هفت راه برای دریافت سرور مجازی بیشتر در حالی که هزینه کمتری می کنید

و سپس، هنگامی که آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کردید، باید محدودیت های یک VPN رایگان را در مقایسه با خدمات پولی تأیید کنید. البته هنوز محدودیت هایی وجود دارد. البته هنوز چند صید نسبتا بزرگ وجود دارد. به طور کلی، Windscrib یک سرویس VPN رایگان قدرتمند است که ساده و مؤثر است، و اگرچه نمی تواند با دو ارائه دهنده قبلی ما مطابقت داشته باشد، اما هنوز بسیار قابل استفاده است. به طور کلی، Atlas VPN ارزش توجه دارد، به خصوص اگر محدودیت های داده و محدوده محدود سرور شما را آزار ندهد. محدودیت داده سخت‌تر از دو ورودی قبلی ما است، در 10 گیگابایت سخت و سریع و بدون هیچ گونه آزادی عمل، اما هنوز هم برای اکثر کاربران این مقدار باید زیاد باشد. از نظر سرعت، 240 مگابیت بر ثانیه نسبتاً جالب است. این به خوبی دو ارائه دهنده برتر ما نیست، اما در واقعیت، ما فقط خوشحالیم که می بینیم نسخه رایگان سرعت گاز را کاهش نمی دهد. علیرغم مشکلات مالی مزمن، مؤسسه در دو دهه آخر قرن نوزدهم تحت ریاست رئیس جمهور فرانسیس آماسا واکر شاهد رشد بود. نکته ای در مورد قیمت گذاری: ما تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا بررسی کنیم که قیمت های ذکر شده در اینجا در زمان آخرین انتشار دقیق بوده است.

وب سرور مخفی در مک در واقع بسیار مضحک بود، اما ما آن را در اینجا درج نکردیم زیرا در ژوئن 2019 کشف و اصلاح شد، و ما سعی می کنیم بر مشکلات فعلی زوم تمرکز کنیم. فروشندگان انگیزه قدرتمندی برای "شکستن وب" دارند. در حالی که اکثر آنها برای پخش محتوای مسدود شده کار نمی کنند و همه محدودیت های قابل توجه دیگری دارند، می توانند برای بررسی ایمیل ها و مرور خصوصی در شبکه های آسیب پذیر مفید باشند – اما برای بسیاری، معایب آن بیشتر از مزایای آن است. و مزایای دیگر اجتناب از رفرش کامل صفحه، مانند توانایی متحرک سازی روان بین حالت ها چیست؟ در 11 ژوئیه 2018، Valve توانایی تجارت اقلام درون بازی را از Counter-Strike: Global Offensive را برای بازیکنان دوباره فعال کرد، اما مشتریان هلند و بلژیک را از باز کردن جعبه‌های غارت محدود کرد. گفته شد، از ژوئیه 2022 Hotspot Shield Basic یکی از تنها سرویس‌های رایگانی است که داده‌های نامحدود را ارائه می‌کند (در کنار Proton VPN)، که یک امتیاز مثبت بزرگ است.

با این حال، فراتر از هر خطری برای حریم خصوصی شما، مهم است که بدانید هر VPN رایگان دارای محدودیت هایی است، حتی موارد خوب. لوری، پل بنجامین؛ ولز، تیلور مایکل؛ مودی، گرگ؛ هامفریس، شان؛ Kettles، Degan (3 فوریه 2006)، دروازه های پرداخت آنلاین مورد استفاده برای تسهیل معاملات تجارت الکترونیک و بهبود مدیریت ریسک، جلد. اگر در حصار پرداخت هستید، Express 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد تا بتوانید بدون خطر آن را آزمایش کنید. به عنوان مثال، ExpressVPN اکنون برخی مکان‌های مجازی را ارائه می‌کند تا به مردم هند اجازه دهد با یک IP امن هندی مرور سرور مجازی کنند. این می تواند تقریباً تمام سایت های پخش از جمله Netflix را رفع انسداد کند و از نظر قیمت بین ExpressVPN و Surfshark قرار دارد. ExpressVPN VPN با رتبه برتر ما است و بهترین سرویس در بازار است. دانستن اینکه چگونه ارائه‌دهندگان می‌توانند در وهله اول از عهده ارائه یک سرویس رایگان برآیند و چه فداکاری‌هایی از نظر عملکرد و حریم خصوصی باید انجام دهید، ضروری است و مطمئناً در تصمیم شما مؤثر خواهد بود. با این حال، مسائل زیادی در این زمینه وجود دارد، از جمله مهم‌ترین آنها این است که شما باید کاملاً آگاه و با فناوری آشنا باشید و اطلاعات کاملی در مورد مسائل شبکه خود داشته باشید.

برای تأخیر زیاد بین سایت‌ها (مانند شبکه گسترده – WAN)، Scality از مکانیسم تکثیر ناهمزمان کامل S3 2 Sites در مقیاس پشتیبانی می‌کند تا امکان تکرار حجم عظیمی از داده‌ها را در 2 سایت فراهم کند. VMware Workstation از پل زدن آداپتورهای شبکه میزبان موجود و به اشتراک گذاری درایوهای دیسک فیزیکی و دستگاه های USB با یک ماشین مجازی پشتیبانی می کند. پروتکل‌های تونل‌سازی می‌توانند در یک توپولوژی شبکه نقطه به نقطه عمل کنند که از نظر تئوری VPN در نظر گرفته نمی‌شود، زیرا طبق تعریف یک VPN انتظار می‌رود مجموعه‌های دلخواه و متغیری از گره‌های شبکه را پشتیبانی کند. ارائه‌دهنده سوئیسی به همان اندازه که ما پیدا کرده‌ایم به یک راه‌حل رایگان VPN طولانی مدت نزدیک است و تاریخچه حفظ حریم خصوصی و امنیت عالی آن، بسیاری از ترس‌های همراه با خدمات رایگان را برطرف می‌کند. تا می 2005، یک تولیدکننده بازی ویدیویی وابسته به Neopets، حدود 35 میلیون کاربر منحصر به فرد، 11 میلیون آدرس IP منحصر به فرد در ماه، و 4 میلیارد بازدید از صفحه وب در ماه را ذکر کرد. سه سال پیش، ما نظارت رسمی آپتایم را به روند بررسی خود اضافه کردیم، و نتایج نشان می‌دهد که اکثر میزبان‌های وب در راه‌اندازی و راه‌اندازی سایت‌های خود بسیار عالی عمل می‌کنند.

با این حال، در آزمایش ما، ویژگی برجسته قطعاً نتایج جریانی بود که در بالا ذکر کردیم. برنامه ها جذاب هستند، و در حالی که به کمی کار نیاز دارند تا مانند رقبای برتر ظاهر شوند، اما پایدار و قابل استفاده هستند – و در آزمایش ما متوجه شدیم که می تواند سرعتی در حدود 320 مگابیت در ثانیه ارائه دهد که بسیار خوب است. یک VPN رایگان و با حداکثر سرعت 380 مگابیت در ثانیه در آزمایش ما، بعید است سرعت شما کاهش یابد. و، واضح است که این به عملکرد VPN آسیب رسانده است – ما فقط در آزمایش خود شاهد سرعت 25 مگابیت در ثانیه بودیم. و به‌طور غیرمعمول، می‌توانید همان طرح را روی هر تعداد دستگاهی که نیاز دارید نصب و استفاده کنید. شما فقط به 3 سرور (ایالات متحده، هلند، ژاپن) دسترسی خواهید داشت، هر بار فقط می توانید از طرح خود در یک دستگاه استفاده کنید و P2P پشتیبانی نمی شود. با این حال، در 10 گیگابایت، طیف خوبی از سرورها را انتخاب خواهید کرد: 12 در 9 کشور.

با 10 گیگابایت داده بدون محدودیت نسبتاً سخاوتمندانه، می‌توانید مقدار زیادی از آن استفاده کنید، و اگر تمام شد، همچنان می‌توانید به مرور در حریم خصوصی ادامه دهید – البته با سرعت بسیار پایین. 1 مگابیت بر ثانیه این فقط از طریق یک سرور "اضطراری" هلندی در دسترس است، اما مطمئنا از هیچ چیز بهتر است. همچنین هیچ ممیزی مستقل از حریم خصوصی وجود ندارد. با طیف وسیعی از 3 سرور، شما زیاد در جهان پرت نخواهید شد، اما کافی است که از پس این کار برآیید، و طرفداران حریم خصوصی تحت تاثیر این واقعیت قرار خواهند گرفت که نیازی به وارد کردن ایمیل برای دانلود یا اتصال ندارید. در حالی که برخی از ویژگی‌های ممتاز مانند سرورهای Secure Core Proton را دریافت نخواهید کرد، اما همچنان همه اصول اولیه مانند پروتکل‌های WireGuard و OpenVPN، سوئیچ kill، دسترسی به تیم پشتیبانی از طریق ایمیل و یک پایگاه دانش جامع را خواهید داشت.

این شامل یک سوئیچ kill، یک لیست علاقه مندی ها برای سرورهایی است که می توان آنها را مجددا مرتب کرد، تونل تقسیم، Stealth Guard، مجموعه کاملی از پروتکل ها و موارد دیگر. اگرچه سرویس مسیریابی و دسترسی از راه دور می‌تواند از تمام پروتکل‌های زیر استفاده کند، اما این سرویس معمولاً از تعداد کمی از آنها استفاده می‌کند. خدمات ممتاز Windscrib بسیار عالی است و این به ارائه VPN رایگان Windscrib نیز ترجمه می شود. احتمالاً مشهورترین VPN موجود در صحنه، NordVPN (در برگه جدید باز می شود) یک گزینه کاملاً ایمن را ارائه می دهد. 1. تب LAN را در قسمت سمت چپ رابط کاربری گرافیکی Cisco UCS Manager انتخاب کنید. بخش خدمات یکپارچه سازی تمام خدمات یکپارچه سازی موجود در هاست Hyper-V را فهرست می کند و اینکه آیا میزبان به ماشین مجازی امکان استفاده از آنها را داده است یا خیر. حتی دیروز، جلسه ای که من راه اندازی کردم، چت خصوصی را فعال کرد که در چند هفته گذشته در تنظیمات من غیرفعال شده بود. هر دو رویکرد بالا به پایین و پایین به بالا برای تخمین و اعتبارسنجی اندازه بازار بازار ارائه دهندگان سرورهای خصوصی مجازی (VPS) برای تخمین اندازه بازارهای فرعی وابسته دیگر در بازار کلی استفاده شده است.

ZOOM برای اشتراک‌های سالانه پول جمع‌آوری می‌کند، یک فاکتور می‌فرستد تا نشان دهد که اشتراک پرداخت شده است، اما مشترک را به طرح اشتراکی که برای داشتن آن پرداخت کرده‌اند منتقل نمی‌کند. هنگام شروع مهاجرت VM، ابتدا باید ماشین های مجازی خود را بهتر بشناسید، چه تعداد ماشین مجازی دارید و چگونه قصد دارید ماشین های مجازی را به فضای ابری منتقل کنید. بعلاوه، اگر شما این سرویس را دوست داشته باشید و بخواهید همه ویژگی های موجود را در آینده دریافت کنید، همه یک طرح ارتقا ارائه می دهند. شما فقط می‌توانید از طرح خود در 1 دستگاه استفاده کنید، و خود برنامه‌ها تقریباً به خوبی Proton نیستند. Teleporter شخصی: آیتمی که یک NPC دوربری ایجاد می کند که پس از استفاده محو می شود. Token Level-Up: آیتمی است که بازیکن را در هنگام استفاده سطح می کند. چارچوب اکتیو دایرکتوری که اشیاء را در خود نگه می دارد را می توان در چندین سطح مشاهده کرد. سایر خدمات اکتیو دایرکتوری (به استثنای LDS، همانطور که در زیر توضیح داده شده است) و همچنین بسیاری از فناوری های سرور مایکروسافت به خدمات دامنه متکی هستند یا از آنها استفاده می کنند. به عنوان مثال می توان به خط مشی گروه، سیستم فایل رمزگذاری، BitLocker، خدمات نام دامنه، خدمات دسکتاپ از راه دور، سرور تبادل و سرور شیرپوینت اشاره کرد.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما