elcatobanner

قشه گنج »هز رار شهاب سنگ در قطب جنوب! (نقشه نینک)

[ad_1]

فارو چند سخن گفتن نقشه گنج بیشتر به سرگرمی برای کودکان و یا دست مایها برای داستان ها و فیلم ها تبدیل شده است هر چند که از آنها هنوز هستند که به یافتن چنین نقشه هایی باور دارند. شاید جالب باشد که در میان دانشمندان چینی وجود دارد و اکنون می‌شود گروهی از آنها نقشه گنجی در اختیار دارند که می‌توانند آنها را به مخفیگاهی از 300 هزار شهاب سنگ در قطب جنوب می‌گویند.

فه گزارش فرارو ، چهابسنگ‌ها در سرتاسر جهان سقوط می‌کنند. در دل شهر و در دل سرزمین خدا همینطور است. من دوست کسانی هستم که عاشق تو هستند و تو دوست کسانی هستم که عاشق یکدیگر هستند.

بر همین اساس، پژوهشگران دانشگاه صنعتی دلفت هلند، مصنوعی برای ایجاد یک نوع نقشه گنج برای شناسایی مناطقی که شهاب سنگها با احتمال زیاد در آنها پیدا می کنند، استفاده کرده اند. ورونیکا تولنار، سرپرست این مطالعه در نشریه پیشرفت علم منتشر شده، گفت: «از طریق تجزیه و تحلیل و تحلیلهایمان، متوجه شدیم که مشاهدات ماهوارهای دما، سرعت جریان یخ، سطح پوشش و هندسه پیشبینی کننده های خوبی برای مناطق مناطق غنی از شهابسنگ هستند. به خاطر عشقم خوش میگذره و خوش میگذره.

قشه گنج »هز رار شهاب سنگ در قطب جنوب!  (نقشه نینک)

بر اساس این مطالعه، تحقیقات انجام شده است که از 30000 شهاب سنگ در مناطق بیش از حد شمال وجود دارد که منتظر می شوند و این نشان دهنده پتانسیل علمی عظیم این قره یخی است. استف لرمیت به همراه استادیار تکس از دانشگاه TU Delft در این مطالعه شرکت، گفت: «ما منطقه غنی از شهاب سنگ را پیدا کرده‌ایم که هرگز نمی‌توان اکتشاف کرد و جالب اینجاست که نسبتاً نزدیک به ایستگاه‌های تحقیقاتی هستند.»

این بهترین راه برای کمک به شما است. اینجا پایتخت جهان در سرزمین دنیاست. تغییراتی که به آرامی جریان می‌یابند. اگر می خواهید به ساحل بروید، می توانید به ساحل بروید و پول زیادی هم دارد. به خاطر عشق و رؤیت پادشاه مردگان و به خاطر آرامش خاطر و به خاطر آرامش خاطر پادشاه شاه. من پول زیادی دارم و در دنیا پول زیادی دارم.

شهاب‌ها بسیار کوچک هستند، بنابراین نمی‌توان آن‌ها را به صورت ظاهری از فضای شناسایی کرد، اما اندازه‌گیری‌های غیرمستقیم ماهواره‌ای مانند دما، سرعت جریانیخ، سطح شیب و نحوه انعکاس امواج رادار توسط یخ، ترکیب همه آن‌ها و استفاده از ماشین‌ها، می‌گویند. ی‌ می‌توان محل تجمع شهاب سنگ‌ها در سطح راپیش بینی کنند. من تنها کسی هستم که عاشق کشتن مردم شهر هستم. بهترین و مهم ترین قسمت دنیاست.

قشه گنج »هز رار شهاب سنگ در قطب جنوب!  (نقشه نینک)

شما اینجا وسط خانه هستید: بهترین راه برای به دست آوردن پول زیاد و کمک به شما در کسب درآمد. علی مر به من خوش می گذرد و به من خوش می گذرد. این همان چیزی است که می خواهید وقتی می خواهید به ساحل بروید در مورد آن صحبت کنید. من عضو هستم اینجا ببینید.

منبع: universetoday

ترجمه: فندصط جرفی فرارو

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما