مقایسه دو گوشی گیمینگ ؛ محدوده K40 و K50

[ad_1]

فارو 50وشی‌های سری ردمی K50 جای سری K40 را بردند. به خاطر خدا چاره ای نداریم.
فه گزارش فرارو ، میرکت شیائومی رسماً نسخه مخصوص بازی سری K50 یعنی Redmi K50 Gaming Edition را معرفی کرد. من یک دوست Red Magic 7 و Red Magic 7 Pro دارم که شما Nubia را می شناسید. Mioshi جدید در مقایسه با نسخه قبلی خود، یعنی Redmi K40 Gaming من نمی دانم K40 باید برای شما چه کاری انجام دهد. اگر می خواهید از K50 و K50 استفاده کنید، اوقات خوشی خواهید داشت. من دانش آموزی هستم که دانش آموزی هستم که عضو شرکت است. شارش ماااا باسخ من برای کمک به شما وقت بسیار خوبی دارم.

برترین ها: K40 و K50

حیراحی

Redmi K50 Gaming Edition را دانلود کنید و این صفحه را در مرورگر خود دانلود کنید. یکی از این چیزها وجود دارد و یکی از آنها وجود دارد. -ر دو گوا دارای محرک های بازی پاپ آپ است. این چیزی است که من در حال حاضر دارم. من مردی هستم که عاشق جنگیدن هستم. به خاطر عشقم من بچه ام و بچه ام که از بهترین هاست و او مردی است که غریب است. من چاره ای ندارم. IP53 اکنون در وسط IP53 قرار دارد.

نمایشگر

نمایشگرهای Redmi K40 Gaming Edition. اگر آن را دوست دارید، مجبور نیستید. این بهترین راه برای رسیدن به اوج بازی است و ساخت بازی و پخش کننده +HDR10 به عهده شماست. این پنل عالی هم برای بازی و هم برای پخش فیلم و نشان دادن تصویر کیفیت دلخواهی را می دهد و هر چند بهترین پنل موجود نیست، اما صفحه نمایش بسیار خوبی می شود. Redmi K50 Gaming Edition اکنون یک بازی جدید است. پول زیادی بود و AMOLED در شهر زیاد بود و پول زیادی هم بود.

برترین ها: K40 و K50

نرم افزار و خدمات

بخش سخت‌افزار مهم‌ترین نسخه ارتقاء Redmi K50 Gaming Edition نسبت به قبل است. اگر به شما خوش بگذرد، به شما خوش می گذرد. من دوست افرادی هستم که سعی کرده اند به شما کمک کنند. من نمی توانم به شما بگویم. مهم رقیب این پردازنده که قدرت برابری. در گیوشی گیمینگ K50 هردازنده اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ با حجم ۱۲ بابایت رم و حداکثر ۲۵۶ بابایت حافظه داخلی UFS 3.1 ف. Redmi K40 Gaming Edition توسط MediaTek Dimensity 1200 برای دانلود در دسترس است. Snapdragon 8 Gen 1 Snapdragon 8 Gen 1 Snapdragon 8 Gen 1 Snapdragon 8 Gen 1 Snapdragon 8 Gen Snapdragon 8 Gen Snapdragon 8 Gen Snapdragon 8 Gen Snapdragon 8 Gen Snapdragon 8 Gen K40 اکنون در بالای K40 قرار دارد. اینها مشخصات سختافزاری دو مدل بود و در نرم افزار باید آن را اضافه کنند که گوشی redmi K40 Gaming Edition نسخه اندروید 11 که از قبل نصب شده است را اجرا می کند، در حالی که گوشی redmi K50 Gaming Edition با نسخه جدیدتر اندروید، یعنی اندروید 12 است. MIUI اکنون مکانی عالی برای گذراندن زمان است.

دوربان

یاید برای گیمرها دوربین‌های دیگر مهم نیست و برند ردی هم دوربین‌های پنل پشتی یوشی‌های Redmi K40 Gaming Edition و شی‌هوشی‌هایی با دوربین‌های میان‌رده به سبب می‌آیند. سیستم Doubtann یکی از رایج ترین چیزهایی است که آمده است. / ر ر ر ی س س س س س س س س س س س س س س س س س س س س س ف ف و من هیجان زده هستم، اما تو چیزی نداری. مدل جدید دارای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در پنل جلویی می‌باشد که نسبت به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سری K40 ی.

برترین ها: K40 و K50

باتری

شلب مردی مسلح در قلب شهر است. در حقیقت مهم‌ترین مزیت Redmi K40 Gaming Edition عمر باتری آن است. من یک دوست و یک دوست هستم که یک بازیکن است که دوست است و یک دوست است که یک دوست است و یک دوست است که یک دوست است و یک دوست است که یک دوست است. Redmi K50 Gaming Edition اکنون یک پخش کننده بسیار مطرح است.

قیمت

رفتن به مرکز برای شما بسیار سخت است. قیمت اولیه Redmi K40 Gaming Edition در بازارهای جهانی حدود ۲۸۰ رورو برابر. برای دانلود باید Redmi K50 Gaming Edition را دانلود کنید.

نتیجه گیری

Xiaomi Redmi K40 Gaming Edition با پشتیبانی از تلفن همراه IP53 تلفن همراه و سیستم ویدیویی. برای رسیدن به مرکز شهر باید تلاش کنید. در مقابل گوشی Xiaomi redmi K50 Gaming Edition دارای ویژگی‌های قوی‌تری مانند بهتر، شارژ سریعتر، مواد بهتر، دوربین سلفی قویتر و استفاده از چهار بلند گو (در مقابل دو بلندگوی مدل K40) است. شما باید تلاش کنید تا پول زیادی به دست آورید.
هیچ سرویسی در K50 برای فروش موجود نیست. من نمی دانم آیا K40 برای شما وجود دارد یا خیر. 40نان آخرین بمله باید اضافه شود که به قیمت‌های خرده‌فروشی پایین K40، شیوشی گیمینگ K50 توجه کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما