خدمات مالیاتی چیست؟ مشاوره ویژه خدمات اظهارنامه مالیاتی

قوانین مالیاتی در حوزه‌های مختلف بازار کار متفاوت است و تسلط بر شیوه محاسبه هر کدام بسیار حیاتی تلقی می‌شود. از جمله دیگر برای دانستن اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت حسابداری اینجا کلیک کنید می توان به محاسبه مالیات قابل پرداخت توسط مشاورین مالیاتی اشاره کرد. در مورد شرکت های تجاری بزرگ یا دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی محاسبه میزان پرداخت مالیات کار ساده ای نیست. از جمله مهمترین خدمات مالیاتی می توان به پیگیری قانونی و حقوقی مالیات بر ارث اشاره کرد. مطابق با قانون مدنی با فوت یک شخص کلیه اموال و دارایی او به مالکیت وراث حین الفوت او در می آید.

خدمات مالیاتی

و این حساسیت و دقت مستلزم این است که حسابدار یا مدیرمالی شما از دانش حسابداری و تجربه کافی برخوردار باشد که بتواند استانداردهای حسابداری اجرا و به قوانین مالیاتی تسلط کافی داشته باشد، شما میتوانید در زمینه اظهارنامه‌های مالیاتی از مشاوره و خدمات ما بهرمند گردید فقط کافیست با ما تماس بگیرید. ماده ۴۲ – شرکت معتمد مکلف است نشانی اقامتگاه قانونی خود را به مرکز اعلام و در صورت تغییر نشانی، مراتب را ظرف یک هفته از طریق سامانه مکاتبات الکترونیکی به مرکز اعلام نماید. ماده ۳۹- در صورتی‌که جهت فعالیت موضوع مجوز نیاز به اخذ مجوز و موافقت از سایر مراجع باشد شرکت­های معتمد مکلفند نسبت به از اخذ مجوزها و موافقت­های لازم از مراجع مرتبط اقدام نمایند.

ساعات کار

حتی طراحی این دفاتر هم توسط متخصصان انجام می شود تا در تکمیل آن ها مشکلی پیش نیاید. دقت به آیین نامه خدمات تحریر دفاتر قانونی از جمله نکاتی است که در طراحی این دفاتر مورد توجه قرار می گیرد. در انتهای هر سال این دفاتر به سازمان امور مالیاتی ارائه می گردد تا بررسی شود.

شرکت پیشگامان حساب تنها مجری سیستم حسابداری C-MAN در ایران با بیش از یازده (11) سال سابقه­  فعالیت در عرصه بین المللی، ضمن رعایت تمامی استانداردهای مالیاتی روز دنیا توانسته به مودیان مالیاتی تعهد عدم علی الراس ارائه دهد. مودی عزیز، خدمات مالیاتی و امور مالیاتی یک تخصص است، بسیاری از مودیان بدون توجه به پیچیدگی های قوانین مالیاتی به همراه حسابداران خود در ادارات مالیات سعی بر حل کردن مسائل مالیاتی خود دارند. با توجه به این مسائل و پیچیدگی قوانیین مالیاتی قبل از هرگونه اقدامی با با یک تماس از مشاوره مالیاتی رایگان پیشگامان حساب بهره‌مند شوید.

به همین دلیل توصیه می شود برای دستمزد خدمات مالیاتی تحقیق نمایید و بهترین انتخاب را داشته باشید. به عبارتی برای خدمات مالیاتی، دستمزد غیر معقول و بالا  پرداخت نکنید و همچنین به خاطر پیشنهاد دستمزدهای کم، فریب بعضی اشخاص را هم نخورید. خدمات مالیاتی که شما نیاز به آن دارید را باید به افراد متخصص و با تجربه در این زمینه سپرد.

امکان استعلام درخواست ها؛ که شامل استعلام بدهی مالیاتی، رفع تعهد ارزی و اظهارنامه های پلمپ دفاتر تجاری می شود. ماده ۳۳- تعرفه خدمات و فعالیت‌ها به صورت سالانه بوده و مبنای  فهرست تعرفه ابلاغی تعیین و تا ابلاغ تعرفه جدید معتبر می­باشد. همچنین وکلای مالیاتی قادرند با توجه به رای صادره لایحه متناسبی بنویسند و با استفاده از ادله کافی از پرونده موکل خود در هیات‌های مختلفمالیاتی دفاع کنند. اما با استفاده از خدمات مالیاتی امکان محاسبه مالیات به صورت علی الرأس به حداقل رسیده و استفاده از تخفیفات مالی و تقسیط مالیات نیز بیشتر می­شود. 1- مالیات مستقیم، مالیاتی است که پرداخت آن به طور مستقیم بر عهده یک نفر است که همان مؤدی مالیاتی است.

خدمات مالیاتی شرکت پیشگامان حساب

درآمد شرکت حسابداری در دوبی به مراتب ده ها برابر بیشتر از عرضه همین سرویس در ایران است. باید متذکر شویم که علاوه بر وضع قوانین جدید به صورت روزانه بخشنامه و آئین نامه های جدیدی از سوی سازمان امور مالیاتی منتشر می شود که نحوه عمل به آنها نیاز به تخصص دارد. دقت کنید که وقتی شرکت ثبت می کنید اطلاعات تان برای اداره مالیات ارسال می شود.

به این نکته هم توجه فرمایید در هر حالتی امور مالیاتی و حسابداری مانند رشته های در هم تنیده هستند و از همدیگر جدا نیستند و برای اینکه مجموعه ای عملکرد مناسب مالی داشته باشد هم باید از نظر حسابداری قوی باشد و هم امور مالیاتی خود را بهترین شکل مدیریت و اجرا کند. برون سپاری خدمات مالیاتی از راه‌های کم کردن هزینه‌های مربوطه و استفاده بهینه از زمان است. زیرا یافتن نیروی متخصص و با سابقه  برای هر کسب و کاری دشوار، زمان بر و پرهزینه است. با مراجعه به آدرس وب سایت راشا مشاوران راستین () و آشنایی هر چه بیشتر با تیم حرفه ای راشا و خدمات تخصصی اش و با اعتماد کامل به موسسه راشا، حرفه ای گرایی را تجربه نموده و با ما همراه شوید.

  • اما  در ایران بر خلاف کشور های پیشرفته در زمینه حسابداری، لیست بهترین شرکت های حسابداری به مفهوم درست آن وجود ندارد.
  • هم واحد های تجاری و هم مودیان مالیاتی همواره به دنبال شرکت یا موسسه حسابداری هستند که در فرآیند های مالی و مالیاتی به آن ها کمک کند.
  • اظهارنامه عملکرد دوره مالی نوعی اظهارنامه است که اشخاص حقیقی و حقوقی پس از محاسبه تمام سود و زیان خود در معاملات و رخداد های مالی آن را تنظیم می کنند و مطابق آن باید ۲۵ درصد سود خود را مالیات بپردازند.
  • زیرا شرکت خدمات مالیاتی همواره یک تیم مجهز و متخصص در این زمینه دارد و می‌تواند تمام پروسه مالیاتی کسب و کار را در سریع‌ترین زمان اجرایی کند.
  • هزینه انجام خدمات مالیاتی می تواند به بسیاری عوامل بستگی دارد و برای هر کسب و کار با دیگری متفاوت است.

تا اینجا متوجه شدیم تمام کسانی که فعالیت تجاری و اقتصادی دارند در صورت کسب درآمد و داشتن سود باید سهم دولت را تحت عنوان مالیات پرداخت نمایند مگر اینکه مشمول معافیت هایی باشند یا فعالیت آن ها دارای نرخ صفر مالیاتی باشد. همواره کار کردن با موسسه حسابداری و دریافت خدمات مالیاتی از آن به شما این امکان را می دهد که بتوانید سایر خدمات حسابداری و مالی خود را نیز از موسسه حسابداری دریافت نمایید. علاوه بر این نظارت و بررسی اسناد و صورتهای مالی،برای استاندارد سازی آنها برای سازمان امور مالیاتی و کاهش ریسک ها و ابهامات آن،از جمله اقدامات شرکتهای خدمات مالیاتی می باشد. ما با داشتن یک تیم متخصص و با تجربه در این زمینه 21 سال سابقه کاری کسب کرده ایم و به بسیاری از مشاغل در حوزه های بازرگانی، تولیدی، پیمانکاری، خدماتی، فروشگاهی، بورسی و حتی اشخاص خدمات ارائه نموده ایم و این تجربه را در اختیار مشریان جدید نیز قرار میدهیم.

در صورت دریافت پیامک در این راستا همکاران ما پس از بررسی و مشاوره لازم و در صورت نیاز نسبت به ثبت اعتراض اقدام خواهند نمود. این سرویس به شما امکان می‌دهد که تمامی امور حسابداری مالیاتی خود را به‌طور کامل به تدبیر حساب بسپارید، بدون اینکه به استخدام نیروی ثابت حسابدار در شرکت نیاز داشته باشید. همچنین، متقاضیانی که قصد استعلام پرونده های مالیاتی خود را دارند، می توانند، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، مقاله استعلام پرونده مالیاتی را مطالعه کنند. امکان استعلام اظهارنامه مالیاتی؛ که شامل اظهارنامه درآمد، نقل و انتقال ملک، مستغلات استیجاری و ارث می شود.

با توجه به اینکه دولت در سال های اخیر بر روی مالیات نظرات های دقیق و شدیدا زیادی را وضع کرده است. بنابراین اگر خدمات مالیاتی درست و صحیحی را دریافت نکنید باعث آسیب های جدی و جبران ناپذیری به کسب و کار شما می شود و می تواند آینده شرکت یا سازمان شما را به خطر بیاندازد. انجام خدمات مالیاتی و بررسی و ارزیابی سوابق شرکت بر عهده حسابدار است که با انجام صحیح وظایف خود به پرداخت به موقع مالیات و سودآوری شرکت ها کمک می کند، اما مشاور مالیاتی علاوه بر وظایف فوق مسئولیت تدوین را نیز بر عهده دارد. و در حالی که حسابدار جزء کارکنان داخلی شرکت محسوب می شود، اما مشاوران مالیاتی تحت قرارداد معین و دور از شرکت ها کار می کنند و با تکیه بر تخصص و تجربه خود، امکان اثربخشی استراتژی های مالی را در شرکت بررسی می کنند. در این قرارداد مدارک و اسناد برای موسسه حسابداری ارسال می‌شود تا تکالیف مالیاتی را انجام دهند.این قرارداد برای شرکت هایی که تازه تاسیس شدند و یا حجم فعالیت کمی دارند مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین شرکت ها مجبور هستند از همان ابتدای امور برای تهیه و تنظیم دفاتر قانونی و در صورت بروز مشکل در مراحل دادرسی مالیاتی از وکلای حرفه ای و متخصص و مشاوران مالیاتی کارآزموده استفاده نمایند تا بتواند درصد موفقیت خود را در هیات های حل اختلاف بالا ببرد.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما