رهایی از لایک اینستاگرام یکبار و برای همه

برای خرید این فالورها و انواع خدمات دیگر در زمینه اینستاگرام شما می توانید به سایت ها و مرجع هایی که اقدام به ارائه خدمات در زمینه شبکه های اجتماعی می کنند، مراجعه کنید و با انتخاب خدمات مورد نیازتان خرید خود را انجام دهید. افرادی که ساعات زیادی را در اینستاگرام سپری می کنند، به خوبی با این واژه آشنایی دارند. اگر پیجتان فالوور فیک داشته باشد، حتی اگر پستهایتان بتوانند به اکسپلور راه پیدا کنند، پس از مدتی که اینستاگرام وجود فالوور فیک را تشخیص داد، پستتان را از اکسپلور حذف میکند. در این بین بسیاری از کاربران با دیدن رشد اندک صفحهای که ایجاد کردهاند ناامید شده و در میانهی راه آن را رها میکنند. در تمام ربات های اینستاگرامی از نینجاگرام خارجی گرفته تا سایت های ایرانی و پنلی شما میبایست با اکانت و یوزر و پسورد خود لوگین نمایید. مورد بعدی که در این زمینه مطرح می شود این است که با توجه به فیک بودن این فالورها شما می توانید از آنها انتظار لایک، کامنت، ویو و به طور کلی برقراری تعامل داشته باشید.

  • زمان سفارش هرگز پیج خود را غیر فعال نکنید
  • قیمتهای نسبتا بالاتر
  • ۱۰۰M یعنی ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ دنبال کننده
  • بالاترین سرعت ایران
  • خرید فالوور ( ایرانی و بین الملل)
  • فرآیند خودکار
  • فروش فالوور اینستاگرام

Red Yellow and Green class= چیزی که این روزا خیلی شایع شده و حسابی توجه همه رو به خودش جلب کرده ، خرید فالوور اینستاگرام هست. خرید فالوور فیک اینستاگرام یکی از انواع خرید فالوور ارزان است که معمولا به وسیله پیج های تازه کار مورد استفاده قرار می گیرد. پارس فالوور با سرورهای پرقدرتی که دارد می تواند، با قیمت مناسب تمام سفارش های شما را در تمام شبکه های اجتماعی انجام دهد و شما را به هدف مورد نظر خود برساند. این نکته را در نظر داشته باشید که فالوورهای بیشتر برای شما، فروش و درآمد بیشتر خواهد داشت. نکته ای که در مورد فالوور اینستاگرام فیک وجود دارد این است که اینستاگرام و الگوریتم درون برنامه ای ان حساسیت های خاصی بر روی این نوع از فالوورها دارند. مشکل بعدی هم به خود اینستاگرام و الگوریتم ان باز می گردد. اگر دغدغه قیمت فالوور واقعی اینستاگرام را دارید ما در بالاتر قیمت ان را قید کرده ایم و تمام تلاش خود را کرده ایم تا با مناسب ترین قیمت این سرویس را ارائه دهیم.

لایک اینستاگرام

یعنی شما میتونی با خرید تعداد زیادی فالوور فیک از سایت مای ممبر در مدت کوتاهی شاهد رشد مشتریات و افزایش درآمدت باشی. نخستین مزیتی که برای خرید فالوور فیک اینستاگرام مطرح می شود این است که شما در مدت زمانی کوتاه می توانید عددی که برای فالوورها در پروفایل به نمایش درمی آید را به هر اندازه ای که می خواهید افزایش دهید. هرچقدر تعداد فالوورهای واقعی و ارگانیک پیج بیشتر شود پیج شما پیشرفت کرده و در اصطلاح مرسوم اینستاگرام بالا می آید. پس در نخستین گام با بالا رفتن اعتبار پیج شما می توانید فالوورهای واقعی و ارگانیک جذب کنید.

تو توی کمتر از 20 ساعت افزایش بدی.

اما خرید فالوور در کمترین زمان ممکن و همچنین با قیمت بسیار کم نسبت به تبلیغات باعث می شود ک شما به راحتی بتوانید فالوورهای پیج خود را افزایش دهید. در پایان لازم است به این موضوع اشاره نماییم که مای ممبر یکی از بهترین ارائه دهندگان فالوور واقعی است و شما می‌توانید با اعتماد به آن، بازدهی تبلیغات کسب و کارتان را بالا ببرید. تبلیغات و افزایش فالوور از طریق اینستاگرام برای شما خیلی به صرفه و آسان است . مهم نیست که توی اینستاگرام تازه وارد شده باشی یا صفحه کسب و کار خودتو داشته باشی، میتونی بدون محدودیت فالوور های پیج اینستاگرامتو توی کمتر از 20 ساعت افزایش بدی. نکته مهم دیگر این که شما باید تناسب بین تعداد فالوور و لایک ها را در نظر بگیرید. اگرچه الگوریتم های هوشمند اینستاگرام روزانه فعالیت شما را زیر نظر دارند اما در صورتی که به صورت حرفه ای و دقیق از این روش استفاده کنید هرگز متوجه روند کاری شما نمیشود.

شما نیاز داریم و نیازی به پسورد اینستاگرام شما نیست.

کاربران و مشتریان شما، نباید تصور کنند که شما قصد فریب دادن و یا سواستفاده کردن از آنها را دارید. این پکیج ها مناسب برای افرادی است که می خواهند به سرعت و با قیمت ارزان و در عرض چند دقیقه یا چند ساعت تعداد فالوور را منبع افزایش دهند. مای ممبر فالوورهای فیک را با بهترین کیفیت به شما ارائه میکند. ما در مجموعهی زر ممبر به هیچ عنوان برای هیچ یک از سفارشات درخواست نام کاربری و رمز عبور پیج را نمیکنیم، پس از این بابت خیالتان راحت است. برای این که فالوور خریداری کنید نیازی نیست که رمز عبور پیج‌تان را در اختیار فروشنده قرار دهید. برای انجام سفارش فالوور اینستاگرام، فقط به نام کاربری اینستاگرام شما نیاز داریم و نیازی به پسورد اینستاگرام شما نیست. پس از ثبت هر سفارش برای ما پیامی ارسال خواهد شد و نیازی به تماس و پیگیری از سمت شما نخواهد بود. احتمالا شما هم این موضوعات را شنیده اید که تاگرام که شما خریداری کرده اید باکیفیت باشد و برای پیج شما فالوورهای واقعی جذب کند. احتمالا شما هم وقتی وارد پیج جدیدی می شوید و قصد فالو کردن آن را دارید اولین چیزی که به آن نگاه می کنید، تعداد فالوورهای آن است.

خرید فالوور اینستاگرام

حال که با خرید فالوور فیک اینستاگرام و مزایا و معایب آن آشنا شدیم احتمالا این پرسش برایتان مطرح می شود که چطور می توانیم فالوور اینستاگرام فیک بخریم؟ سایت های نامعتبر از ربات های غیرحرفه ای استفاده میکنند اما کارشناسان حرفه ای و باتجربه مای ممبر با روش های درست و طبق قوانین اینستاگرام عمل میکنند و جایی برای نگرانی وجود ندارد. طبق بند 17 قوانین از آنجا که همیشه گفته و نوشته شده سرویسها فیک هستند. متاسفانه اخیرا گفته میشود که خرید فالوور نمیتواند گزینهی مناسبی برای رشد پیج باشد و دلیل آنها این است که در این فرایند به پیج شما فالوورهای فیک افزوده میشود که هیچ فایدهای برای شما نداشته و حتی میتوانند توسط اینستاگرام شناخته شده و منجر به محدودیت پیج شما شوند. در نتیجه شانس اینکه صفحه شما در بخش اکسپلور ظاهر شود، تا حد زیادی کاهش مییابد و بدین ترتیب احتمال جذب فالوورهای حقیقی که میتوانند مشتریان احتمالی محصولات شما باشند، از دست میرود. صاحبان این حسابهای اینستاگرامی میتوانند به عنوان فالوور واقعی عمل کنند و علاوه بر بازدید از پستهایتان، برایتان لایک و کامنت بگذارند.

شما میتوانید در سایت سوابق و نظرات مشتریان ما را بررسی نمایید و سپس اقدام به خرید فالوور کنید. پیش از آن که بخواهیم به بررسی هر چیزی بپردازیم، ابتدا بهتر است ببینیم که خرید فالوور اینستاگرام چه مفهومی دارد! پیش از این که ببینیم چرا باید برای خرید فالوور فیک اینستاگرام اقدام کنیم بهتر است اول ببینیم اصلا فالوور فیک چیست؟ بهتر است اینطور بگوییم که در دید کاربران اینستاگرام پیجی که تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشد از اعتبار بیشتری برخوردار است. درست است که شاید افزایش فالوور فیک به نظرتان خیلی حائز اهمیت نباشد اما از زاویه دید سایر کاربران اینستاگرام هم بررسی کنید. شاید فکر کنید که فروشگاههای فالوور اینستاگرام به دنبال کلاهبرداری با فروش فالوور غیرواقعی هستند؛ اما اینگونه نیست. در چنین حالتی با افزایش فالوور واقعی روبرو خواهید شد و الگوریتم های اینستاگرام، کاربران بیشتری را به سمت شما هدایت می کند. خرید فالوور منطقی است، چه یک حساب کاربری جدید باشید که میخواهید افزایش پیدا کنید یا یک حساب جدید. قطعاً اگر پستهای مناسب و با کیفیت داشته باشید و تعداد فالوورهای شما نیز کم باشد، مثلاً 50 عدد باشد، کسی شما را فالو نمیکند و این نشان دهنده اهمیت افزایش فالوور است، حتماً باید در زمان شروع بلاگری به فکر تهیه فالوور جدید باشید.

  1. ورود به اکسپلور اینستاگرام
  2. فالوورها ارزشمندترین بخش کسب و کار شما هستند
  3. Mr. Insta
  4. خرید فالوور فیک خارجی اینستاگرام
  5. سرعت ارسال سریع

زمانی که در اکسپلور دیده شوید، فالوورهای جدید جذب می کنید و شاهد رشد روزافزاون آنها خواهید بود. فالوورهای فیک خود به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم می شوند و شما می توانید بسته به آنچه که می خواهید برای خرید فالوور فیک خارجی اینستاگرام یا خرید فالوور فیک ایرانی اقدام کنید. چرا که آنها می توانند بدون نگرانی از هزینه های انجام شده و فارغ از به ثمر رسیدن یا نرسیدن آنها برای افزایش فالوور فیک پیج خود اقدام کنند و پیجشان را معتبر جلوه دهند. خرید فالوور اینستاگرام به این افراد کمک میکند اعتماد بازدیدکنندگان را راحتتر جلب کنند و پیشرفت خود را سرعت ببخشند؛ در نتیجه درآمدشان افزایش پیدا خواهد کرد.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما