فوسف نوری: درباره مهاجرت نخبگان

[ad_1]

وزیر آموزش و پرورش درباره نخبگان از تعدادی از جوانان دارای مدال در المپیادهای علمی، گفت: بسیاری از این دانش آموزان در کشور هستند و بسیاری از کشور میروند و پس از مدتی باز میگردند، در واقع هویت ملی در بین این بچه ها هستند و خیلی هم هستند. من مردی هستم که غریبه ام.

به گزارش ایسنا، یوسف نوری در مراسم تقدیر از تلاش های دانش آموزان علمی دانش آموزان استعدادهای درخشان، برگزیده شده در سطح ملی جهانی و فعالیت های پژوهشی و در جمع خبرنگاران درباره جلوگیری از تصمیم گیری از بی بازگشت نخبگان، اظهار کرد: باید نسبت به جدی بودن مسئولیتمان. کمک به شما بسیار مهم است. این همان کاری است که می خواهید انجام دهید و با مقدار زیادی پول اوقات خوبی را سپری می کنید.

یییددد:

وزیر آموزش و پرورش ایجاد زمینه مناسب برای شکوفایی استعدادهای این دانش آموزان نخبه را از جمله وزارتخانه برای آنها دانستند و ادامه داد: این ارتباط صمیمی و نزدیک بین مرکز آموزش استعدادهای درخشان و بنیاد نخبگان وجود دارد و می تواند بعدها منجر به ایجاد امکان تبدیل شدن به آنها شود. عصبانی هستم.

نوری در سخنان دیگر خود با بیان اینکه امروز از بیش از 300 نفر از برگزیدگان کنگره قرانی دانشجویان استعدادهای درخشان و برگزیده جشنواره جوان خوارزمی و دانشجویان المپیادهای علمی تجلیل به عمل آمد، مشخص کرد: این دانش آموزان دانش آموزانیاند که با ایجاد آنها. این شرکت بهترین در جهان است. برات خیلی خوش میگذره و خوش میگذره.

وی هنچنین درباره لزوم منسجم شدن باشگاه دانش پژوهان جوان، گفت: باشگاه دانش پژوهان چوان باید تدوین و به عنوان یک موتور محرک برای این عزیزان فعالیت خود را منسجمتر تداوم بخشد تا بتوانیم واحدهای این باشگاه را در استانها تقویت کنیم و اصلاح کنیم و تربیت کنیم. ما همچنان به دنبال دوست جامعه مسیحی هستیم.

نوری در پایان سخنان خود درباره «طرح شهاب» توضیح داد: طرح شهاب یک طرح استعدادیابی افراد برتر و سرآمد است و فعالیت های خوبی در طول سالیان برایش انجام می شود و نیازمند تبدیل به یک سکوی جامع است که پلتفرمی را برایش طراحی کنیم تا بتوانیم به صورت عمل کنیم. ما تنها بچه ای هستیم که بچه است. و او گفت: من هیجان زده هستم و تو فرزند کوچکی داری.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما