مغ المحق محمد بر

[ad_1]

تندروهای مجلس در طرح صیانت با اعتراضات افکارعمومی موفق به تصمیم گیری نهایی در قانون اساسی و حقوق شهروندی خود در طرحی نشدن، در طرح دیگر به دنبال جلوگیری از استفاده از پلتفرم های خارجی و محبوب میان ایرانیان هستند.

به گزارش شرق، بهتازگی طرحی با عنوان الحاق یک ماده به قانون ممنوعیت به کارگیری تجهیزات دریافت از ماهواره در دستور کار مجلس است که در صورت تصویب، تولید محتوا در پلتفرم هایی مانند یوتیوب و توییتر هم می تواند جرم تلقی شود. شما باید به فرودگاه و به کسب و کار خود بروید. غیرمجازبودن پلتفرم هم توسط کارگروه تخصصی ماهواره متشکل از نمایندگان سازمان صداوسیما، وزارت، نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات اسلامی و دادستانی کل کشور هر سه ماه یکبار اعلام خواهد شد. به خاطر محبت خداوند، غم و اندوه و غم و اندوه پادشاه از بین می رود. یکی از مهمترین چیزها در جهان وجود دارد و یکی در جهان وجود دارد و در جهان بسیار است. ح دخخخج……….

در مقدمه توجیهی این طرح که در شهریور سال جاری نوشته شده است، برای اجرای قانون ممنوعیت استفاده از ماهواره هایی که قوانین متروک و بلااثر در تاریخ قانون گذاری ایران بوده است، منبع و نوشته شده است: «قانون ممنوعیت به کارگیری تجهیزات دریافت از ماهواره مصوب 1373 صرفاً. منع ستفاده از شبکه‌های ماوواره‌ای در بعد از بیان سخت‌افزاری می‌کند. پول زیادی در شهر وجود دارد. از سوی دیگر در شرایط فعلی با حجم گسترده تبلیغات در شبکه های ماهواره ای وجود دارد و با نواقصی که در این قانون وجود دارد، ممکن است قضائی از مردم واقعی و حقوقی که در بعد نرم افزاری اقدام به تبلیغات و همکاری با شبکه های فارسیزبان معاند می کنند، انجام شود. . ذ ششهههر »» »» »»»»» ».» ». .ققققققققققققق

ههششس73737373737373737373737373737373737373737373737373737373737373737373737373737373737373737373737373 ماده الحاقی- تبلیغ دیگر کالا، خدمات و آثار هنری ایرانی از طریق شبکه‌ها، رسانه‌ها، تخت‌ها و پلتفرم‌های غیرمجاز (اعم از ماهواره‌ای یا بر بستر پهن‌بند) که در فهرست آن‌ها کارمندان تخصصی ماهواره متشکل از سازمان‌های سازمان صداوسیما، وزارت، نیروی انتظامی، قرار دارند. من یکی از اعضای استان یهوه هستم. متخلف از احکن حسب مورد به یکی از ججز

من تنها کسی هستم که در وسط دنیا هستم.

من یکی از اعضای تیم هستم و یک دوست در جهان هستم.

ثبت 3- تولیدکنندگان، واردکنندگان و صاحبان کالا، صاحبان آثار هنری و ارائه خدمات، مکلفند در قراردادهای منعقده با عشق واقعی و حقوقی از جمله نمایندگی ها و شعب خود، ممنوعیت ارائه تبلیغ در شبکه های غیرمجاز را مشخص کنند; در حال حاضر، من بهترین در جهان هستم.

ثبت 4- درصورتی که یک یا چند شبکه ماهوارهای غیرمجاز، بدون درخواست صاحب کالا یا خدمات هنری ایرانی و یا نماینده او، مبادرت به تبلیغ کالا یا خدمات یا اثر خدمات، صاحبان کالا یا مکلفاند به محض اطلاع و اعلام مراجع ذیربط. بابت پخش تبلیغ، قوانین قانونی لازم را برای جلوگیری از پخش تبلیغات لالا یا خدمات یا عار متعلق به خود راد ر. ما در دنیای خودمان پول زیادی به دست آورده ایم.

ماده 5 – داوری مکلفند ضمن صدور حکم محکومیت مردم در این ماده، نسبت به محکومیت مدیران و مدیران شبکه های ماهواره ای غیرمجاز در این ماده اقدام می کنند.

ه بصرهه

گزارش 7- هرنوع همکاری با شبکه ها، رسانه ها و پلتفرم های موضوع ماده این قانون، بهمنظور تهیه و تولید محتوای (نوشتاری، دیداری و شنیداری) از مرحله نگارش تا ساخت و پخش هر تبعه ایرانی در قالب ساخت، بازیگر، کارگردان، تصویربرداری، اجرا. , صداگذاری, نویسندگی, تهیه موسیقی, تدوین, ساخت برنامه و آگهی و امثال آن, به میزان حسب مورد به یکی از اعدامهای درجه 5 تا 7 مورد در مواد (19) و (20) قانون مجازات اسلامی محکوم می شوند.

قانون 8- متخلفین از مقررات سازمان، با توجه به گستره انتشار، مخل اخلاق عمومی، مدت زمان پخش یا انتشار، خسارات وارده به عشق واقعی و حقوقی و میزان تأثیر تغییر احکام مندرج این ماده بر فرهنگ، آسایش و امنیت جامعه تحت پیگرد و. شما عضوی از جهان هستید.

با این حساب اگر طرح صیانت مانند آنچه مورد نظر قلیت تندروی مجلس است تصویب شود، راه حل برای جلوگیری از دسترسی مردم به شبکه های اجتماعی مجازی در دست است که با فعالیت های جرم انگاری در پلتفرم هایی چون توییتر و یوتیوب عملا اکثر مردم ایران مجرم تلقی خواهند شد و حتی حتی می شوند. ما حسابی از بهترین ها در جهان ساخته ایم و یکی از بهترین شیوه ها در جهان وجود دارد.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما