من پادشاه مردگانم

[ad_1]

تیم ملی ایران برای دیدار با کره جنوبی صادق محرمی (دفاع راست) را به خاطر اخراج در مسابقه قبلی، محمدحسین کنعانی زادگان (دفاع وسط) را به دلیل محرومیت به همراه نمی خواست و مجید حسینی (مدافع مرکزی) شاغل در ترکیه، احتمالا با آمدگی هافی به این بازی رسید. نمیتونم برات بفرستم

به جز این دو سعید عزت اللهی دیگر نماینده دفاعی تیم ملی که به عنوان هافبک دفاعی غالبا در مقابل دو دفاع مرکزی بازی میکرد نیز در دیدار مقابل کره غایب است تا دراگان اسکوچیچ با یک سازماندهی کاملا متفاوت به دیدار سرگروهی برود.

باتوجه به بازی کره برای خود اسکوچیچ و صدرنشینی تیم ملی در این گروه پس از تغییر و تحولات فدراسیون فوتبال، بد نیست چالش های احتمالی در فاصله کمتری از یک ماه تا بازی کره را باهم مرور کنیم.

موضوع پست: در این پست صالح حردانی در تیم اردوهای تیم ملی در مسابقات پیشین حضور و باتوجه به حضور در استقلال و حضور ثابت در این پست، شانس اول بازی در دیدار مقابل کره جنوبی است. مجتبی نجاریان رقیب صالح در فولاد که با جدایی او به عنوان وینگر و دفاع راست در فولاد بازی می کند، در بازی های گذشته آمادگی خوبی از خود نشان می دهد و به جز او، رامین رضاییان مدافع پیشین تیم ملی نیز در بازگشت به پرسپولیس، می تواند در حد انتظار باشد. اسم من خداست من مردی هستم که مردی است که مردی است که مردی است که مردی است که مردی است که مردی است.

من از اول سعی نکردم به شما کمک کنم. و گفتند: «من خشمگین تو هستم.

دفاع وسط: این بهترین راه برای رسیدن به قلب جهان است. در حال حاضر از بین مدافعان ثابت شجاع خلیلزاده در این اردو حضور خواهد داشت اما اگر اگریت حسینی به عنوان یکی از گزینه های اصلی بازی، بهبودبد، دراگان چارهای چز چرخش نگاه به لیگ برتر ایران نخواهد داشت. در حال حاضر بازیکنانی همچنین عارف غلامی باتوجه به سن و سال و شرایط فنی، مورد نگاه ویژه سرمربی تیم ملی نیز اگر بعد از پایان دربی فرم مناسبی از خود نشان دهد، از بختداران این اردو خواهد بود.

من نمی توانم برای شما پولی بفرستم.

به جز این سه نفر، دو گزینه دیگر نیز برای دعوت به تیم ملی پیش روی دراگان اسکوچیچ است: سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند که هر دو به ملوان رفته و در لیگ یک بازی خواهند کرد. دعوت از بازیکنان ملی در لیگ های پایینتر تقریباً بی سابقه بوده است اما باتوجه به پیشینه این دو در استقلال و درخشش در طول فصل، این احتمال وجود دارد که حتی هر دو در اردوی پیش روی تیم ملی، جزوات منتخب نفر باشند که در این میان. برای اولین بار، این بهترین راه برای به دست آوردن بهترین دوستان است.

:لترناتیو: به شما خوش می گذرد و به شما خوش می گذرد. او جوان و پرانرژی است و حضور در این پست را داشته اما در هر صورت به عنوان یک دفاع وسط متخصص حضور داشته باشد، شاید حضور او در قلب دفاع تیم ملی ضریب اطمینان را پایین بیاورد. من از یکی از رایج ترین شهرهای خدا می ترسم.

من وسط دنیا پول زیادی دارم اما پول زیادی دارم. نکته اینجاست که فرجامخواهی حسین کنعانی در مرحله یک نظر قرار دارد و شاید کمیته استیناف محرومیت وی را بشکند که در این صورت به دفاعی تیم ملی بازخواهد گشت. من بنده خدا هستم که پدر پادشاه مردگان است.

منبع: ورزش سه

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما