فدرال رزرو 219 میلیون دلار برای کمک به خشکسالی برای کشاورزان و دامداران در سراسر ساسک و غرب کانادا اعلام کرد & رجینا Globalnews.ca

به قلم موسی عمران گلوبال نیوز

ارسال شده در 22 اکتبر 2023 ساعت 8:58 ب.ظ

اندازه فونت مقاله را کاهش دهید

اندازه فونت مقاله را افزایش دهید

دولت فدرال 219 میلیون دلار برای حمایت از کشاورزان و دامداران در غرب کانادا اعلام کرده است که تولیدکنندگان دام ساسکاچوان بیشترین سود را خواهند برد.

شرایط خشکسالی چندین سال است که منطقه را تحت تأثیر قرار داده و باعث آتش سوزی های متعدد جنگل ها و هجوم ملخ ها شده است.

دیوید ماریت وزیر کشاورزی ساسکاچوان گفت: “ما می خواهیم ذخایر پرورشی را در استان ساسکاچوان حفظ کنیم، و بنابراین این برنامه واقعاً به اصلاح نژاد اختصاص یافته است، برای بخش دام در استان ساسکاچوان.”

در بیانیه ای که به گلوبال نیوز ارائه شد، وزارت کشاورزی فدرال گفت که این “سرمایه گذاری قابل توجه” به تولیدکنندگان کمک می کند تا برخی از هزینه های فوق العاده ای را که امسال با آن مواجه شده اند پوشش دهند.

ساسکاچوان 77 میلیون دلار از بودجه فدرال دریافت کرد. دولت استانی قبلاً در ماه اوت به تولیدکنندگان کمک مالی ارائه کرده بود و ماریت گفت که این پول راه طولانی را به سمت بهبودی خواهد برد.

در حال حاضر روند

  • با برگ های تراشیده خداحافظی کنید. یکی از این جایگزین ها را برای حیاط تمیزتر امتحان کنید

  • فکر می کردم به قله تیلور سوئیفت رسیده ایم – اشتباه کردم

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

انجمن شهرداری های روستایی ساسکاچوان از این خبر استقبال کرد، اما رئیس جمهور ری اورب گفت که می توان کارهای بیشتری انجام داد، به خصوص پس از یک سال مانند این.

او گفت: «این نوع رویدادهای شدیدی که ما در حال حاضر داریم، به ویژه در جنوب غربی، نیاز به نوع دیگری از اقدام، به نظر من، از طرف دولت فدرال دارد».

اورب گفت که این سازمان قصد دارد با دولت فدرال ملاقات کند تا برای برنامه های بیشتر مانند آبیاری گسترده و برنامه های بیمه بهتر لابی کند.

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما