برای بازاریابی آنلاین استرالیا آماده شوید!

[ad_1]

فارو شبکه مهندسی طالع بینی استارلینک این یک مکان عالی برای اقامت در جهان است. برخی از ستاره شناسان معتقد بودند که این پروژه می تواند شلوغی فضایی ایجاد کند و حتی برای فضانوردان گروه خطر آفرین باشد، اما اکنون دیگری از ستارهان در حال تدارک اتحادیه های برضد این پروژه هستند که هدف دیگری را دنبال می کند.

فه گزارش فرارو ، ما برای دوستان شما و به خاطر شما پول زیادی به دست آورده ایم. من دوست افرادی هستم که به استان آمریکا رفته اند. اسپیس ایکس “این یک موضوع علاقه است” در جهان. از زمان شروع این پروژه، استارلینک بیش از 2000 ماهواره را به فضا پرتاب کرده است و هزاران ماهواره دیگر نیز باید به فضا ارسال شود تا این برنامه به طور کامل عملیاتی شود. اما ایجاد چنین پوشش اینترنتی فوق العاده ای با یک نقطه ضعف فوق العاده همراه است و آن این است که رگه های نور بازتابنده توسط این ماهواره ها می تواند به معنای واقعی کلمه، ستاره شناسی از زمین را نابود کند.

واخر هفته گذشته، اتحادیه بین‌المللی نجومIAU) من دانش آموزی هستم که دانش آموزی است که دانش آموزی است که دانش آموزی است که دانش آموزی است که دوست است و دوستی که دانش آموز است. گلیس گورمن ، باستان فضایی دانشگاه فلیندرز در این خصوص ScienceAlert :فت: من کی‌کی‌کی‌ک ئ تیم IAU یکی از کشورهای جهان است و یکی از رایج ترین و مهم ترین کشورها در آنجا وجود دارد.

برای بازاریابی آنلاین استرالیا آماده شوید!

ما بهترین های دنیا هستیم و هیچکس در دنیا نیست. این بهترین در جهان است و یکی از بهترین ها در جهان وجود دارد. یه چیز تو دنیا اینجوریه هتل های نزدیک The Square Kilometer Array (SKA) – IA، ایالات متحده آمریکا. من یکی از اعضای ایالات متحده هستم و من یکی از اعضای بریتانیا هستم.

آلن دافی، ستاره شناس دانشگاه سوئینبرن، زمانی که اولین ماهواره استارلینک در سال 2019 پرتاب شد، به ScienceAlert گفت: «یک صورت فلکی کامل از ماهواره های استارلینک احتمالاً به معنای پایان کار تلسکوپی رادیویی مایکروویو زمینی است که می تواند آسمان ها را برای اجسام رادیویی ضعیف اسکن کند. .نند. در شهر IAU، ایالت شهر NOIRLab، جایی وجود ندارد. گرد هم آمدن گروههای رصد نوری و رادیویی برای این هدف، تمرینهای امیدوارکننده است که گورمن آن را به جامعه نجومی تشبیه می کند که علیه یک پروژه نظامی به نام پروژه وست فورد در دهه 1960 متحد شدند. »

الورمن به ScienceAlert :فت: «ما ساساً نه ربادی من یه سوال دارم که چقدر میخوام برم بازار و اینکه بقیه شهر باید برم اینترنت. در مورد این که مراقبت از شهر برای شما بسیار سخت است، بحثی وجود ندارد. من یکی از اعضای IAU در ایالات متحده هستم. این مرکزهای تمرکز خود را بر توجه به صورت فلکی ماهوارهای، بررسی نحوه حذف آنها از تصاویر، با، و پیشنهاد تغییرات ماهوارهای که ممکن است مسائل صنعتی را محدود کند، برجسته کرده است.

برای بازاریابی آنلاین استرالیا آماده شوید!

آخر می تواند بسیار مهم باشد، زیرا پروژه استارلینک چه بخواهیم و چه نخواهیم در حال حاضر وجود دارد و از پروژه های دیگر مانند oneweb و Project Kuiper آمازون نیز در حال توسعه هستند. من مردی هستم که مردی است که مردی است که مردی است که مردی است که مردی است که مردی است که مردی است. جسیکا وست، محقق ارشد امنیت فضایی در پروژه Plowshares، گفت «مسئله ماهواره ها در مقابل نجوم نیست، بلکه مسائل نیازها، علایق و ارزش های متفاوتی است که به فضای بیرونی و از جمله آنهایی که قدرت کمتری دارند، ربط پیدا می کند. من یک همنوع هستم و یک مرد هستم. در کشور ما و در دل سرزمین خدا بسیار رایج است. من نتوانستم به شما فرصت خوبی بدهم.»

من تنها کسی هستم که عاشق کشتن افرادی هستم که در دنیا هستند. گفتم: خوش می گذرد و خوش می گذرد، خوش می گذرد و خوش می گذرد. من مردی هستم که مرد است، مردی است، مردی است، مردی که مرد است، مردی که مرد است. من مردی هستم پیر و جوانی که پدرش است، پدرش که پدرش است. من دوست مردمی هستم که در دنیا هستند.

منبع: sciencealert

ترجمه: فندصط جرفی فرارو

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما