اخبار شبکه CNN با زیرنویس انگلیسی – 20 خبر جدید – تاپ زبان

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد گفت: طی چند ماه گذشته و در مراحل قبلی ۸۵۰ دوز واکسن به گروههای هدف شامل پزشکان و پرسنل شاغل در بخشهای کرونا که ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی دارند در شهرستانهای گناباد و بجستان تزریق شد. محمد صفایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال مذاکراتی با رییس مرکز قرض الحسنه بنیاد علوی تسهیلات اشتغالزایی طی ۲ مرحله به متقاضیان مربوطه در شهرستانهای گناباد و بجستان پرداخت شده و یا در دست پرداخت است. متقاضیان با داشتن چهار شرط تاهل و سرپرست خانوار بودن، حداقل سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا، فاقد مالکیت خصوصی و در نهایت عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب در حوزه مسکن، میتوانند نسبت به ثبتنام اقدام کنند. لازم به ذکر است که تمام سلاح های سیزن ۴ این بازی قرار است در سیزن 9 بازی کالاف دیوتی موبایل دوباره مورد استفاده قرار میگیرد. زامبی ها اگر شما از کاربران این بازی باشید میدانید که زامبی ها از این بازی حذف شده بودند اما در سیزن ۴ دوباره به بازی اضافه شدند، توسعه دهندگان بازی کال آف دیوتی موبایل در تلاشند که از این ویژگی بتوانند به صورت استاندارد و طبیعی در سیزن 9 بازی کالاف دیوتی موبایل استفاده کنند و حتی این امکان را داده اند که زامبی ها یکی از کاراکترهای اصلی در این فصل از بازی باشند و البته این نکته را فراموش نکنید که تنها در رقابتهای گروهی و بتلرویال می توانید از زامبی ها استفاده کنید و آن هم تنها در نقشه های به خصوص!

اخبار جدید گناباد

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد – در فروردین ماه ۱۴۰۰ بود که همزمان با نام گذاری سال به نام تولید، پشتیبانیها و مانع زدایی محمد صفایی نماینده گناباد از شرکت برق خراسان رضوی درباره ایجاد مانع در تولید گلایه کرد. گروه استانها- نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس با بیان اینکه شهید سلیمانی دغدغه عدالت و آزادیخواهی داشت، ‘tj: حاج قاسم نماد انسانیت انقلاب اسلامی بود. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: برآورد ما این است که در کل حدود 10میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت هستند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، صبح امروز بارش برف جاده گناباد به کریمو را سفید پوش کرد؛ بارش برف در این جاده موجب لغزندگی آن شده است. باشگاه خبرنگاران جوان مشهد – محمدرضا نخعی گفت: در جهت اجرای بخشی از تفاهم نامه مشارکت مردمی احیا و اصلاح مراتع در روستای گیسور گناباد شامل عملیات کنتور فارو، بذرپاشی و نهال کاری آغاز شد. یکی از حوزههایی که در سیل اردیبهشت ماه دچار خسارت زیادی شد حوزه کشاورزی و بخصوص بخش قنوات گناباد بود که چندین قنات مسدود شد و برخی از آنها بعد از گذشت چند ماه همچنان مسدود است.

اخبار جدید گوگل

دکتر رضا احمدی روز سهشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با هشدار نسبت به افزایش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ افزود: علائم کرونا از جمله سویه اومیکرون این ویروس مانند موارد قبلی شامل تب ، سردرد، خستگی مفرط و گلودرد است و افرادی که دچار این علائم شدهاند باید در سریعترین زمان ممکن به پزشک مراجعه و در صورت لزوم نسبت به انجام تست کرونا اقدام کنند. به گزارش خبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی گناباد با همکاری بسیج اساتید و کانونهای فرهنگی دانشگاه گناباد، پویش کشوری مکتب و خدمت حبیب را برگزار میکند. پویش کشوری «مکتب و خدمت حبیب» در حوزههای خدمت به شهدا و یادمان سردار سلیمانی، به همت بسیج دانشجویی گناباد برگزار میشود. آفتابنیوز : سردار محمدکاظم تقوی افزود: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت که به مقصد مشهد در حرکت بود مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند. به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شامگاه جمعه در ادامه سفر خود به استان قم با آیت الله العظمی سید موسی شبیری زنجانی دیدار و گفتگو کرد. رضا نصیری روز یکشنبه در نخستین جلسه شورای اداری گناباد بعد از انتصاب خود با اشاره این که روحیه کار و تفکر جهادی باید رویکرد مهم مسوولان در خدمت گذاری به مردم قرار داشته باشد افزود: باید از همه ظرفیتهای موجود برای تحقق معیارهای دولت اسلامی در حیطه عمل استفاده کرد.

دکتر رضا احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع واکسنهای تزریق شده، ۸۴ هزار و ۸۹۸ دُز نخست، ۷۵ هزار و ۱۷۳ دز دوم و ۱۲ هزار و ۶۹۰ مورد دُز سوم را تشکیل می دهد. به گزارش خبرنگار ایرنا در این آیین که با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی در حدفاصل مصلای امام خمینی (ره) تا حسینیه گناباد برگزار شد، شرکت کنندگان در فراق این روحانی برجسته اشک ماتم ریختند. وی ادامه داد: این میزان واکسن در قالب پنج ایستگاه در شهرستانهای گناباد و بجستان ظرف مدت پنج روز تزریق می شود. مهدی جهان طلب عصر یکشنبه در گناباد طی نشستی خبری افزود:سرانه مصرف آب به ازای هر نفر در سال جاری در خراسان رضوی ۲۵۸ لیتر است در حالی که میزان استاندارد آن ۱۹۰ لیتر است. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کلیه وزارتخانهها، مؤسسات و دستگاههای دولتی و همچنین شرکتهایی که صددرصد سرمایه و سهام آنها متعلق به دولت است، به استناد ماده 10 قانون جهش تولید و تامین مسکن مکلفند، نسبت به واگذاری و تحویل رایگان اراضی در اختیار خود، ظرف 2 ماه از تاریخ لازمالاجراء شدن این قانون بنا به درخواست وزارت راه و شهرسازی اقدام کنند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید استقلال – https://sibnew.ir – لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما