به یکدیگر متصل باقی خواهند ماند ، چون الوار ها با استفاده از لبه های شیب دار به طور دائم به یکدیگر پرس شده اند و برای یک عمر یک شکل منحصر به فرد که کف اتاق شما را زیبا می کند . درواقع اگرچه محصول باکیفیت به خودی خود محبوبیت یک کالا را افزایش می دهد اما معرفی محصول بخشی ست که نمی توان به سادگی از آن عبور کرد. ارائه این ویژگی ها از سوی شرکت پارکت آرتا نظرات مثبت و رضایت بخش مردم را به دنبال داشت. یکی دیگر از ویژگی های مهم این لمینت دارا بودن سیستم آرتا کلیک است، ترکیب این دو سیستم مختلف نصب، سیستم را به بهترین مدل خود در بین رقیبان تبدیل کرده است و مزایای بیشتری را هم برای شما در بر خواهد داشت.

لمینت ها نیاز به روکش دارند.

راهنمای خرید: سطحي كه روي آن راه مي رويم شايد چندان مهم به نظر نيايد اما كف فضايي كه در آن قرار داريم يكي از پايه هاي اصلي در دكوراسيون به شمار مي رود. در ضمن با خرید از این مراکز می توانید ضمانت نامه های رسمی این محصولات را نیز تهیه فرمایید. محصولات ضمانت شده نشان می دهند که شرکت تولید کننده تمام تلاش خود را برای تولید با کیفیت صرف کرده و به همین خاطر محصول خود را با گارانتی به مشتریان ارائه می کند. در واقع مردم از اجناس و محصولاتی که با ضمانت به مشتری عرضه می شوند، استقبال می کنند. پارکت آرتا کد 800 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC4 و AC4 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. لمینت ها نیاز به روکش دارند. در واقع برخی از فضاها نیاز به استفاده از پارکت لمینت دارند. این در حالی است که در برخی از فضاها پارکت چوبی بهتر عمل خواهد کرد. این محصول با نام داپر و با 8 میلیمتر قطر در میان محصولات شرکت آرتا از جمله پر مصرف ترین مدل ها است. کاتالوگ پارکت آرتا یکی از محبوب ترین پارکت لمینت های تولید شده در گروه صنعتی آرتا با بیش از ۴۰ سال سابقه در زمینۀ کفپوش بوده که با بهره گیری از تجهیزات مدرن و کادری مجرب در مجموعه آرتا پلاست اقدام به تولید محصولات خود میکند، این شرکت اولین پارکت لمینت ایرانی را با نام تجاری آرتا کلیک تحت لیسانس کمپانی یونیلین بلژیک در استان اردبیل تولید نموده است و این پارکت لمینتها در دسته بندیهای مختلف، رنگ بندیهای متنوع و کاتالوگ پارکت آرتا آمادۀ انتخاب خریداران میباشند.

10 بهترین توییت‌های تمام دوران درباره پارکت لمینت آرتا

پارکت چوبی به عنوان یکی از ساده ترین کفپوش ها معرفی می گردد. درواقع اصلی ترین لایه پارکت لمینت همان لایه مرکزی یا HDF است که با لایه های محافظ رویه و زیرین پوشیده می شود و تولید HDF آرتا به منزله تولید بخش بزرگی از مواد اولیه مورد نیاز برای تولید پارکت لمینت است. گروه صنعتی آرتا یا شرکت زرین مهر مهربان با بیش از ۲۵ سال سابقه در زمینه واردات و فروش ورقه های ام دی اف ( MDF ) و لمینیت ( Laminate ) به عنوان بزرگترین نماینده محصولات آرتا شناخته شده است. مقاومت سایشی یک پارکت لمینت در حقیقت دوام و ماندگاری آن را در برابر آسیب های سطحی حاصل از برخورد اجسام نوک تیز، رفت و آمدهای مکرر، کشش اجسام روی سطح و بسیاری دیگر از تهدیدهای محیطی را نشان می دهد. شوینده های قوی نمی توانند بر روی پارکت آرتا تاثیری داشته باشند. ساختار سیستم کلیک های استفاده شده در پارکت لمینت آرتا به گونه ای می باشد که می توان در مدت زمان اندکی این پارکت لمینت را برای محل مورد نظر نصب نمود زیرا نیازی به اتصال پارکت به طور کشویی و یا ضربه ای نمی باشد و به این ترتیب نیز پارکت لمینت بر اثر ضربه آسیب نمی بیند و می توانید تا آخرین الوار کاری با کیفیت بالا را بر روی کف نصب نماییم.

Top 10 کلید تکنیک متخصصین استفاده برای پارکت آرتا

یکی از مهمترین عناصر جلوه بخشی به خانه یا محل کار توجه به پوشش کف زمین است. و یا پارکت قهوه ای، حس ارتباط با زمین و طبیعت را ایجاد کرده و با مبلمان روشن زیباتر خواهد بود. برای اتصال پارکت چوبی به زمین از چسب مخصوص کمک گرفته می شود. در واقع عدم ضربه به پارکت حین نصب منجر به سالم ماندن پارکت می شود. این پارکت با ضخامت ۸ میلیمتر و ضریب سایش Ac-3 تمام نیاز مصرف کننده ایرانی را برطرف می کند. پارکت آرتا امکان شست و شو دارد و با خواص آنتی باکتریال مورد استفاده قرار می گیرد. در مقابل آتش سوزی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و می تواند به عنوان عایق صدا و حرارت مورد استفاده قرار بگیرد. به همین خاطر بیشتر مردم درباره برند پارکت آرتا نظرات خوبی دارند و آن را به یکدیگر پیشنهاد می کنند. گارانتی 10 ساله نیز باعث مثبت شدن نظر مردم درباره پارکت آرتا شد.

نظرات مردم در مورد این پارکت مثبت است و به یکدیگر خرید این پارکت را پیشنهاد می کنند. نتایج بررسی نشان می دهد که بیشتر افراد و مصرف کنندگان درباره پارکت آرتا نظرات مثبت دارند و از کیفیت آن راضی هستند. پارکت لمینت آرتا به دلیل طراحی عالی و منسجم که دارا ست مقاومت بسیار بالایی دارد به این معنا که در اثر گرما وقتی که دچار انبساط می شود از هر چهار طرف به طور مساوی این اتفاق می افتد که باعث میشود تاب نمی خورد. سری سنگ و بتن از خاصترین رنگها و مدلهای پارکت لمینت آرتا میباشد که در رنگ سفید و طوسی تولید میشود. درنهایت آب نمیتواند از طریق درزهای پارکت وارد قسمتهای داخلی تر آن شود. پارکت آرتا-لمینت آرتا. چوب کده. به عنوان مثال چوب های گردو با استحکام و مقاومت بیشتری عرضه می گردند و قیمت بیشتری نیز دارند. این امر به دلیل وجود کلیک هایی در 4 طرف پارکت می باشد که اتصال به وسیله آنها انجام می گیرد. تولید پارکت لمینت آرتا را می توان یک تولید انقلابی در نظر بگیریم؛ به طوری که ورود آن به بازار، تغییر و تحولات بسیاری را ایجاد کرد؛ چرا که شما می توانید این محصول را در مدل های گوناگون تهیه و به راحتی در محیط مورد نظر خود نصب کنید، از طرفی پارکت آرتا نسبت به دیگر انواع لمینت ها که در بازار موجود است تفاوت هایی دارد و درواقع به همین دلیل است که خرید آن به بسیاری از افرادیکه به دنبال تغییر کفپوش منزل خود هستند پیشنهاد می شود.

این پارکت از طراحی ویژه و جذابی برخوردار است و به همین خاطر می تواند برای فضاسازی محیط منزل گزینه ای ایده آل باشد. محصولات تولیدی این شرکت با بالاترین کیفیت و رعایت استاندارد های جهانی از جمله محصولات با کیفیت بازار به شمار می رود. پارکت آرتا از مقاومت خوبی در مقابل عوامل محیطی و سایش برخوردار می باشد. در واقع این پارکت به عنوان یک عایق حرارتی عمل می نماید. جهت سفارش و خريد،لمينت پارکت آرتا با شرکت تماس بگيريد. محصولات شرکت آرتا با استاندارد های روز دنیا همگام است و تکنولوژی های به روز در آن ها به کار گرفته می شود. پارکت های تولید شده در شرکت آرتا با گارانتی های متفاوت عرضه می شود. پارکت آرتا به کمک تلاش های بی وقفه نمایندگی های رسمی خود توانسته محصولات تولیدی خود را در اقصی نقاط ایران به دست مصرف کنندگان برساند. شما می توانید با مراجعه مجازی به سایت رسمی گروه صنعتی فرتاک و یا نمایندگی های مجاز آن از قیمت پارکت لمینت آرتا به شکل به روز اطلاع پیدا کنید همچنین شما می توانید برای خرید با توجه به محل سکونت خود به نزدیک ترین نمایندگی برای مشاهده مدل های مختلف و همین طور آگاهی پیدا کردن از قیمت ها مراجعه نمایید.

یکی از مهم ترین بخشهای انتخاب پارکت لمینت، گزینش رنگبندی مناسب با سلیقه و فضای شما میباشد. من کرج فعالیت بازسازی انجام میدم و از مراکز پخش خرید میکنم و جالبه که طرح آذین از همه جا ارزونتر میده و منصف تره و یه فاکتور مهم اینه که موجودیشون کامله و لازم نیست دائم کدها رو چک کنی که دارن یا نه. پارکت لمینت آرتا کلیک یا پارکت آرتا محصول کشور ایران و گروه صنعتی آرتا می باشد که تحت لیسانس کمپانی یونیلین بلژیک در ایران و در شهر اردبیل تولید میشود و تنها پارکت لمینت تولید ایران با نام تجاری آرتا کلیک می باشد که بصورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی دیجی پارکت با بهترین قیمت به فروش می رسد. پارکت آرتا توسط گروه صنعتی آرتا و با نام تجاری آرتا کلیک تحت لیسانس کمپانی یونیلین بلژیک در اردبیل تولید می شود و اولین و تنها پارکت ایرانی می باشد؛ پارکت آرتا دارای ضمانتنامه 10 ساله تولید کننده می باشد و مشتریان محترم می توانند با اطمینان کامل این محصول را خریداری کنند. این پارکتها از مواد با کیفیت و تکنولوژی های پیشرفته تولید می شوند و مقاومت در برابر سایش، رطوبت، حرارت و خراش را دارا هستند. پارکت لمینت از الیاف چوب شکل می گیرد.

همچنین نشان می دهد که شرکت تولید کننده به رضایت مشتری اهمیت زیادی می دهد. عملیات لاک زنی و سایش در مورد پارکت های چوبی اهمیت زیادی دارد. پارکت لمینت ماناستیراوک (کد 870) از آلبوم یونیورسال یکی از چهار آلبوم پارکت لمینت آرتا است. سری یونیورسال در دو طرح ساده و شیاردار آمادۀ سفارش میباشد. این سری در رنگهای بلوط تگزاس، راین، پاین، موزارت، سردانیا قهوه و چندین رنگ دیگر تهیه میشوند و آمادۀ سفارش هستند. به گونه ای که سری شیاردار(V-Groove) شباهت زیادی به لمینت واقعی دارد که تجربۀ احساس طبیعیتری به شما دست میدهد. از دیگر الویت های شرکت آرتا تولید محصولات با کیفیت و دسترسی آسان مردم به پارکت لمینت آرتا با آخرین تکنولوژی روز اروپا می باشد، لذا تصمیم گرفته شد با توجه به نیاز بازار و سلیقه مردم ایران که بیشتر به رنگ های تیره تمایل دارند اقدام به تولید لمینت نماید تا ضمن ایجاد اشتغال زایی در کشورمان، در تولید لمینت نیز به خودکفایی دست پیدا کنیم بر همین اساس با سرمایه گذاری عظیم با نام آرتا کلیک وارد این عرصه شد. اگر به دنبال خرید کفپوش مناسب برای منزل با کیفیت عالی هستید این بخش خرید لمینت ارتا را از دست ندهید.

  1. کشور سازنده: ایران
  2. مقاوم در برابر حرارت و آتش غير مستقیم (خاکستر سیگار)
  3. هر بسته 1.96 متر مربع
  4. مقاوم در برابر اسیدهای خانگی همچون سفید کننده ها

در واقع این کفپوش از چوب خالص شکل گرفته و در فرآیند ساخت با ساختار پیچیده ای مواجه نیست. این الیاف به شکل فشرده با سایر مواد ترکیب می شوند و در ساختار پارکت لمینت به کار می روند. رزین ملامین از دیگر اجزای ساختار پارکت لمینت می باشد. فعالیت های تبلیغاتی این شرکت به حدی موفق عمل کرده است که کمتر کسی را می بینید که به فکر خرید پارکت لمینت بیفتد اما از پارکت آرتا جویا نشود. و یک لایه عایق تشکیل شده است.چسبناکی این لایه موجب شده نفوذ پذیری رطوبت به بخش های فوقانی تر به کمترین حد ممکن برسد و از تا شدن لمینت جلوگیری کند. پارکت آرتا نظرات زیادی را به خود جلب می کند. اما چرا خرید لمینت آرتا توصیه می شود و اصلاً چرا باید پارکت آرتا را تهیه کرد؟ مصرف کننده های پارکت آرتا نظرات گوناگونی درباره آن دارند. تا به این ترتیب نیازهای مصرف کننده و تولیدکننده را شناسایی کرده و زمینه های رفع آن را فرآهم سازند. پارکت لمینت آرتا 755 را در ابعاد 1290میلیمتر طول و 190میلیمتر عرض برای هر تایل در کارتن های 8 عددی به بازار عرضه میکنند که سطح پوششی برابر با 1.9711 متر مربع را برای مصرف کننده به ارمغان میاورد.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما