خرید آنتی ویروس برای محافظت از سیستم در بر

  • منظور از آنتی ویروس مناسب برای کاربران خانگی، شرکتی و سازمانی چیست؟ این مقاله را تا پایان مطالعه کنید تا بتوانید بهترین آنتی ویروس را برای شرکت، کامپیوتر شخصی یا موبایل و تبلت خود انتخاب کنید.
  • کنترل برنامه eScan شامل ماژول لیست سفید است که امکان اجرای تنها برنامه های منتخب را می دهد ، در حالی که اجرای مابقی را محدود می-کند.
  • از جنبه های منفی این آنتی ویروس ها نداشتن پشتیبانی های تلفنی و آنلاین است که معمولا توسط ما ایرانی ها کمتر استفاده می گردد، همچنین برخی محدودیت ها در برنامه، برای مثال غیرفعال شدن اسکن ایمیل ها و غیره.
  • با عضویت در کانال تلگرام IranSetup از لایسنس های رایگان ، تخفیف در صفحات پنهان ، آموزش‌ها ، اطلاعیه ها و هشدارها مطلع شوید.

خرید آنتی ویروس برای محافظت از سیستم

لایسنس های موجود در وب سایت تمام ورژن های (12- محصولات ESET را بدون نیاز به تغییر IP اکتیو میکند

AV-Test.org محصولات امنیتی را در زمینه های حفاظت، تعمیر و قابلیت – هر 3 ماه آزمایش می کند. ESET تمام الزامات را برآورده کرد و برای هر تمام سیستم عامل ها گواهینامه دریافت کرد. در وب سایت نادمارکت از مبلغ هر فروش محصول از طرف مشتری مبلغی جهت کمک به بنیاد خیره محک پرداخت می شود. که تمامی مجوزهای قانونی لازم جهت فعالیت خود را کسب کرده و سالهاست افتخار خدمات رسانی به هزاران مشتری دائمی خود را دارد. کاهش سرعت در هنگام کارکردن با سیستم، همواره سبب آزرده خاطر شدن کاربران در هنگام استفاده از سیستم بوده و برخی از آنتی ویروس ها به دلیل سنگینی حجم برنامه و به اختصاص گرفتن بخشی از منابع سیستم کاربر، موجب کندی سرعت سیستم ها می شوند. برای دانلود آموزش نصب و فعال سازی آنتی ویروس ها به صفحه آنتی ویروس مورد نظر مراجعه کنید.

در دنیای پیشرفته فناوری اطلاعات که در آن تقریباً همه از رایانه‌ها و دستگاه‌های هوشمند استفاده می‌کنند، به دنبال یک سطح امنیت بالا برای سیستم‌های خود هستیم. یکی از شاخص‌ترین عوامل امنیتی که باید در نظر گرفته شود، وجود آنتی ویروس قوی و کارآمد است. با خرید آنتی ویروس مناسب، می‌توان سیستم خود را در برابر حملات مخرب و نفوذی از طریق ویروس‌ها و بدافزارها محافظت کرد.

آنتی ویروس یک نرم‌افزار امنیتی است که طراحی شده است تا ویروس‌ها، کرم‌ها، تروجان‌ها و دیگر نرم‌افزارهای مخرب را شناسایی و از سیستم شما حذف کند. با خرید و نصب یک آنتی ویروس قوی، می‌توانید از دستگاه‌های خود در برابر حملات مخرب محافظت کنید و از از دست دادن اطلاعات مهم و حساس جلوگیری کنید.

امروزه با پیشرفت روزافزون فناوری، ویروس‌ها و بدافزارها نیز هر روز قدرت بیشتری به دست می‌آورند و روش‌های جدیدی برای نفوذ و تخریب سیستم‌ها پیدا می‌کنند. بنابراین، خرید آنتی ویروس مناسب و بروزرسانی منظم آن امری ضروری است.

پشتیبانی 24 ساعته به صورت تلفنی – واتساپ – تلگرام و همچنین مشاوره قبل خرید در مورد محصولات آنتی ویروس خانگی – سازمانی و مایکروسافت – مشتاقانه منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم. بر خلاف دیگر آنتی ویروس ها که دارای هسته ی سنگینی می باشند و در زمان اجرای برنامه ها و بازی ها برخی از منابع سیستم را در اختیار می گیرند و سبب کندی و افت سرعت می شوند. این نسخه مولتی دیوایس است یعنی قابلیت نصب بر روی سیستم عامل‌های ویندوز، مک، اندروید را داراست. اورجینال کی دارای نماد اعتماد از وزارت صنایع بازگشت 100% پول شما را در صورت بروز مشکل در لایسنس و یا آپدیت آنتی ویروس تضمین میکند. ◀ بهترین نمایش وب سایت در نسخه نهایی Firefox (دانلود) و نسخه نهایی Google Chrome (دانلود) می باشد. می توانید با ثبت نام در سامانه پشتیبانی آنلاین آرانکو سوالات خود را در رابطه با آنتی ویروس ها بپرسید و کارشناسان ما در اولیت فرصت (زمان تقریبی 1 تا 30 دقیقه) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

تنظیمات پیش فرض اسکن برای به حداکثر رساندن عملکرد و امنیت رایانه شما پیکربندی شده است. با این حال برخی از گزینه ها به منظور پایین نگه داشتن زمان اسکن و جلوگیری از درگیری پیش فرض فعال نیستند. جاسوس افزار ها زیر مجموعه ای از مالور ها می باشند که همواره تهدید بزرگی برای سیستم میزبان می باشند.

خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32 پنج کاربره برای ویندوز

چند ویژگی مهم در آنتی ویروس

خرید آنتی ویروس

هنگام خرید آنتی ویروس برای محافظت از سیستم خود، چند ویژگی مهم را در نظر بگیرید:

  1. قدرت شناسایی: آنتی ویروس باید قدرت شناسایی و حذف ویروس‌ها را داشته باشد. از این رو، بهتر است یک آنتی ویروس با تکنولوژی پیشرفته و الگوریتم‌های هوشمند انتخاب کنید.
  2. کارایی و سبکی: آنتی ویروسی که انتخاب می‌کنید باید در عملکرد خود کارآمد و سبک باشد تا سیستم شما را کند نکند و منابع سخت افزاری را به طور غیرضروری استفاده نکند.
  3. قابلیت بروزرسانی: با تغییرات مداوم در تکنولوژی نرم‌افزارهای مخرب، آنتی ویروس شما باید قابلیت بروزرسانی داشته باشد تا بتواند با تهدیدات جدید مقابله کند.
  4. همچنین، پردیس خدمات متنوعی را در زمینه آموزش و پشتیبانی ارائه می‌دهد. پس از خرید لایسنس نود32 و ثبت سفارش فورا و بلافاصله پس از پرداخت ، کد فعالسازی لایسنس ها در حساب کاربری و از طریق ایمیل ارسال میشوند. به جرات می توان گفت آی نود یکی از موفق ترین سایت ها در زمینه فروش لایسنس های endpoint security با کمترین قیمت در بین سایت ها می باشد. ما با خرید لایسنس 30 کاربره تحت شبکه تمامی کلایت ها وسرور ها را به راحتی فعال کردیم. این نوع لایسنس ها ویژه ادارات، شرکت های کوچک و بزرگ و همچنین سازمان هایی نظیر دانشگاه ها و… می باشد.در این نوع سرویس حداقل یک ویندوز سرور وجود خواهد داشت که شما می توانید از بخش تماس با ما با کارشناس فروش ما در اتباط باشید تا بهترین نوع سرویس با هزینه بهینه برای شما پیشنهاد شود.

  5. امکانات متنوع: برخی آنتی ویروس‌ها قابلیت‌های امنیتی بیشتری نسبت به دیگران دارند. از جمله قابلیت اسکن فایل‌ها و لینک‌ها، محافظت از ایمیل‌ها و حتی مسدود کردن سایت‌های مخرب.
  6. با قابلیت آنتی‌فیشینگ دیگر لازم نیست نگران سایت‌های تقلبی که قصد دزدیدن اطلاعات شما را دارند باشید. با قابلیت گیمر-مود هم دیگر پاپ‌ آپها و پیغام‌ها وسط بازی کردن مزاحم‌تان نخواهند شد. فایل‌های پی‌دی‌اف و جاوا خطر آفرین با این محصول دیگر مشکلی ایجاد نخواهند کرد. با خرید لایسنس اینترنت سکیوریتی میتوانید هر کدام از محصولات نود 32 آنتی ویروس ، اینترنت سکیوریتی ، موبایل سکیوریتی را فعال کنید.

استفاده از کد امنیتی و یا اثر انگشت صفحه قفل جهت محافظت از برنامه ها و موبایل که سبب امنیت بالای گوشی همراه می شود. کارشناسان ما همواره در ارائه خدمات پشتیبانی فروش از طریق پشتیبانی آنلاین و شبکه های اجتماعی آماده پاسخگوی به شما عزیزان میباشند . G Data CyberDefense AG  یک شرکت نرم افزاری در حوزه امنیت سایبری مستقر در بوخوم آلمان است.

نکاتی برای خرید آنتی ویروس

قبل از خرید آنتی ویروس، می‌توانید این نکات را در نظر بگیرید:

  • تحقیق: قبل از خرید، با مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌ها، بهترین آنتی ویروس را انتخاب کنید.
  • آیا با خرید لایسنس ایست از بنیان سافت، می‌توانیم آن را در پنل مای ایست ثبت کنیم؟بله لایسنس محصولات ایست قابلیت ثبت در myeset.com را دارند. هسته هوشمند آنتی ویروس نود32 با شناسایی و از بین بردن این نوع ویروس ها ایمنی کامل سیستم شما را حفظ می کند. هر نرم افزاری به موازات مزایا و ویژگی‌های مثبتی که دارد، از معایبی نیز برخوردار است. از معایب این آنتی ویروس قدرتمند نیز می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم.

  • نصب و بروزرسانی: بلافاصله پس از خرید، آنتی ویروس را نصب کنید و همچنین مطمئن شوید که به طور منظم بروزرسانی می‌شود.
  • کسپرسکی برای شرکت ها و سازمان های مختلف، راهکار های متنوعی ارائه می کند. این راهکار ها بسته به نیاز آن سازمان و تعداد کاربران متفاوت خواهد بود. نصب ، تمدید و ارتقا آسان ، نرم افزار ما دارای تنظیمات ساده برای همه کارهای معمول طراحی شده است. زمانی که لایسنس شما منقضی شد، می توانید آن را به راحتی با خرید لایسنس نود 32 جدید تمدید کنید.

  • استفاده مناسب: با خرید آنتی ویروس، باید از آن به درستی استفاده کنید و تنظیمات مناسب را برای حفاظت از سیستم خود اعمال کنید.
  • که البته این نسخه در ورژن های جدید با نسخه اینترنت سکیوریتی جایگزین شده است. به عقیده بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه کامپیوتر و امنیت اطلاعات این آنتی ویروس یکی از سریع ترین و بهترین برنامه برای محافظت کامپیوتر در مقابل انواع ویروس ها، تروجان ها و کرم های اینترنتی است. تمام امکانات نرم افزار فقط با خرید لایسنس ارجینال برای آنتی ویروس نود 32 قابلیت فعال شدن دارند. اما دیگر آنتی ویروس اورجینال که در ایران به فروش میرسد آنتی ویروس اورجینال بیت دیفندر است. آنتی ویروس اورجینال بیت دیفندر جز آنتی ویروس های مطرح در جهان به حساب می آید. برخی افراد معتقدند خرید و فروش آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی برایشان سود مندتر است و برخی دیگر معتقدند خرید و یا فروش آنتی ویروس اورجینال بیت دیفندر سود بیشتری نصیبشان میکند.

مانیتور خانگی یا امنیت تمام دستگاه هایی که به اینترنت خانگی متصل هست، ویژگی جدید می باشد که Eset آن را ارائه کرده که در نسخه های اینترنت سکیوریتی و اسمارت سکیوریتی پریمیوم  قابلیت استفاده دارد. توجه بفرمایید که نسخه نود 32 فایروال ندارد و در صورت استفاده زیاد از اینترنت توصیه می‌کنیم نسخه ایست اینترنت سکیوریتی را خریداری نمایید. مقایسه آنتی ویروس نود 32 و نورتون فرصتی فراهم می‌کند که بتوانید از… راهکارهای امنیتی ارائه شده شرکت “ESET” برای حفاظت از گوشی های تلفن همراه موفق به شناسایی کامل بدافزارها و کدهای مخرب در آزمونهای این مرکز گردید. فایل ها یا دایرکتوری های خاص را برای هر گونه بدافزار یا الگوهای مخرب شناخته شده اسکن میکنند. به شما امکان می دهد هر زمان که بخواهید اسکن یک فایل خاص یا کل رایانه خود یا یک سی دی یا درایو فلش را آغاز کنید.

در نهایت، با خرید آنتی ویروس قوی و معتبر، می‌توانید سیستم خود را در برابر تهدیدات امنیتی محافظت کرده و از دستگاه‌های خود با آرامش استفاده کنید. یادآور می‌شویم که آنتی ویروس تنها یک ابزار امنیتی است و باید همراه با عملکرد امنیتی دیگری همچون استفاده از پسورد قوی، به‌روزرسانی سیستم عامل و عدم باز کردن فایل‌های مشکوک استفاده شود.

کاربران همواره اطلاعات، فایل‌ها، عکس‌ها ، فیلم‌های شخصی خود و اسناد کاری بسیاری مهمی را در تلفن همراه خود ذخیره می‌کنند. با خرید از ما بهترین و سریعترین پشتیبانی را از طریق تلفن، تلگرام، ایمیل و یا تیکت پشتیبانی دریافت eset smart security premium لایسنس خواهید کرد. ◀ کاربران گرامی با توجه به اینکه سرورهای سایت در ایران قرار دارند توصیه میشود در مدتی که در سایت حضور دارید VPN خود را خاموش نگهدارید زیرا در اتصال به درگاه های بانکی نیز ممکن است دچار مشکل شوید.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما