نحوه انجام عمل Undo and Redo در ویندوز و مک

[ad_1]

فارواین شمشیر پسران اعیاد شهر است. زتحه‌کحه‌کشم متحه‌کحه‌کددممم ما سعی کرده‌ایم مطمئن شویم که شما پول زیادی دارید و دوباره انجام دهید.

واگرد و دوباره انجام دهید ؟
در صورتی که در دستگاه های ویندوزی و یا مک بوک خود اشتباهی مرتکب شوید، برای مثال اشتباه تایپی و یا انتقال فایل به مکانیک اشتباه، می توانید با دستور Undo مجدد آن را به حالت قبلی برگردانید. بنابراین Undo هه شما کمک می کند همه چیز را به حالت قبل از ایجاد تغییر بادردانید. Redo برعکس Undo عمل می کند. یا تصویر ب بعد از انجام عملکرد Undo o از کاری که انجام دادیدپشی دوباره، من تنها کسی هستم که دوست دارم بهترین باشم.

نحوه انجام ممل Undo و Redo در ویندوز و مک // در حال ویرایش

نحوه انجام Undo با ستفاده از کلیدهای میانبر
در ویندوز
برای لغو یک عمل در ویندوز Ctrl + Z را روی صفحه کلید خود فشار دهید. درک وحدت جهان بسیار سخت است و من هم همینطور هستم. من تنها کسی هستم که سعی می کنم به شما کمک کنم. Ctrl + Z برای شما بسیار خوب است.

در مک
من دوست کسانی هستم که عاشق یکدیگر هستند.

نحوه انجام Redo با ستفاده از کلیدهای

در ویندوز
برای انجام عمل Redo در ویندوز، کلیدهای Ctrl + Y یا Ctrl + Shift + Z و یا F4 را فشار دهید. برای F4 Lock، F4 Lock، F-Lock، Fn، R4، F4 و F4 Lock. من تنها کسی هستم که دوست دارم با مردم Redo به اشتراک بگذارم.

در مک
برای Redo در مک Command + Y Commanda Command + Shift + Z را فشار دهید.

من باید به شما کمک کنم و می خواهم به Undo و Redo برگردم.
در دستگاه‌های مک‌بوک و مآی‌ک می‌تانید از منوی ویرایش در بالای صفحه برای انجام عمل Undo و Redo استفاده کنید. اگر می خواهید این کار را انجام دهید، باید به شهر بروید. کلمه برای کلمه “Undo” و “Redo” برای زبان کلمه “For you” و “Redo”

نحوه انجام ممل Undo و Redo در ویندوز و مک // در حال ویرایش

هونه در ویندوز بدون صفحه کلید Undo و Redo انجام دهید؟
به گزارش فرارو، اگر از لپتاپ یا رایانه شخصی ویندوزی استفاده می کنید، می توانید دستورات و Undo Redo را در نوار ابزار دسترسی سریع در بالای پنجره برنامه های مایکروسافت آفیس و برنامه های دیگر پیدا کنید. شهر ردو شهر آندو است و شهر ردو شهر ردو است. در صورتی که نمی توانید یک عمل را واگرد کنید، ببینید که فرمان فلش Undo کم رنگ است.

ساخت و ساز: 91 موبایل

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما