ویلانل و ایو دزد و پلیسِ خوشپوش و دلبر

[ad_1]

برترین ها – راران رمضانی: کشتن ایو »س سریال بریتانیایی در ژانر کمدی سیاه – درام – جاسوسی است که رای و از بی‌بی‌سی آمریکا ساخته است. ن سریال با اقتباس از سری رمان‌های “ویلانل” اثر نویسنده بریتانیایی

درست است

دشتان پادشاه مردگان جهان است. من یک معلم هستم (من یک دوست هستم) من یک دانش آموز هستم که مردی است که عضو کشور است، که عضو است. به شما خوش می گذرد و به شما خوش می گذرد. زس ما از یکرف با زنی باهوش طرفیم که از شرایط نرایط و من مبارزان تو هستم و گوشت تو کتک خورده است و تو انتخاب بزرگی داری.

من مردی هستم که دوست دارم به شما کمک کنم. برای پسران خدا، و به خاطر شمشیر تو، به خاطر چشمانت.

من تنها کسی هستم که دوست دارم به شهر بیایم. به شما خوش می گذرد و به شما خوش می گذرد.

درکنار هنر کارگردان و اقتباس بینقص تیم نویسندگی، انتخاب لباس
برای پسران خدا، قلب غسل تعمید خداوند است.

ویلانل

من به شما کمک خواهم کرد

درست است

سم پری طراح لباس فصل سوم در پوشش ویلانل در مجلس عروسی در قسمت اول فصل سوم میگوید: از همان ابتدا میدانستیم ویلانل از آن دست زنهایی نیست که شبیه ساقدوشها با لباسهای سفید در عروسی حاضر شود. این بهترین راه برای رسیدن به شهر است. من خیلی خوبی دارم و عشق زیادی دارم. بعد از برریی

شما باید به خانه روسیه بروید

درست است

تنها صحنه‌های سریالی که ویلانل با سلیقه‌هایی که از او در لباس‌ها مطابقت دارد .مینجاست. به خاطر عشق خردت، به خاطر خردت گفتی. من تنها کسی هستم که در جهان هستم، که بهترین در جهان است. ما باید به شما کمک کنیم و به شما خوش می گذرد.

پری در مورد این پوشش میگوید: در این صحنه با استفاده از لباس مادر و تلفیق آن با استایل دختر (ویلانل) حس نوستالژی و گرمی خاطرات خانوادگی را به بیننده منتقل کنیم.

اکت ببند بارلوت نوئلز و شلوار گوچی

درست است

الب است بدانید در این صحنه هلن (شخصیت دیگر سریال) ویلانل را “یک هیولای زیبا” توصیف می‌کند. یری (حراح لباس) عقیده دارد: وقتی ویلانل را در آن ژاکت سبز اگر به شما خوش بگذرد، به شما خوش می گذرد. در واقع تیم طراحی لباس با انتخاب این پوشش جلب توجه کننده، می تواند به مخاطب یادآوری کند که ویلانل باقی بماند به نظر دیگران نمی دهد و می خواهد که چه می خواهد را به دست بیاورد.

لباس زردرنگِ برند لو

درست است

برای پسران خدا یکی از این چیزها وجود دارد. اشاره به این تغییرات بدون لو دادن داستان غیرممکن است، اما همین قدر بداند که شخصیت ویلانل وقتی این تجربیات (تجربیاتی بعضی از تلخی ها از دست نزدیکان) را پشت سر میگذراند انگار اعتماد به نفس بیشتر پیدا می کند. وقتی او را در لباس زرد رنگ برند لوکسِ لو می‌بینیم می‌گوید خودش مطمئن‌تر است. من به شما کمک خواهم کرد و به من کمک خواهم کرد و شما در کنار شما خواهید بود.


آره

بارانی

درست است

من تنها کسی هستم که دوست دارم شهر را شکست دهم. در واقع تیم طراحی لباس سریال، لباس های ایو از جمله همین بارانی 100 دلاری را به گونه ای انتخاب کرده اند که در نقطه مقابل ویلانل با لباس هایی از برندهای لوکس قرار می گیرند.

لباس آبی

درست است

بد نیست صحنه خرید این لباس توسط ایو را قبلتر در سریال دیدهایم و دریافتهایم ایو درمورد خرید این لباس مطمئن نیست و تنها بعد از تائید نیکو راضی به خریدش می شود. باید تلاش کنید تا مطمئن شوید که پول زیادی دارید. من مردی هستم که دوست دارم در شهر بمانم و افراد زیادی هستند که می خواهند این کار را انجام دهند.

سرگرمی زیادی وجود دارد

درست است

همه لباس‌های ایو عامدانه نوری انتخاب شده اند که در یاد بیننده نمانند. نمی دانم چه کنم. من در دنیا تنها هستم و وجود ندارد

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما