مشاوره کنکور: آیا شما هم به مشاور نیاز دارید؟

اتفاقا وقتی من بهش این پکیج مشاوره رو به صورت ازمایشی دادم اجرا کنه گفت واقعا چیز هایی رو گفتی که تا حالا هیچ مشاوری بهم نگفته بود و تونست توی دو هفته از رتبه ۱۴۰۱ به رتبه ۴۰۰ منطقه ۳ برسه توی آزمون آزمایشی ولی بازم اون نسخه آزمایشی پکیج بود و این نسخه ای که به شما ارائه میشه نسخه اصلی هست و کاملا کاملا برای رسیدن به رتبه تک رقمی یا دو رقمی کافی هست . یک مشاور خوب نه تنها شما را از مسیرهای انحرافی دور میسازد بلکه وظیفه دارد درستترین مسیر را برای شما در نظر بگیرید و تا رسیدن به مقصد شما را یاری رساند. بسیاری از دانش آموزان در زمان مطالعه دروس مدرسه با مشکل بزرگی به اسم فراموشی رو به رو میشن. پس تصمیم گرفتیم تو این قسمت از مشاوره تحصیلی رایگان رشته ریاضی و تجربی بهترین روش مطالعه فیزیک رو به شما آموزش بدیم تا بتونید از پس مسائل و تست های فیزیک کنکور بربیایید. یکی از بهترین مشاوران کنکور در شهر رشت است. این مقالات توسط بهترین مشاوران طلوع شیراز تهیه گردیده است که حاصل سال ها فعالیت حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور می باشد.

بهترین مشاور کنکور تهران

اما یکی دیگه از سوالات پرتکرار دانش آموزان و داوطلبان کنکور از مشاوران تحصیلی اینه که پیاده سازی این روش ها در هرکدوم از درس ها (مثلا فیزیک یا شیمی) به چه صورته؟ اما تا به حال به تفاوت اون ها فکر کردید؟ در مقاله تفاوت اضطراب و استرس و ترس درباره تفاوت های این سه مفهوم صحبت کردیم. شاید این اتفاق برای شما هم افتاده باشه که تا اسم امتحان میاد، ترس و استرس عجیبی احساس می کنید؛ قلبتون تند می زنه، صورتتون سرخ میشه، کف دستتون عرق می کنه و تمام نشونه های استرس رو تجربه می کنید. از آن جایی که استفاده از منابع کمک آموزشی متعدد تنها باعث آشفتگی ذهن شما خواهد شد، بنابراین توصیه می شود که پس از تسلط کامل بر مباحث کتاب درسی، با استفاده از یک منبع کمک آموزشی مناسب، مطالب خوانده شده را در ذهنتان تثبیت نمایید. همونطور که خودتون می دونید، درس شیمی درسیه که از دو بخش حفظی و مفهومی تشکیل شده. این واقعیت رو با تموم وجودم بهتون میگم من هیچوقت هیچوقت هیچوقت کاری که بقیه گفتن رو انجام ندادم و فقط راه خودمو رفتم و با آزمون خطاهای مختلف به یه نتایجی رسیدم ! آزمون آزمایشی سنجش: کارنامه آزمون های سنجش از بقیه کارنامه ها با تاخیر بیشتری در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

هر شخصی مسئولیت کارها و آیندهی خویش را بر عهده دارد و هیچکس بهتر از خودتان از ویژگیهای ذاتی و شخصیت شما آگاه نیست. من خودم به خیلی از موسسه ها مراجعه کردم که مشاور کنکور بشم دیدم هر موسسه که میرم میخواد محدودیت های خودش رو روی مشاوره من اعمال کنه ! تعدادی از دانش آموزانی که در دوران کنکور هستند تصور می کنند اگر کمتر بخوابند و زمان بیشتری را برای درس خواندن اختصاص دهند نتیجه بهتری خواهند گرفت. یکی از مسئله های مهم در انتخاب رشته این است که ظرفیت هر دانشگاه در رشته برق و در گرایش مورد نظر را بدانید تا بتوانید انتخاب رشته صحیح و مناسبی داشته باشد، در مجموعه مهندسی برق در مقطع کارشناسی ارشد، تعداد دانشگاه های پذیرنده هر گرایش، بسیار زیاد است که در جدول ذیل، تعدادی از دانشگاه های پذیرنده ی مجموعه مهندسی برق ارائه شده است که برای اطلاع دقیق از تمامی دانشگاه های دارای ظرفیت کارشناسی ارشد رشته برق، می توانید از نرم افزار تخصصی انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد در تمامی گرایش های مهندسی برق استفاده نمایید. داوطلبان در ایام انتخاب رشته، دغدغه بزرگی برای انتخاب رشته صحیح دارند، هر داوطلب مجموعه مهندسی برق با اطلاع از آخرین رتبه قبولی در هر دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد، می تواند انتخاب رشته دقیق و مناسبی داشته باشد، جدول زیر، آخرین رتبه حدودی قبولی در دانشگاه های کشور را بیان می کند، برای اطلاع دقیق از آخرین رتبه ی رشته قبولی در هر دانشگاه، می توانید از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد مجموعه مهندسی برق استفاده نمایید.

بهترین مشاور کنکور بوشهر

از طرفی خدمات انتخاب رشته حرفه ای توسط تیم دیجی کنکور صورت می گیرد. برنامه ریزی ماهیانه، هفتگی و روزانه داشته باشید و به صورت منظم مطالعه کنید. برای مطالعه و مرور پایه دهم توصیه می شود که اصل ۵۰ درصد مطالعه و ۵۰ درصد تست زنی را رعایت کنید. در مقاله های قبلی از آموزش های رایگان به بررسی روش های درست و اصولی مطالعه، مرور درس و تکنیک های تست زنی پرداختیم. فرآیند فراموشی مطالب به دلیل عدم مرور و عدم تثبیت مفاهیم و اطلاعات دریافتی اتفاق میفته. به علت تاثیر زیادی که دروس عمومی در کنکور دارند و خیلی از اوقات این دروس هستند که دلیل اصلی موفقیت داوطلبین می شوند و سال یازدهم فرصت خیلی خوبی برای افزایش مهارت در این دروس عمومی می باشد. آیا مشاوره کنکور واقعا تاثیر دارد؟ آیا استرس بر یادگیری تاثیر داره؟ آیا مغز او قابلیت های دیگری را دارد؟ او پیش دانشگاهی خود را با هزینه 20 میلیون تومانی در یکی از مدارس غیر انتفاعی تهران به تحصیل پرداخت اما به این مدرسه و حتی کتابهای کمک درسی تنها هزینههای او برای کنکور نبودند؛ او با داشتن معلم خصوصی برای دروس فیزیک، شیمی، عربی و دیفرانسیل و مشاور خصوصی که بسیاری این فرد را از بهترین مشاورهای تهران میدانند و اردوهای تحصیلی در کنار هزینه مدرسه حدود 200 میلیون تومان برای کنکور هزینه کرد.

بهترین مشاور کنکور در شهرکرد

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با بهترین مشاور کنکور کرمانشاه وب سایت خود باشید.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما