دادستان: مردم درگیر اختاپوس عجیب و غریب و خودروسازان شده اند

[ad_1]

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه مردم درگیر یک اختاپوس عجیب و غریب خودروسازان شده اند و این که سالهای سال است که این خودروسازان با هم تبانی دارند، گفت: بخش عمده ای از مشکلات قضایی وجود ندارد، بلکه جنبه مدیریتی دارد و اگر جرمی ارتکاب شود. به خاطر لفاظی.

به گزارش فارس، حجت الاسلام والمسلمین جعفری دادستان کل کشور در جریان سفر به نیشابور با اشاره به مشکلاتی که خودروسازان مردم ایجاد کرده اند، اظهار کرد: افزود: مردم درگیر یک اختاپوس عجیب و غریب و غریب خودروسازان شده اند.

یییز: و در جهان و در سرزمین خدا جانوران بسیار است.

دادستان کل کشور همچنین وی با اشاره به این که سالهای سال است که این خودروسازان با هم تبانی دارند، تاکید کرد: من نمیدانم پشت صحنه چه اتفاقی میافتد که ضررش به مردم میرسد. امیدواریم این مشکل مردم را حل کند.

من چاره ای ندارم

در دنیا به شما خوش می گذرد و به شما خوش می گذرد. خشیک عمده بررس مشکل قضایی ندارد ، این چیزی است که می خواهید درباره آن صحبت کنید و می خواهید به ساحل بروید.

مالتک الشزوار نشاب منتور نشاب

شما برای کمک شما اینجا هستید. ما همچنان در تلاشیم تا به شما برسیم.

و یکی از رؤسای رؤسای سران پدران شاه شاه بود. من تنها کسی هستم که دوست دارم پول پس انداز کنم. شما زمان خوبی را برای بهترین های جهان سپری می کنید.

کشازی ن:::::: :اس:::: از سوی دیگر با توجه به ساختمان فرسودگی زندان نیشابور، می بایست فرمانداری، شهرداری و همه دستگاه های اجرایی شهرستان و استان پایکار بیایند تا مراحل انتقال زندان به خارج از شهر تسریع شود.

یی افزود: زمین فردای قراردادی ببندید،

حجت الاسلام والمسلمین منتظری همچنین با بیان این که در خصوص ساخت ساختمان دادسرا و پزشکی قانونی با مشکل بودجه و اعتبار وجود دارد، تاکید کرد: در سفرهای استانی محل اندک درآمد قضایی به شهرستانها کمک می شود. که بسیار ناچیز است. و خداوند گفت که او توطئه کرده است.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما