ناوجوت سینگ سیدهو: هیچ پسر MLA ریاست نمی‌کند… اگر فردی ممتاز به آن برسد، استعفا می‌دهد.

[ad_1]

دهلی نو: ناوجوت سینگ سیدو، رئیس کنگره پنجاب، روز یکشنبه (6 فوریه 2022) به مردم اطمینان داد که اگر به عنوان کمیته کنگره پرادش (PCC) ادامه دهد، هیچ پسر MLA تحت درمان خاصی قرار نخواهد گرفت. سیدو همچنین قول داد که اگر پسر یکی از MLA به ریاست برسد، از سمت خود استعفا خواهد داد.

ناوجوت سینگ سیدو، رئیس کنگره پنجاب، گفت: “من قول می دهم که اگر به عنوان رئیس PCC ادامه دهم، هیچ پسر MLA ریاست را نخواهند گرفت، کارگران … استعفا خواهند داد اگر فردی ممتاز به آن برسد….”

اظهارات ناوجوت سینگ سیدو قبل از اینکه کنگره چارنجیت سینگ چانی را به عنوان کاندیدای نخست وزیری برای انتخابات پنجاب معرفی کند، بیان شد.

ناوجوت سینگ سیدو این اظهارات را در یک گردهمایی مجازی در پنجاب با عنوان “Aawaz Punjab Di” که توسط رئیس پیشین کنگره، راهول گاندی از لودیانا مورد سخنرانی قرار گرفت، بیان کرد.

علاوه بر این، سیدو ضمن تمجید از رهبری راهول گاندی، گفت که او بود که سال گذشته یک دالیت را به عنوان وزیر ارشد پنجاب انتخاب کرد. سیدو گفت: «انقلاب، لحظه تغییر است، لحظه ای که می تواند زندگی مردم را بهتر کند.

او افزود: “ما به چیزی نیاز نداریم، ما فقط به رفاه پنجاب نیاز داریم. عشق من به پنجاب همیشه بهبود آن را می خواست.”

در همین حال، طبق اعلام کنگره، این تجمع مجازی پس از تماشای پخش زنده تلویزیونی آن توسط 11 هزار نفر در شبکه های اجتماعی، همه رکوردها را شکست. این تجمع مجازی روز یکشنبه برگزار شد.

رئیس رسانه های اجتماعی کنگره، روهان گوپتا، گفت: “نکته منحصر به فرد در مورد این راهپیمایی، مخاطبان زیادی از بیش از 90000 نفر بود که همزمان در صفحه فیس بوک راهول گاندی، تجمع را به صورت زنده تماشا کردند. 8.8 لک، 42000 نظر، 1.1 میلیون بازدید و 6000 اشتراک گذاری که آن را به یکی از موفق ترین رالی های مجازی تبدیل کرده است.

تلویزیون زنده



[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما