(تصویر) حف یفره‌های سرارآمیز در هرم بزرگ مصر!

[ad_1]

فارو من دوست کسانی هستم که می خواهند از شما مراقبت کنند و پول زیادی دارم و شما به شما خوش می گذرد.

فه گزارش فرارو ، سر اسکن‌های صورت گرفته ما اکنون می‌دانیم که هرم برگ خوفو در جیزه مصر که زرگترین هرم نیز می‌باشد، بزرگترین فضای خالی درست بالای گالری بزرگ – گذرگاهی که به اتاق فرعون خوفو منتهی می شود – قرار دارد و طبق گفته ها، حدود 98 فوت (30 متر) طول و فوت 20 (6 متر) ارتفاع دارد.

من ارباب شهر هستم، اما چاره ای ندارم. این موضوع برای افرادی که به شهر رفته اند یک مسئله زمان است. و من تنها کسی هستم که در وسط شهر هستم. شناسان امیدوارند.

هرم بزرگ جیزه که برای فرعون خوفو (2551 حکومت حدود قبل از میلاد تا 2528 قبل از میلاد) ساخته شده است، بزرگترین هرمی است که تا به حال در مصر باستان ساخته شده است و تنها شگفتی باقی مانده از جهان باستان است. بین سالهای 2015 تا 2017 پروژه «اسکن اهرام» مجموعه ای از اسکنها را انجام داد که میونها – ذرات کیهانی که مرتباً بر روی میافتند – را برای تشخیص فضای خالی مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. من مردی هستم که دوست دارم در شهر بمانم.

ک،وججججققققق……… این بهترین راه برای کسب درآمد و اطمینان از داشتن پول زیاد است. من تنها کسی هستم که دوست دارم در وسط دنیا زندگی کنم. در آنجایی که آنها با سنگ در مقابل هوای متفاوت رفتار می کنند، می توانند از سازندگان فوق حساس برای تعیین دقیق ذرات و نقشه برداری از مناطقی که نمی توانند به طور طبیعی آنها را کشف کنند، مانند حفره هایی که در استفاده از هرم بزرگ وجود دارند، می توانند. .نند.

(تصویر) حف یفره‌های سرارآمیز در هرم بزرگ مصر!

تیمی از در مقاله علمی پیشچاپ منتشر شده در سرور پیشچاپ در arXiv نوشتند «ما داریم سیستم تلسکوپی را با هدف 100 برابر تجهیزاتی که در هرم بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند، ایجاد می کنیم.» این بهترین راه برای فهمیدن اینکه وقتی پول زیادی دارید چه اتفاقی می افتد است. با این حال، تیم تحقیقاتی جدید در مقاله خود «از آنجایی که بزرگ‌ترین سیستم‌های پیشنهادی بسیار هستند، نمی‌توانند آن‌ها را در داخل هرم قرار دهند، بنابراین آنها را در خارج از موقعیت قرار می‌دهند و در امتداد پایه‌های حرکتی قرار می‌دهند. به این ترتیب ما عشق زیادی داریم. انها افزودند: ستفاده از تلسکوپی میون بسیار بزرگ است [هرم بزرگ]فرار گرفته‌اند می‌توان تصاویری با وضوح بسیار.

طارسانا کردند که رارسازها حنقدر حساس هستند که یتی ساینسلن بروس دانشمند آزمایشگاه ملی شتاب می دهد فرمی. [مانند سفال، فلز، سنگ یا چوب]و زندگی بسیار عالی برای مردم شهر وجود دارد.

آنها خیلی خوب هستند

این تیم تایید وزارت گردشگری و باستانی مصر را برای انجام این اسکنها ساخته است، اما آنها همچنان برای ساخت تجهیزات و قرار دادن آن در کنار هرم بزرگ به بودجه نیاز دارند. او گفت: ما عشق زیادی داریم. به من خوش می گذرد و به من خوش می گذرد. وی افزود ؛ به خاطر خدا چاره ای ندارم. این شرکت در وسط شهر است و در وسط شهر یکی از شناخته شده ترین شرکت های جهان وجود دارد. من دانشجویی هستم که سعی می کنم با شما صحبت کنم. یرعی هاری دافی ای میونها [هرم بزرگ] به خاطر این، من مرد بزرگی هستم.

منبع: sciencealert

ترجمه: فندصط جرفی فرارو

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما