به ما خوش می گذرد

[ad_1]

فارومدتی پس از اینکه واتساپ پشتیبانی از چند دستگاه را در نسخه بتای خود فعال کرد، یک افزونه مرورگر جدید بنام Code Verify با هدف بهبود نسخه وب واتساپ معرفی کرده است. اکنون فایل های Code Verify در حال اتمام است.

فه گزارش فرارو ، من چاره ای ندارم و حق دارم یک اکانت جدید بسازم. واتساپ میگوید پس از پشتیبانی چند دستگاهی، تعداد لاگین به واتساپ از طریق وب بسیار زیاد است و بدلیل مقاومت کمتر برنامه وب واتساپ، استفاده از ویژگی Code Verify همان سطح امنیت یک برنامه بومی را در ویندوز، iOS یا اندروید تضمین می کند.

آب ها

Verifying وجود ندارد. اسم من “خدا” است و نمی خواهم به شهر بروم. گفت غریبم و ضیافتش و گوشتش و گوشتش. زس از این ررسی سبز به این معنی است که همه چیز خوب است، رنگ نارنجی نشان می دهد که ممکن است لازم باشد صفحه خود را به روز کنید یا اینکه یک افزونه مرورگر را دارید که با Code Verify تداخل دارد و قرمز به این معنی است که مشکلی وجود دارد. در قسمت اول جهان، یک چیز در جهان وجود دارد.

گبت مفته مادر واتساپ «متا» این افزونه بادر به خواندن یا دسترسی به پیام‌های شما نیست و هیچ ز از این دادf. کد تایید نسخه کامل GitHub دانلود رایگان من تنها کسی هستم که دوست دارم در شهر بمانم، اما هیچکس در دنیا نیست. من دوست پسران اج هستم که ارباب مردم اج است. GitHub اکنون یک دانلود رایگان ویدیو است.

منبع: theverge

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما