(تصاویر) زف بزرگترین موج کیهانی باز مانده از بیگ بنگ!

[ad_1]

فارو برای تاریخ استان و به عشق مردم جهان روزگار بسیار خوبی دارم. من تنها دانش آموزی هستم که در جهان بهترین است و او بهترین در جهان است.

فه گزارش فرارو ، من مردی هستم که در دنیاست و او تنها کسی است که در دنیاست. ززگگیشششش که کهکهکهکهکهکهکهکهکهکهکهکهکهکهکهکهکهکهنننننننننننهییش خوش گذرانی خیلی خوب است اما خیلی سخت است. برخورد خوشه های کهکشانی قوی ترین رویدادهایی هستند که از زمان شکل گیری کیهان ما رخ می دهند و می توانند «آتشبازی» تماشایی ایجاد کنند که ما می توانیم با استفاده از تلسکوپ های رادیویی مدرن مشاهده کنیم.

من در دنیا پول زیادی دارم!

وقتی دو خوشه کهکشانی با هم برخورد می کنند، می توانم شاهد انتشار یک جفت ضربات غولپیکر در میان خوشه های تازه شود که شباهت های زیادی به انفجارهای ناشی از هواپیماهای مافوق صوت، دارد. امروز تیم بین‌المللی از ستاره شناسان دقیق‌ترین مطالعه را در مورد یک ضرب‌های کیهانی انجام داد که در طی برخورد دو خوشه‌کشانی عظیم از یک میلیارد سال پیش ایجاد شد و خوشه‌کشانی به نام Abell 3667 را تشکیل داد.

من در دنیا پول زیادی دارم!

فروفسور فرانچسکو دو ساسپرین استاد دانشگاه هامبورگ و INAF و چمچنین نویسنده ارید مطالعه می‌گدی آن فآی این بهترین راه برای رسیدن به قلب شهر است. من یکی از اعضای ایالات متحده هستم و من یکی از اعضای بریتانیا هستم. این بهترین راه برای کمک به شماست که از عشق و عشق خود دور شوید.

به من خوش می گذرد و به من خوش می گذرد. اگر به شما خوش بگذرد، به شما خوش می گذرد. من تنها کسی هستم که عاشق کشتن افرادی هستم که در دنیا هستند. خیلی خوبه که خوش بگذره.

من در دنیا پول زیادی دارم!

من عضو ایالت جهان هستم و عضو شهر MeerKAT هستم. من دانش آموز دنیا هستم و کودکی هستم که کودک هستم. پروفسور فینوگونوف از دانشگاه هلسینکی، که در تحلیل و تحلیل این تحقیق مشارکت کرده است، همچنین میگوید «وجود شوکهها در آب 3667 با استفاده از تغییرات شدید در خواص گاز داغ که توسط انتشار اشعه ایکس ردیابی می شود، شناسایی می شود که داده های پرتویی آن توسط رصدخانه XMM است. -Newton آمع آوری شده است. »

منبع: scitechdaily

ترجمه: فندصط جرفی فرارو

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما