فروش انواع استند کاتالوگ نمایشگاهی جای کاتالوگ و بروشور

به حدی که در اندازه های مشابه، با جنس مختلف، اختلاف قیمت آن ها به دو یا سه برابر هم برسد. قطعا استند فلزی قیمت بیشتری نسبت به استندهای کارتنی و مقوایی دارد. جا کاتالوگی (بروشور استند) سازه ای فوق العاده جهت نمایش بروشور و یا کاتالوگ در نمایشگاه ها و همایشها و … بطراحی این نوع جاکاتالوگی زیر مانیتوری به گونه ایست که نیاز به برداشتن کاتالوک از روی آن نیست (هنگام جمع آوری). این نمونه استند رومیزی اداری پلکسی گلاس از ایستایی مناسبی برخوردار است و فضای کمی را اشغال می کند. به این خاطر می توان روی پیشخوان ، روی میز و یا هرجای دیگری که دسترسی مناسبی داشته باشد مورد استفاده قرار گیرد.

استند کاتالوگ

استند پلکسی گلاس ، باکس پلکسی گلاس و تابلو راهنمای اتاق مهم ترین محصولات فروشگاه لیزر کات هستند. لیزرکات اولین و برترین سایت فروش آنلاین انواع ورق پلکسی گلاس در ایران و اولین و برترین سایت ارائه آنلاین خدمات برش لیزری در کشور است. استند کاتالوگ هر چه تعداد استندی که نیاز دارید، بیشتر باشد، قیمت نهایی به ازای هر استند کمتر خواهد شد. اما اگر همکاران و آشنایانتان هم به استند نیاز دارند، می توانید محصولاتتان را با همدیگر سفارش بدهید و در نتیجه هزینه کمتری پرداخت کنید.

کاتالوگ استند آلومینیوم M25

این استندهای تبلیغاتی به شما کمک می کند تا نحوه ارائه تبلیغات خود را بهبود ببخشید تا مؤثر تر ظاهر شوید. اگر به دنبال خرید یک استند کاتالوگ برای کاتالوگ یا برگه های سایز A3 هستید، این محصول بهترین گزینه برای شما می باشد. با خرید این نوع استند، بدون نیاز به هیچ تخصصی و با کمک راهنمای داخل آن، اجزای این سازه را به هم متصل کنید. درسته که نوع استند ثابت است و به راحتی قابل جابه جایی نمی باشد، اما در عین حال می توانید در مدت زمان کوتاهی اجزای این استند را سرهم کنید و از آن استفاده کنید. با استفاده از این استندها می توانید به راحتی کاتالوگ های خود را در دسترس عموم قرار دهید.

جاکاتالوگی پلکسی دارای 4 طبقه پلکسی گلاس براق  بوده و به خاطر پایه استیل، ظاهری زیبا و شکیل دارد، باتوجه به اینکه امروزه بروشور . استند بروشور کانتر CW898در حال حاضر استند‌های جا بروشوری و جا کاتالوگی درغرفه‌های نمایشگاه و در .. این صندوق انتقادات و پیشنهادات ساخت نیملاک انگلستان می باشد ، جنس استند فلزی  می باشد، 10 محل برا ی قرار دادن کاتالوگ ،بروشور یا مجله دار، 2 تکه و داری ساک برزنتی می باشد.

استند جابروشور جا بروشوری استند بروشور تبلیغاتی

همه دارای ساختاری فلزی هستند، به راحتی نصب می شوند و فضای کمی را اشغال می کنند. استند کاتالوگ یا جا کاتالوگی به پایه‌ای گفته می‌شود که برای نمایش و ارائه کاتالوگها، کتاب، بروشور و روزنامه و برگه‌های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سازه نمایشگاهی، تقریبا در اکثر نمایشگاه ها و همایش ها و رویدادها کاربرد دارد.

  • با خرید اینترنتی استند کاتالوگ و بروشور، در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید.
  • استند کاتالوگ ( جابروشوری ، جاکاتالوگی ) بهترین انتخاب جهت ارائه بروشور محصولات ، مجلات ، کاتالوگ ، روزنامه ، نشریه و … در فضای نمایشگاهی ، کنفرانس ها ، لابی ها ، سالن های همایش ، ادارات و غیره میباشد.
  • هر چه طرح مورد نظر پیچیده تر و اجرای آن سخت تر باشد، قطعا هزینه ساخت بیشتری در بر دارد، اما طرح های ساده تر، هم مراحل ساخت کمتری دارند و هم قیمت نهایی آن ها کمتر از سایر استندها می باشد.
  • استند‌های کاتالوگ و استندهای ژورنال تماما در ۲ سایز کوچک و بزرگ ساخته می‌شود، استند کاتالوگ کوچک دارای ۱۴۸ سانتی‌متر ارتفاع، ۳۰ سانتی‌متر عمق و ۳۰ سانتی‌متر طول است.
  • چاپ دیجیتال آرادین از سال 1382 در زمینه طراحی و چاپ شروع به فعالیت کرده و تا کنون به عنوان مجموعه پیشرو اقدام به خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز نموده است.
  • که با خرید استند کاتالوگ به راحتی می توانید کاتالوگ های خود را طبقه بندی شده، در اختیار افراد قرار دهید.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما
این وب‌سایت تنها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند و ما هیچ گونه توصیه‌ای برای استفاده از آن نداریم.