جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400-راهبرد معاصر

او افزود:به طور مثال امروز جلسهای در برق منطقهای خراسان برگزار میشود که مسئول برنامه شرکت برق منطقهای خراسان اعلام میکند به هیچ واحد تولیدی در شهرک صنعتی گناباد، کاخک و ناحیه کوثر انشعابی داده نشود. قیمت تمام شده ساخت مسکن را کاهش میدهیم وعده پرداخت وام به سازندگان در قالب نهضت ملی مسکن باید محقق شود بازار مسکن بخش پیشران اقتصاد ایران است به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، دولت سیزدهم از ابتدای شروع فعالیت خود برنامه ساخت مسکن برای تمامی متقاضیان مسکن را کلید زده، برنامهای که میتواند زمینه ساز رونق بازار مسکن و خروج چندین ساله این بازار از رکود سنگین باشد. به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس محمد صفایی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس (۲۷ تیر ماه) گفت: خشکسالی طبیعی و خشکسالی تحمیلی دولت دامداران را با مشکلات جدی مواجه کرده است. اخبار استانها – محمد صفایی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: شعار سال که مقام معظم رهبری اعلام میکنند نقش راه مسئولین باید باشد و فصلالخطاب است.

اخبار جدید حقوق کارگران

اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد ، مشکل تامین برق واحدهای صنعتی شهرک صنعتی گناباد موضوعی است که در چند هفته اخیر طی پروندهای در خبرگزاری تسنیم دفتر خراسان رضوی در حال پیگیری است. گروه استانها ــ سرمایهگذاران فعال در شهرک صنعتی گناباد از فقدان انشعاب جدید برق گلایه دارند و البته برق منطقهای خراسان رضوی نیز در این زمینه استدلال خود را دارد. اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز طی گفتوگویی با خبرگزاری تسنیم از عدم واگذاری انشعابات جدید برق در شهرکهای صنعتی گناباد خبر داد و در اعتراض به این موضوع این کار را خلاف الزامات در سال تولید، پشتیبانیها، مانع زداییها اخبار جدید خانه وحشت دانست. گروه استانها ــ تداوم معضلات تامین برق واحدهای صنعتی گناباد سبب شده فعالان بخش خصوصی تمایل زیادی برای سرمایهگذاری نداشته باشند. ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ – ۱۳:۰۱ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، از اوایل خردادماه برداشت گندم از سطح 800 هکتار از مزارع شهرستان گناباد آغاز میشود و کشاورزان پس از گذشت یک دوره فصل زراعی اقدام به برداشت دسترنج خود میکنند.

اخبار جدید تاکسیرانی مشهد

این روزها دلالان با حضور بر سر مزارع گندم کشاورزان را جهت خوراک دام خریداری کرده و از تحویل آن به سیلوها خودداری میکنند. وی افزود: تمامی مسئولان از صدر تا ذیل باید باید تلاش خود را برای تحقق این شعار انجام دهند اما متاسفانه گویا برخی از مسئولان ما در این کشور زندگی نمیکنند و به صورت دقیق خلاف جهت حرکت میکنند. عبداله علیخانی: برخی بازیگران انتظار دارند نقشهای مقابلشان را خودشان انتخاب کنند! حدادیف تصریح کرد: تلاش ما این است که طرح اصلاح قانون انتخابات ریاستجمهوری را به انتخابات 1400 برسانیم و بر این مهم لازم است هیئت رئیسه مجلس همکاری لازم را داشته باشد. نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز دامداران ما در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان با مشکلات جدی مواجه هستند و لازم و ضروری است که وزارت جهاد کشاورزی از دامداران در بحث تامین نهادهها حمایتهای لازم را به عمل آورد و نهاده در اختیار آنها قرار دهد. صفایی با بیان اینکه برق و انرژی، امروز یکی از کمبودهای ما در سطح ملی و منطقهای است، خاطرنشان کرد: مشکل آب گناباد و بجستان از مشکلات جدی این منطقه است. نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اولین بار پس از انقلاب؛ پست برق ۱۳۲ کیلو ولت گناباد در دهه فجر امسال کلنگ زنی میشود.

اخبار جدید صرافی کریپتولند

اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، دو هفته قبل بود که دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در خراسان رضوی طی گفتوگویی “انتقاد نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در زمینه عدم واگذاری انشعابات برق به واحدهای تولیدی شهرک صنعتی گناباد” را روی خط خبری خود برد. حمیدرضا بنی اسدی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متاسفانه براثر درگیری و نزاع دو نوجوانان گنابادی یک نفر کشته شد. وی افزود: در این درگیری که بین دو نوجوان گنابادی در روستای گیسور گناباد رخ داد یک نفر بر اثر اصابت ضربه چاقو به قتل رسیده است. گروه استانها- تعداد روزهای آفتابی در شهرستان گناباد بسیار زیاد است و همین مسئله زمینه خوبی برای تولید برق خورشیدی مهیا کرده است. با توجه به وجود تعداد کثیری از افراد مبتدی و فاقد دانش کافی از نحوه فعالیت در چنین بازاری، در این مقاله به توضیح مراحل خرید ارز دیجیتال میپردازیم. وی افزود: در این بازه زمانی ۵۱ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و تعداد ۳۰ نفر از بیمارستانها ترخیص شدند. به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، پنجاه و پنجمین جلسه کمیسیون دایمی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با حضور مسعود طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در واحد مشهد برگزار شد.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما