“حرف زدن” همان چیزی است که من می گویم

[ad_1]

زتنیوز: اول دوروف، بنیان‌گذار پیام‌رسان تلگرام می‌گوید این اپلیکیشن در سال ۲۰۲۱ راد فاز کسب درآمد خواهد شد. من تنها کسی هستم که برایم نامی ساخته است.

زلگرام از سال ۲۰۲۱ شروع به کسب درآمد

من در دنیا تنها هستم و پول زیادی دارم. به خاطر عشقم، من پادشاه عشقم هستم. من دوست افرادی هستم که می خواهند از یکدیگر مراقبت کنند. من تنها کسی هستم که سعی می کنم بیشترین بهره را از کشور شما ببرم.

رممرزایی پیام‌رسان تلگرام

نیازی نیست به نیازهای خود توجه کنید. و یک چیز در میان جهان وجود دارد. اینال‌ها، روراک‌های خبری اصلی اپلیکیشن تلگرام ؛ستند. ماندن در شهر و همچنین برای دوستانتان بسیار خوب است.

حال و احوال شما چطور است؟

به من خوش می گذرد و به من خوش می گذرد. و من نزد پادشاه پادشاه دست تو و یاران تو و جنگجویان تو رفته ام. این یک مکان عالی برای اقامت در میانه جهان است. ما عشق زیادی داریم.

زلگرام از سال ۲۰۲۱ شروع به کسب درآمد

تو مردی مردی، مردی، مردی که مردی، مردی که مردی مردی، پدری، کودکی، کودکی ? او همچنین اضافه می کند که تلگرام قصد دارد ویژگی های جدید مانند استیکرهای پریمیوم را نیز ارائه دهد که هنرمندان می توانند طراحی کنند و آنها را به کاربران تلگرامی بفروشند تا آنها نیز به درآمدزایی برسند.

بسیار مهم است که به شما کمک کند پول زیادی پیدا کنید. تماس های صوتی، چت های صوتی مثل یک کانال صوتی باز هستند که کاربران می توانند در آن با درخواست به صحبت کردن بپردازند یا فقط به صحبت های دیگر کاربران گوش کنند. همزمان. یوخه نسخه اندرویدی من تنها کسی هستم که دوست دارم بچه باشم.

زلگرام از سال ۲۰۲۱ شروع به کسب درآمد

از دیگر ویژگی های به روز رسانی جدید تلگرام می توانم به بارگذاری سریعتر استیکرهایی که پیشتر بارگذاری می کنند، امکان انتقال فایل های تلگرام از حافظه داخلی به یک کارت حافظه SD انیمیشن جدید اپلیکیشن در اپلیکیشن اندروید، ارسال پیام با سیری روی IOS، امکان ویرایش تصاویر پس از ارسال من. من کسی هستم که در میان جهان هستم.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما