رگبار شکست ناپذیر هند در رویارویی با رقیب سرسخت پاکستان در جام جهانی 2021 T20

[ad_1]

بنابراین اکنون رسمی است، رقبای اصلی و همسایگان هند و پاکستان بار دیگر در مسابقات شورای بین المللی کریکت (ICC) و این بار در قالب هیجان انگیز T20 به مصاف هم خواهند رفت. رویارویی هند و پاکستان که در دهه های 80 و 90 در امارات متحده عربی و به طور مشخص شارجه یکی از ویژگی های عادی بود، به دلیل تیره شدن روابط سیاسی بین دو کشور به امری نادر تبدیل شده است. در واقع، آخرین رویارویی هند و پاکستان بیش از 2 سال پیش بود – جام جهانی 2019 50 – در حالی که شاگردان ویرات کهلی پسران سرفراز احمد را با 89 ران (روش DLS) کوبیدند.

هواداران در هر دو طرف مرز نمی توانند هیجان خود را با ICC که با قرعه کشی جام جهانی T20 2021 در روز جمعه (16 ژوئیه) برگزار می شود، کنترل کنند. هند و پاکستان هر دو بخشی از گروه 2 خواهند بود که این مسابقات در ماه اکتبر سال جاری در دبی و عمان برگزار شود. هند از نظر فنی همچنان میزبان جام جهانی است، اما به دلیل افزایش موارد COVID-19 در هند و پیش بینی موج سوم احتمالی، مکان برگزاری از هند به امارات متحده عربی منتقل شد.

اگرچه تاریخ این دیدار در مرحله گروهی متعاقبا اعلام خواهد شد، اما این ششمین باری است که دو تیم در جام جهانی T20 از سال 2007 به مصاف هم می روند و پاکستان در 5 نوبت اخیر هنوز هند را شکست نداده است. همچنین نبردی بین کاپیتان دو طرف – ویرات کهلی و بابر اعظم – دو فوق ستاره فعلی بازی در حال حاضر خواهد بود.

کاپیتان پاکستان بابر اعظم شماره یک است. بتمن 2 رتبه بندی T20 در حال حاضر و نشانه ای از فرم فوق العاده خود را در عصر جمعه نشان داد، در اولین مسابقه T20I مقابل انگلیس، 85 توپ را شکست داد و تنها 49 توپ را شکست داد و در حالی که 150 دوش برای ویکت افتتاحیه با محمد رضوان انجام داد، در حالی که تیمش امتیاز 232/6 در 20 را به ثمر رساند. اوور. کوهلی که به دلیل عدم موفقیت در کسب جایزه ICC تا کنون در دوران حرفه ای خود مورد انتقاد قرار گرفته است، در رده بندی ICC T20 batsmen در رتبه پنجم قرار دارد.

اگر جام جهانی T20 به خارج از هند منتقل نمی شد، این رویارویی هند و پاکستان به احتمال زیاد در باغ های عدن در کلکته برگزار می شد و هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) مجوز دولت هند را برای این مسابقات فراهم می کرد. یکسان. در واقع، آخرین باری که دو طرف در جام جهانی T20 با هم روبرو شدند، در باغ نمادین Eden Gardens بود – که کوهلی با شکستن 55 توپ از 37 توپ برنده مسابقه، هند را به برد شش ویکت در یک مسابقه سوپر 10 رساند.

اولین بازی هند در جام جهانی T20 نیز مقابل پاکستان بود، در سال 2007. هند به 141 محدود شد و بازی با تساوی در دوربان به پایان رسید. قوانین در آن زمان در صورت تساوی با ویرندر سهواگ، هاربهاجان سینگ و رابین اوتاپا به یک “کاسه اوت” نیاز داشتند تا تیم ام اس دونی را به پیروزی برساند.

MS Dhoni قهرمانی هند در فینال جام جهانی T20 مقابل پاکستان در سال 2007 را جشن می گیرد. (منبع: توییتر)

هواداران مجبور نبودند بیشتر از این برای دومین درگیری T20 بین دو کشور منتظر بمانند زیرا هر دو طرف وارد فینال شدند. این مسابقه نقطه عطفی در تاریخ کریکت هند باقی می ماند، زیرا هند دونی برای دومین بار پس از 1983 قهرمان جهان شد، پس از اینکه اس. سریزانت بولینگ جوگیندر شارما را به پایان رساند و با پنج ران پیروز شد.

دو رویارویی بعدی نیز یک طرفه بود که هند به ترتیب با هشت ویکت و هفت ویکت در نسخه های 2012 و 2014 در صدر قرار گرفت. هند در جام جهانی 50 اور و 20 اور مقابل پاکستان شکست نخورده است و آنها مشتاق حفظ این رکورد هستند. هواداران هندی ممکن است کوهلی را به خاطر عدم قهرمانی در جام جهانی T20 ببخشند، اما بعید است که کاپیتان هندی در صورت از دست دادن این بازی مهم با همسایگانش بخشیده شود.

“ویرات کهلی علیه بابر اعظم” در حال حاضر یک بحث بی پایان در رسانه های اجتماعی است و دستاوردهای شخصی کاپیتان پاکستانی در ODI و کریکت T20 در حال حاضر اثر خود را بر جای گذاشته است، حتی اگر طرف او ممکن است در حال مبارزه باشد. بابر سری ODI را در مقابل انگلیس رشته دوم با امتیاز درخشان 158 در سومین ODI امضا کرد اما پاکستان 3-0 سفید شد.

از سوی دیگر کوهلی در فینال اخیر مسابقات جهانی تست که هند در ماه گذشته به نیوزیلند باخت، در هر دو اینینگ با خفاش مبارزه کرد. اما رکورد ضربه زدن کوهلی در هر سه فرمت بازی باورنکردنی باقی می ماند – جایی که میانگین ضربات او بالای 50 است.

آزمون واقعی هند و کوهلی بار دیگر در جام جهانی T20 2021 برابر پاکستان خواهد بود، زیرا تمام جهان مشتاقانه منتظر تاریخ این درگیری فوق العاده هستند.



[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما