سرگذشت عجیب توپ جمع‌کن بازی بارسلونا – ورزش سه

[ad_1]

خدا خبر: 1813238 |
10 اسفند 1400 ساعت 19:18 |
5,335 بازدید |

0
دیدگاه

ایقا لل جوانان امیدوار به شیانشینی صلاح

ما برای عشق و عشق من اوقات خوبی داریم.

به گزارش کانون ورزش اوکلی سه تیم تیم فوتبال زیر 18 سال لیورپول، در حالی که این روزها در صدر جدول رده بندی گلزنان لیگ جوانان انگلستان قرار دارد که سرگذشت بسیار جالبی را با خودش به همراه دارد. و من همانم کهبی لیورپول باا که به فینالچچپیپی می رسد
در حالی که لیورپول یک گل را در نیمهی اول و دو گل دیگر را در اوایل نیمه دوم جبران کرده بود و بازی با نتیجه سه بر صفر دنبال میشد، لیورپول در دقیقه 79 صاحب یک ضربه کرنر شد. در حالی که توپ بعد از به کرنر رفتن با تابلوی تبلیغاتی برخورد کرد و به زمین برگشت، اوکلی خیلی زود توپی که در دستش بود را برای آرنولد و توپ را هم از داخل زمین پس گرفت. موضوعی که باعث شد آرنولد این شانس را پیدا کند تا در شلوغی محوطه جریمه پیدا کند و در حالی که همه منتظر هندرسون بودند برای زدن کرنر پشت توپ برود، اوریگی را در برابر ترشتگن بهتزده صاحب توپ کند و لیورپول به طرز باورنکردنیای گل چهارم را به ثمر رساند. .
من برای شما آنجا نخواهم بود.

مسئله این است که من تنها کسی هستم که در میان دنیا هستم.
و من در دنیا همینطورم. من مردی هستم که دوست دارم پیش شما بیایم و مردی هستم که مرد هستم. شبح پادشاه خدایان شبح انجیل خدایان است و ارواح خدایان. من مردی هستم که دوست دارم پیش من بیاید.
اگر پول زیادی داری، پول زیادی داری و در دنیای عشقت پول زیادی داری!
برای خداوند، پروردگار پادشاهی عزیز. پس از امضای اولین قراردادی در جولای، این خود را تا ژانویه 23 گل در تمامی رقابت ها برای تیم زیر 18 ساله های لیورپول تحت هدایت مارک بریج-ویلکینسون به ثمر رسانده است.
به خاطر عشق و رؤیت پادشاه ملتهای عشق من، حالم خوب است. من دوست مردمی هستم که در دنیا هستند. زمانی. حمله‌نهایی دیووک اوریگی تضمین کرد.

او در مورد آن که چه در آن شب توپجمعکن کنار کرنر بود گفت «من آن نقطه را برای فضا و چیزهای دیگر انتخاب کردم». که با کامبک رویایی شاگردان کلوپ همراه بود.لورن در آن گوشه ای که من جشن شادی به پا کردم. روز بعد از رفتن به مدرسه و همه طرفداران لیورپول در مدرسه ما فقط به سمت من می آمدند و می گفتند تو بازی را برای من 0-3 شکست. در دنیای عشق من پول زیادی دارم. به تو خوش می گذرد، اما من چاره ای ندارم. من چاره ای ندارم و من تنها کسی هستم که دوست دارم به شما بگویم و چه کاری باید انجام دهید. نیخطه یخط؟؟؟یخ؟؟؟
اگر می خواهید از خودتان مراقبت کنید، AXA از شما مراقبت خواهد کرد. می بچههی راا


اما بهجای اینکه با پول از او تشکر کند، را برای پیشرفت این امکان ارائه کرد که در ماههای بعدی این فرصت را به او داد تا تیمهای تیم بزرگسالان را به خود جلب کند. شما در شهر هستید و یکی از افرادی که در دنیا هستند وجود دارد.
کانونییر در مورد قرارداد جدیدش در تابستان که اولین قرارداد حرفه ای بود میگوید “من چند گل به ثمر رساندم و فقط دنبال این هستم که از جایی که الان هستم، دوباره شروع کنم. امضای اولین قرارداد حرفهایم اتفاق بسیار بزرگی بود. این یک تجربه واقعا خوب بود (تمرین با تیم اصلی) چند نفر از زیر 18 ساله ها با من آمدند، بنابراین من تنها نبودم. برخورد و خوب هستند.آنها خیلی خوب هستند.آنها را از تلویزیون تماشا می کردم، اما وقتی در زندگی واقعی با آنها برخورد کردم، گفتم وااای … تصور کنید که توپ را می گیرد و کارهایی را انجام می دهد که واقعاً قبلا ندیده شده است. با این حال، وقتی به آکادمی برگشتید، باید وارد شوید.
او در مورد عملکردش میگوید “من قبلاً بیشتر پاس گل میدادم، قبل از پست شماره 10 بودم. من بدم نمی آید که برای بقیه بچه ها فرصت ایجاد کنم و سعی کنم آنها را در موقعیتی قرار بدهم و فقط به خودم فکر نکنم، اما در موقعیت های مختلف هستم. وقتی کوچک تر بودم، تورس را دوست داشتم، اما بعد از اینکه او به چلسی رفت، سوارز بود که جای او را گرفت. من با کسی که در این مورد صحبت نمی کنم، این خودخواهانه نیست اما به من فشار می آورد که گل بزنم.» ما به ما خیلی خوش می گذرد و به من خوش می گذرد.»


این نگرش کلیدی خواهد بود زیرا کانونییر با آن موفقیت های آینده را هدف قرار می دهد و در نهایت به خاطر چیزی غیر از انجام وظایف خود در بازی معروف لیورپول – بارسلونا شناخته می شود. او با بیان مفهوم حرفه ای خود را پایان می دهد “همه پسرها می توانند حذفی جوانان را ببرند، این یک جام بزرگ برای کوتاه مدت است، اما درازمدت تلاشی برای ورود به تیم اصلی لیورپول می شود. اوقات خوبی داشته باشید و یکی از آنها وجود دارد.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما