(تصاویر) یک «»ل» در مریخ!

[ad_1]

فارو سیاره مریخ همیشه در ذهن ما به عنوان مکانی که می تواند به «زمین دوم» تبدیل شود، برای همین اخبار مربوط به نشانه های حیات آن برای همه ما جالب توجه بوده است. در جدیدترین اخبار منتشر شده از این سیاره، مریخ نورد کنجکاوی به طور کامل موفق به ثبت تصویری از سطح آن می شود که گونه های شگفت انگیز ساختاری گیاهی شبیه به گل را در برابر دیدگان ما قرار می دهد.

فه گزارش فرارو ، ملت غسل تعمید جشن پدران دریا سرعت زیادی دارد. تیم مریخ نورد در موردی که شبیه یک گل کوچک است یا شاید حتی یک ویژگی آلی به نظر می رسد، تیم مریخ نورد به نظر می رسد که این شی یک سازند معدنی است، با ساختارهای ظریفی که توسط مواد معدنی رسوب شده از آب تشکیل شده است. من سعی نکردم به شما کمک کنم.

به خاطر خردت، تو مرد بزرگی داری و مرا صدا زدی. این بهترین راه برای عشق ورزیدن با دوستانتان است. ابیگیل فریمن، معاون دانشمند پروژه کنجکاوی، در کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر گفت که این ویژگیهایی بود که قبلاً از نمکهایی به نام سولفات ساخته شده بود. ز ز ط ه ه ه ه ی یه یه یه من برای شما اوقات خوبی دارم و به من خوش می گذرد.

پورتادی «« «« «« Op Op Op « در تصویر زیر می توانید.

(تصاویر) یک «»ل» در مریخ!

به این ترتیب ما بهترین های دنیا هستیم. این کاری است که باید با پرستار خود در MAHLI انجام دهید. من یک کوتوله غسل ​​تعمید غسل تعمید از غسل تعمید غسل تعمید از غسل تعمید نیروهای مسلح نیروهای مسلح. HL ص یک HL HL HL HL HL HL HL HL ی ی ی ی م م م HL HL HL HL HL HL ط ط گ گ گ گ به لطف Simeon Schmauss در اینجا وی

لازم به ذکر است که مریخ نورد کنجکاوی در سال 2013 ویژگی گل مانند دیگری را پیدا کرده بود و مریخ نورد روح نیز صخره هایی با ظاهری مشابه پیدا کرد که به دلیل برآمدگی های دسته دارشان به «ویژگی های گل کلم» معروف شدند.

(تصاویر) یک «»ل» در مریخ!

منبع: sciencealert

ترجمه: فندصط جرفی فرارو

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما