چهار تاکتیک ساده برای تعمیر چاپگر لیبل کشف شد

اگر فقط چند صفحه در روز چاپ می کنید، لازم نیست نگران میزان طراحی چاپگر باشید، همانطور که در چرخه کار ماهانه توصیه شده (نه حداکثر) آن تعریف شده است. چرخه کاری توصیه شده معمولاً به میزانی است که می تواند به طور منظم تحمل کند و همچنان به اندازه سال هایی که برای آن طراحی شده است دوام بیاورد. Push lock از ورودی های جدول دسته در Executive و در Object Manager (برای محافظت از ساختارهای داده و توصیفگرهای امنیتی) و Memory Manager (برای محافظت از قفل های مربوط به AWE) محافظت می کند. هر چاپگر مدرنی به خوبی با آنها کار می کند.

این مقاله به بررسی پرینترهای جوهرافشان صنعتی و چاپگرهای حرارتی صنعتی، دو مورد از رایج ترین انواع چاپگرهای موجود در حال حاضر، با اطلاعاتی در مورد مزایا و معایب هر کدام، کاربردهای معمولی و منابعی برای انتخاب چاپگر بعدی شما می پردازد. بیشتر چاپگرهای اداری و تعداد فزاینده‌ای از چاپگرهای خانگی، دارای جک اترنت، پشتیبانی از اتصال بی‌سیم Wi-Fi یا هر دو هستند که به شما امکان می‌دهد چاپگر را با شبکه خانگی یا اداری خود به اشتراک بگذارید. همه به صاحبان چاپگرهای منتخب این گزینه را ارائه می دهند که برای چاپ تا تعداد معینی از صفحات، هزینه ماهانه بپردازند. پرینترهای لیزری Neverstop HP رویکرد مشابهی را فقط با تونر لیزری حجیم ارائه می دهند. به عنوان یک قاعده، چاپگرهای لیزری برای اسناد متنی به سرعت مورد ادعای خود نزدیک می شوند، که نیاز به زمان زیادی برای پردازش ندارند. این برنامه‌ها می‌توانند مقدار قابل‌توجهی در هزینه شما صرفه‌جویی کنند، به خصوص اگر بیشتر به صورت رنگی چاپ می‌کنید و نزدیک به تعداد صفحات موجود در طرح چاپ می‌کنید. عمق سیاه یک گره به عنوان تعداد گره های سیاه از ریشه تا آن گره (یعنی تعداد اجداد سیاه پوست) تعریف می شود.

حداکثر چرخه کار حداکثری است که چاپگر باید اجازه داشته باشد در ماه چاپ کند بدون اینکه بر حداکثر تعداد صفحاتی که می تواند در طول عمر خود چاپ کند تأثیر بگذارد. اگر به اندازه‌ای چاپ می‌کنید که چرخه کار مهم باشد، چاپگری نخرید که این اطلاعات را در مشخصاتش لحاظ نکرده باشد. آیا باید یک چاپگر بازسازی شده بخرید؟ گفتنی است، اگر چاپگر بازسازی شده یا کارکرده ای خریداری می کنید، آن را از یک منبع قابل اعتماد تهیه کنید، مطمئن شوید که توسط سازنده تایید شده است و به دنبال ضمانت و دوره بازگشت معقول باشید. رسیدن به بازده مثبت سرمایه گذاری بسته به توان شما می تواند مدتی طول بکشد.

همچنین می‌تواند آن فایل را گرفته و روی یک دیسک کاملاً جدید یا دیسک اصلی قرار دهد، و کاملاً همان چیزی که رایانه با ویندوز بود، همه به‌روزرسانی‌ها، همه برنامه‌ها و داده‌ها، درایورهای چاپگر، همه چیز به حالت قبل بازیابی می‌شود. فایل ساخته شد اگر این برای مدل شما در دسترس است، اغلب می تواند بهترین راه باشد. اکثر شرکت های چاپگر بزرگ اکنون برنامه های تلفن همراه ارائه می دهند تا بتوانید با تلفن خود عکس بگیرید و مستقیماً بدون نیاز به انتقال آن به رایانه، آن را چاپ کنید. بنابراین هر زمان که برای مشکلات لپ‌تاپ، دسک‌تاپ و کامپیوتر به پشتیبانی و کمک HP نیاز داشتید، برای پشتیبانی پس از گارانتی لپ‌تاپ یا دسک‌تاپ با مرکز خدمات hp Thane near me تماس بگیرید. سازمان کامپیوتر و برنامه نویسی زبان اسمبلی. جوهر افشان ها اغلب ادعا می کنند که سرعت بیشتری نسبت به لیزرهای گران قیمت دارند، اما معمولاً این ادعاها را برآورده نمی کنند. برای لیزر، و همچنین برای چاپ متن و گرافیک جوهر افشان، این به معنای وزن سنگین‌تر و احتمالا سطح سفید روشن‌تر است.

برخلاف پرینترهای جوهرافشان، چاپگرهای حرارتی جوهر مایع را از طریق نازل برای تولید تصاویر اسپری نمی کنند. و فکر نکنید که بتوانید مخفیانه از آن جوهر مرتد فرار کنید: اگر چاپگر شما به اینترنت متصل باشد، ممکن است تخلف شما را به سازنده گزارش دهد. همچنین، استفاده از جوهر غیر تایید شده توسط سازنده می تواند ضمانت شما را نقض کند. چاپگرها به جایی رسیده‌اند که پیشرفت‌ها به ندرت و تدریجی انجام می‌شود، بنابراین خرید چاپگری که چند سال از عمر آن می‌گذرد، به معنای قربانی کردن هیچ فناوری پیشگامانه‌ای نیست. بیانیه‌ای توسط سازنده که قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و عملکردهای اختیاری و همچنین برنامه‌های افزودنی پیاده‌سازی شده را نشان می‌دهد. برای پرینترهای مخزن جوهر افشان و پرینترهای لیزری تونر فله، جوهر یا تونر سازنده چاپگر به اندازه کافی هزینه ندارد که مشکل ساز باشد. هزینه: چاپگرهای جوهرافشان، کارتریج‌ها و لوازم به طور گسترده‌تری در دسترس هستند و بنابراین ارزان‌تر از همتایان حرارتی خود هستند. چاپگرهای جوهرافشان بدون اشکال و معایب نیستند. AIOهای مناسب نسبت به همتایان خود که فقط چاپگر هستند گرانتر نیستند. در واقع، بیشتر پرینترهای خانگی برای سرعت ساخته نشده‌اند، و اغلب لیزرهایی که ادعا می‌کنند صفحه در دقیقه بالا (ppm) هستند، صفحه اول را هنگام محاسبه رتبه‌بندی حذف می‌کنند و به طور جداگانه زمان انتشار صفحه اول (FPO) بسیار کندتر را نشان می‌دهند.

بهترین چاپگر برای استفاده خانگی چیست؟ تهیه عکس یا کاغذ مات با مارک چاپگر شما معمولاً بهترین انتخاب خواهد بود. تولید کنندگان چاپگر جوهر و کاغذ را برای کار با هم طراحی می کنند و اغلب کاغذهای ارائه و عکس های مختلفی را ارائه می دهند. بسیاری از تولیدکنندگان ابزارهای اداری را برای کمک به بخش های فناوری اطلاعات ارائه می دهند تا امنیت چاپگر را تضمین کنند. ScreenTip: یک پنجره پاپ آپ کوچک که زمانی که کاربران به یک مورد اشاره می کنند، راهنمایی مختصر و حساس به زمینه ارائه می دهد. اندازه‌گیری DPI به کاربران می‌گوید که چند قطره کوچک می‌توانند در طول یک اینچ روی صفحه قرار بگیرند. رنگ‌ها و اندازه‌های این قطرات را می‌توان تغییر داد تا تصاویری واضح و واقعی ایجاد شود. چاپگرهای جوهرافشان هزاران قطره جوهر را روی یک تکه کاغذ می پاشند، جایی که رنگ ها با هم ترکیب می شوند و یک تصویر یا متن را تشکیل می دهند. این چاپگرها بیشتر در خانه ها و دفاتر کوچک رایج هستند، اگرچه بسیاری از شرکت های چاپ تجاری از چاپگرهای جوهرافشان صنعتی برای تولید بروشورها، بروشورها و سایر قطعات با کیفیت بالا استفاده می کنند. چاپگرهای تجاری قابل حمل رایج نیستند، اما می توانند برای کاربردهایی مانند چاپ یک پیشنهاد برای یک مشتری بالقوه در حالی که در دفتر کار یا میز آشپزخانه خود نشسته اند، یا چاپ آخرین نسخه جزوه برای یک مشتری بالقوه در حالی که در خانه شما نشسته اند مفید باشند. ماشین، درست قبل از جلسه

Windows Media Player همچنین از پشتیبانی سخت افزاری جدیدتر برای دستگاه های قابل حمل با استفاده از پروتکل انتقال رسانه و API Windows Portable Devices مبتنی بر درایور درایور کاربر استفاده می کند. Remote Assistance اجازه می دهد تا دعوت نامه ها را برای شخص پشتیبانی از طریق ایمیل، Windows Messenger یا ذخیره دعوت نامه به عنوان یک فایل ارسال کنید. این چاپگر که توسط Polaroid و Lady Gaga طراحی شده است، به مردم اجازه می دهد مستقیماً از تلفن همراه یا دوربین دیجیتال چاپ کنند. اسمولوکوفسکی قبلاً بزرگترین سهامدار پروژه غیرممکن بود – شرکتی که برای ادامه تولید فیلم سازگار با پولاروید پس از خروج خود پولاروید از بازار تشکیل شد – پسرش اسکار متقاعد به سرمایه گذاری در آن شد. پولاروید برای نقض پتنت های خود توسط کداک 12 میلیارد دلار درخواست کرد. بازگرداندن برگه رای داده شده یا بسته اطلاعاتی رای دهندگان با استفاده از وسایل الکترونیکی. 90 روز پس از خرید فرصت دارید تا تعویض یا مرجوع کنید. بسیاری از مدل های کسب و کار محور دارای ویژگی چاپ خصوصی هستند، به طوری که پس از ارسال کار چاپ به چاپگر، باید یک پین را در کنترل پنل چاپگر وارد کنید تا در واقع آن را چاپ کنید. چند چاپگر می توانند برای چاپ از طریق ارتباط میدان نزدیک (NFC) تنها با ضربه زدن روی تلفن یا تبلت به نقطه خاصی از چاپگر به دستگاه تلفن همراه متصل شوند، اما به نظر می رسد مد NFC در حال محو شدن است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تعمیرات لیبل پرینتر لطفا از صفحه ما بخواهید.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما